Stabbende Noobs

Reactiescore
3.582
Je moet het niet goed praten. Iets nodig van Par? Dark heeft niet perrongeluk een stab gepleegd maar 100% bewust dat je het überhaupt probeert goed te praten,... En dat in een leidinggevende rol.

Als ze het niet leuk vinden om als stabstam gezien te worden moeten ze vooral stoppen met stabben of stabbers aannemen. Zoals ik al reeds zei, is Par getekend voor derest van de wereld als de stab stam van w55 en daar valt niets maar dan ook niets aan te veranderen.

Als je over TW wilt praten kan je terecht in de topic's die daarvoor dienen, dit zijn stabtopic's voor moest het je nog niet zijn opgevallen. Je post helpt ook niet bepaald om de discussie te stoppen maar eerder om deze weer aan te wakkeren. Kort samengevat, slechte post. Begin er geen gewoonte van te maken :D

Ben ook wel klaar met dat gezever hier, zou liever zien dat iemand van jullie een mooi GA lijstje maakt ipv hele boekwerken te schrijven over wel of niet stab en moreel of immoreel spel.

Maak dan een GA lijstje en vertoon je hier niet, niemand verplicht je dit gebeuren te volgen. Niemand verplicht je om nutteloze klaag posten te posten.
 

DeletedUser69389

Guest
Beste mede tw spelers,


vandaag is ons een actie ter oren gekomen van de leiding van Spam. Om even specifiek te zijn betreft het een actie die is gebeurd onder leiding van Roy, @Escalation Is Real gericht tegen het account lavwelie.

Gelieve eerst even onderstaande pm te lezen.

Slash n Bash 14.06.17 15:17
Mag ik jouw vv op w55?

Groetjes Escalation

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:19
Haha wat staat er tegen over? En wat is je planning?

Mvg,

Leander

Slash n Bash 14.06.17 15:21
Hallo,

Een bg tussen onze stammen hier opzetten:)

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:22
Ja die hadden we al bijna :) de vraag is wat je er je er mee gaat doen!

Slash n Bash 14.06.17 15:23
uitbouwen en tactisch gebruiken:)

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:28
Ja haha dat was ook geen raadsel! Laat ik het zo zeggen als je wat tegen stylomocro wil gaan doen kan ik je helaas niet helpen. Hij heeft mij geholpen en ik hem en ik ben iemand van eerlijkheid en niet besodemieteren. Dus graag hoor ik waarvoor je het nodig hebt.

Slash n Bash 14.06.17 15:32
Hallo,

Nee, het is niet voor Stylo. Het is meer qua ligging om Lionheart wat te helpen:)


Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:34
Luister, lionheart heeft 4 dorpen van me overgenomen die ga ik echt niet helpen. Wil veel dingen doen maar dat kan ik gewoon niet over m'n hart verkrijgen.

Slash n Bash 14.06.17 15:35
Oke, en wat als ik Dzjenghis of escalation er zelf mee help?

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:44
Wees eens concreet met wat je wil dan!

Mvg,

Leander

Slash n Bash 14.06.17 15:46
Je dorpen uitbouwen, troepen gebruiken en aan het cluster van SPAM toevoegen bij het account Dzjenghis:)

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:52
Kzal we eens over nadenken!

lavwelie 14.06.17 15:54
Het blijft een spelletje he en eigenlijk wil ik lionheart nog een keer terug pakken voor zijn dorpen die hij van mij overgenomen heeft. En ik vind dat hij een beetje op een laffe manier speelt om eerst bg s te sluiten en dan vervolgens toch iemand gauw over te nemen.

Slash n Bash 14.06.17 16:27
Okeoke,

Ik kan je hier helpen in ruil voor je vv:)

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 16:54
Ja en wat heb je hier te bieden dan?

lavwelie 14.06.17 17:26
Alleen een bg vind ik een beetje schraal

Slash n Bash 14.06.17 17:26
ik kan hier niet op in gaan je zult moeten wachten tot roy er weer is vanavond.

Mvg,
Giel

lavwelie 14.06.17 17:27
Oké Giel!

Slash n Bash 14.06.17 18:59
Ben ik weer,

Wat zou je nog meer willen?

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 19:41
Wat heb je te bieden?

Slash n Bash 14.06.17 20:23
Tips?
Vv indien nodig?

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 09:55
Pbg? En op een mooie en goede samenwerking in wereld 56?

Slash n Bash 15.06.17 10:14
Prima:)

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 10:15
Oké en hoe weet ik dat ik je kan vertrouwen?

Slash n Bash 15.06.17 10:20
waarom zou een topspeler je moeten stabben? Dan verziek ik mn status right?


Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 10:24
Wat is stabben??

Slash n Bash 15.06.17 10:25
Met iemand afspraken maken en niet nakomen.


Roy|[player]Slash n Bash[/player]

Slash n Bash 15.06.17 10:36
Dus,

PBG sluiten als ik de vv binnen heb op 55:)?

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 10:37
Als het goed is heb je vv binnen

Slash n Bash 15.06.17 10:38
Nee, die heb ik nog niet..

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 10:39
Moment ik ga ff kijken!

lavwelie 15.06.17 10:41
Excuus nu wel!

Slash n Bash 15.06.17 10:42
Cool,

Welkom in mijn PBG team:D

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 10:43
En heb je er nog wat aan denk je?

Slash n Bash 15.06.17 10:43
Zeker, kan je nog even de vv verbreken en de 7 dagen gratis premium op w55 even activeren en dan de vv teruggeven?

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 10:48
Is gebeurd! Oké en wie horen daar allemaal bij dan bij dat pbg team?

Slash n Bash 15.06.17 11:05
Mijn stam en jij!

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 11:19
Haha oké! Kom ik ook nog in dat mooie profiel van je te staan?

Slash n Bash 15.06.17 11:31
Daar doen wij helaas niet aan, krijg je alleen maar uitlokking van.

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 16.06.17 16:04
Hoe gast het met m'n troepjes op wereld 55?

lavwelie 16.06.17 16:04
Gast is gaat

Slash n Bash 16.06.17 16:19
lekker hoor, lekker aant bouwen

lavwelie 16.06.17 16:23
Haha oké nog niet ingezet begrijp ik?

lavwelie 17.06.17 21:07
Je bent ook niet echt een eerlijke speler of wel?

Slash n Bash 18.06.17 00:28
hoezo zijn we dat niet?

lavwelie 18.06.17 01:40
Je zou stylomocro niet aanvallen en je hebt het toch gedaan!


Slash n Bash 18.06.17 01:40
Ik zal dit doorgeven aan Roy ik speel zelf geen w55

IMG_6184.JPG IMG_6185.JPG IMG_6195.jpg
IMG_6198.JPG IMG_6199.JPG IMG_6200.JPG IMG_6202.JPG

Met andere woorden. Roy vraagt aan Lavwelie op 56 om zijn vv op 55. Deze vv is na goed en lang overleg afgegeven. Leander (Lavwelie) gaf zijn vv op 55 af onder duidelijke voorwaarden (Stylo niet aanvallen) en dit is wel gebeurd door de vv'er, in dit geval dus @Escalation Is Real . Nu krijgt Lavwelie zelf aanvallen van Lionheart en Dzjenghis. De voorwaarden/afspraken zijn dan ook willens en wetens geschonden door Spam en in elk geval door Roy van @Escalation Is Real .

Of het een stab is of gewoon laag spel mogen jullie over beslissen. Maar ik vind het wel frappant dat iemand die zo schreeuwde dat wij als AMB zijnde YourLasthope dienden te kicken na zijn actie zelf tot zulke daden overgaat....
 

Bijlagen

  • IMG_6201.jpg
    IMG_6201.jpg
    202,3 KB · Weergaven: 12

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Zo bij deze is het compleet, de top 3 van W55 zijn allemaal triestige bedriegertjes die liever rukken op hun ranking dan het spel te spelen zoals het bedoeld is. Zijn jullie nu zo gedreven door het gedacht dat je ranking bepaald of je er wat van kan? Is het plezier in weten dat je een hogere ranking hebt zo belangrijk dat het niet uitmaakt dat je deelname aan het spel zoals het bedoeld is minimaal is. Jullie maken jullie zelf denk ik wijs dat jullie voor de plezier spelen, wanhopig bovenaan blijven. Triestige gastjes, en zeer hypocriet alweer.
 

DeletedUser78434

Guest
Beste mede tw spelers,


vandaag is ons een actie ter oren gekomen van de leiding van Spam. Om even specifiek te zijn betreft het een actie die is gebeurd onder leiding van Roy, @Escalation Is Real gericht tegen het account lavwelie.

Gelieve eerst even onderstaande pm te lezen.




Met andere woorden. Roy vraagt aan Lavwelie op 56 om zijn vv op 55. Deze vv is na goed en lang overleg afgegeven. Leander (Lavwelie) gaf zijn vv op 55 af onder duidelijke voorwaarden (Stylo niet aanvallen) en dit is wel gebeurd door de vv'er, in dit geval dus @Escalation Is Real . Nu krijgt Lavwelie zelf aanvallen van Lionheart en Dzjenghis. De voorwaarden/afspraken zijn dan ook willens en wetens geschonden door Spam en in elk geval door Roy van @Escalation Is Real .

Of het een stab is of gewoon laag spel mogen jullie over beslissen. Maar ik vind het wel frappant dat iemand die zo schreeuwde dat wij als AMB zijnde YourLasthope dienden te kicken na zijn actie zelf tot zulke daden overgaat....

Jezus, wat een post voor een heel mooi misverstand zeg:)

Ja, ik had de VV dat klopt. Wij zouden Stylo niet aanvallen, Stylo zou Dzjenghis zijn nieuwe dorpen niet aanvallen. Onder die condities is het gesloten.
Nadat Dzjenghis een nieuw dorpje erbij had werd die in de nacht belaagd met aanvallen, daarop heb ik inderdaad 4k bijl en 1600 lc op een dorpje gegooid als tegenreactie.

Nou poepoe, wat een stab, wat een laf spel. Know your facts moraalriddertjes. Het had een stab geweest als Stylo niet had begonnen, dit was gewoon de reactie op de breuk van zijn afspraak.

Mooi, weer wat de wereld uit:)

Edit: Het was een intern voor Dzjenghis, dat hij dorpen zou pakken is dus vrij logisch:)
 

DeletedUser77254

Guest
Wel klasse dat je dan het VV account gebruikt om die clear te versturen op Stylo. Gooi dan zelf clears op Stylo en (mis)bruik je VV account dan niet.

Je kan het wel bagatelliseren, maar 1. Je (mis)bruikt een vv-account voor je eigen gewin. 2. Je overlegt niks met de eigenaar van het account. 3. Je houd je gewoon niet aan je afspraken, ondanks dat Stylo dat ook niet doet, maar jouw afspraken waren met Lavwelie.

Überhaupt het feit dat je accounts aan het ronselen bent op W56 voor interns op W55 zegt al genoeg over hoe graag je bovenaan wilt staan, zonder dat je daar enigszins een beetje eervol bij handelt.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Reactiescore
3.582
Ik sluit me aan bij de conclusie van Gin Tonic (mooie post mate). Dus Esca heeft een afspraak met speler A en een andere afspraak met speler B. Speler B houd zich niet aan de afspraak waardoor Esca besluit speler B terug te pakken door de afspraak met speler A niet na te komen (misbruiken).

Speler B gaat dus in de fout (indien het klopt wat Esca zegt) en hijzelf gaat ook in de fout. Zijn gedrag daar buiten gelaten nog, denk niet dat het iemand verbaast dat Esca een puntengeilend account is dat nog niets gepresteerd heeft en op deze manier het spel speelt. Verbaast ben ik dus zeker niet :)
 
Reactiescore
967
Slotpleidooi:

Als je het niet met iemand eens bent noem je zijn mening meteen belachelijk of incapabel, zo kan je geen discussie voeren eh mannen. Ik ben het beu om hier uitgescholden te worden, dus ik ga er verder geen woorden meer aan vuil maken.

Okee het is jammer dat Ronald die dorpen niet gelijk teruggeeft en eerst wil praten met Echoforce, maar die dorpen zijn inmiddels teruggegeven.

Blijkbaar is het zo een belachelijk idee van 2 andere dorpen voor Echforce te clearen, vind van niet, een dorp is een dorp, en begin aub niet over "ze liggen middenin mijn cluster" als je nog maar 7 dorpen hebt, lawl. En blijkbaar wordt je hier ook al stabber genoemd als je niet meteen die dorpen teruggeeft, maar eerst wil praten over andere opties, vind ik onterecht.

Dus als jij een discussie met iemand voert en de tegenstander noemt je argumenten, mening en standpunt belachelijk, neem jij dit persoonlijk op? Sorry hoor, maar volgens mij is dan juist jouw taak om daar wat extra energie in te steken om je tegenstander te laten zien dat je daar zeker niet van gedient bent en dit niet pikt d.m.v. krachtige argumenten, bewijs e.d.

Als jij je dan overgeeft, is dat gewoon een teken van de ander de overwinning geven. Vrij zwakke vorm van p&p voeren als je het mij vraagt.
 

DeletedUser69389

Guest
Jezus, wat een post voor een heel mooi misverstand zeg:)

Ja, ik had de VV dat klopt. Wij zouden Stylo niet aanvallen, Stylo zou Dzjenghis zijn nieuwe dorpen niet aanvallen. Onder die condities is het gesloten.
Nadat Dzjenghis een nieuw dorpje erbij had werd die in de nacht belaagd met aanvallen, daarop heb ik inderdaad 4k bijl en 1600 lc op een dorpje gegooid als tegenreactie.

Nou poepoe, wat een stab, wat een laf spel. Know your facts moraalriddertjes. Het had een stab geweest als Stylo niet had begonnen, dit was gewoon de reactie op de breuk van zijn afspraak.

Mooi, weer wat de wereld uit:)

Edit: Het was een intern voor Dzjenghis, dat hij dorpen zou pakken is dus vrij logisch:)

Wat een hypocriete zak stront ben je toch ook. Op skype ook eerst de boel lopen ontkennen en met commentaar mij verwijderen. Te bang om de dialoog aan te gaan?

Ik haal even een stuk van de pm weer even naar voren. Waarin jij duidelijk de bedoeling van het draaien van de vv en de belofte vermeld. Ik citeer:

lavwelie 14.06.17 15:22
Ja die hadden we al bijna :) de vraag is wat je er je er mee gaat doen!

Slash n Bash 14.06.17 15:23
uitbouwen en tactisch gebruiken:)

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:28
Ja haha dat was ook geen raadsel! Laat ik het zo zeggen als je wat tegen stylomocro wil gaan doen kan ik je helaas niet helpen. Hij heeft mij geholpen en ik hem en ik ben iemand van eerlijkheid en niet besodemieteren. Dus graag hoor ik waarvoor je het nodig hebt.

Slash n Bash 14.06.17 15:32
Hallo,

Nee, het is niet voor Stylo. Het is meer qua ligging om Lionheart wat te helpen:)


Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:34
Luister, lionheart heeft 4 dorpen van me overgenomen die ga ik echt niet helpen. Wil veel dingen doen maar dat kan ik gewoon niet over m'n hart verkrijgen.

Slash n Bash 14.06.17 15:35
Oke, en wat als ik Dzjenghis of escalation er zelf mee help?

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 14.06.17 15:44
Wees eens concreet met wat je wil dan!

Mvg,

Leander


Slash n Bash 14.06.17 15:46
Je dorpen uitbouwen, troepen gebruiken en aan het cluster van SPAM toevoegen bij het account Dzjenghis:)

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

Het kan goed zijn dat Stylo Dzjenghis zijn nieuwe dorpen niet zou aanvallen. Maar kun je daar wel bewijs van tonen? Wij baseren onze bovenstaande conclusies op basis van screens, gesprekken en bewijs. Waarom zouden wij jou op je woord moeten geloven?

Ja het is laf spel wat je pleegt. Of het een stab is of niet. IDGAF. Maar het is simpel laf spel. Waarom moet je het vertrouwen van Leander (Lavwelie) misbruiken omdat Stylo iets zou doen? Stylo zou iets ondernemen tegen Dzjenghis. Waarom geeft jou dat dan het recht om met Lavwelie Stylo aan te gaan vallen.


Welke verklaring gaf je mij op skype? Vooraleer jij mij laf ging verwijderen?

[18:18:33] Roy Heemskerk: Beste Martijn
[18:18:37] Roy Heemskerk: Wat een zwakke post op het AF
[18:18:44] Roy Heemskerk: Als je nou alle feiten zou hebben
[18:18:50] Roy Heemskerk: Dan had je ons niet voor jan lul zwart gemaakt
[18:19:23] Roy Heemskerk: Beetje zwak dat je niet eerst navraag hebt gedaan bij esca/mij
[18:19:27] Roy Heemskerk: Want je slaat de plank finaal mis
[21:39:46] Martijn: Hoezo slaan wij de plank mis?
[21:39:51] Martijn: Want de feiten spreken voor zich
[21:41:04] Roy Heemskerk: nee
[21:41:12] Roy Heemskerk: jullie zoeken mogelijkheden om mensen zwart te maken
[21:41:35] Martijn: Nja
[21:41:36] Roy Heemskerk: Er is ook nooit wat gepost van Behind enemy lines door SPAM leden die vanuit E3B komen
[21:41:44] Roy Heemskerk: omdat we deze shit niet nodig hebben om te doen
[21:41:50] Martijn: Jullie negeren zijn wens
[21:41:56] Martijn: En ondernemen iets zonder goedkeuring met zijn acc
[21:41:59] Roy Heemskerk: Stylo verbrak zijn afspraak, ik pokete hem
[21:42:01] Roy Heemskerk: wat een stab
[21:42:03] Roy Heemskerk: geweldig nieuws
[21:42:06] Martijn: Je zegt waarvoor je het gaat gebruiken
[21:42:14] Martijn: Maar doet dat maar deels
[21:42:20] Martijn: Je valt er zijn PBG en vriend mee aan
[21:42:25] Martijn: Waarvan die niet wilt dat die genaaid wordt
[21:42:30] Roy Heemskerk: Volgens mij is een stab dat ik het uit mijzelf had gedaan of in ieder geval met edels
[21:42:30] Martijn: Wat wel is gedaan toen jullie de vv hadden
[21:42:33] Roy Heemskerk: en niet enkel een poke
[21:43:12] Martijn: Je viel het acc aan
[21:43:15] Martijn: Zonder goedkeuring
[21:43:26] Roy Heemskerk: stylo viel ook dzjen aan
[21:43:31] Roy Heemskerk: zonder goedkeuring
[21:43:33] Roy Heemskerk: nou poepoe
[21:43:44] Roy Heemskerk: als jullie z'n niveau op het AF gaan spelen
[21:43:48] Roy Heemskerk: Teken van jullie zwakte
[21:44:11] Roy Heemskerk: Aangezien jullie niet eens navraag hebben gedaan
[21:44:34] Roy Heemskerk: BEL uit jullie stam is ook niet helemaal fair geweest in zijn Eindbaas tijd
[21:44:37] Roy Heemskerk: hoor je ons daar over?
[21:44:43] Roy Heemskerk: maar enfin
[21:44:51] Roy Heemskerk: ik weet iig jullie speel en denkwijze
[21:45:05] Roy Heemskerk: heel erg fijn
[21:45:06] Roy Heemskerk: tot nooit

Stylo verbrak zijn afspraak en dat geeft jou het recht om aan te vallen? Je viel alleen maar met bijl en lc aan. Dus dan is er niet te spreken over een stab, want ja je valt niet aan met edels zoals je zei. Maar wat zei je nou tegen Leander over stabben?

Slash n Bash 15.06.17 10:20
waarom zou een topspeler je moeten stabben? Dan verziek ik mn status right?

Roy|[player]Slash n Bash[/player]

lavwelie 15.06.17 10:24
Wat is stabben??

Slash n Bash 15.06.17 10:25
Met iemand afspraken maken en niet nakomen.

Roy|[player]Slash n Bash[/player]


Met andere woorden. Je gebruikt een vv account om een clear te gooien op Stylo. Dit terwijl Leander duidelijk vermeldde dat hij niet wilde dat zijn account misbruikt zou worden tegen Stylo.

Zoals Ramon ook al schreef probeer jij jezelf nu in allerlij bochten te wringen om de zaak te bagataliseren. Dit terwijl de door ons geplaatste screens voor zich spreken en jij 0,0 bewijs toont voor jouw uitspraken.

Allereerst (mis)bruik je een vv-account voor je eigen gewin. Nja goed dat mag. Het is niet mijn speelstijl, maar goed het mag en is niet verboden. Toont alleen niet bepaald veel karakter aan.

Daarnaast je overlegt niks met Leander. Stel je verhaal over Stylo zou kloppen. Waarom val je hem dan niet zelf aan? Wat geeft jou dan het recht om eigenhandig te beslissen dat je met het account van Leander Stylo mag aanvallen? Dat is smerig, wansmakelijk en zeker laf voor een speler die ogenschijnlijk zo'n moraalridder is/wilde zijn.

Tot slot je houd je gewoon niet aan je afspraken. Je negeert je belofte en de wens van Lavwelie om er zelf beter van te worden. Je gaf aan dat je de dorpen zou uitbouwen, troepen zou gebruiken en de dorpen aan het cluster van Spam zou toevoegen zoals nu getracht wordt en gedaan wordt. Misschien dat jij voor jezelf gelegitimeerd bent om Stylo aan te vallen, omdat je had vermeld dat je de troepen zou gebruiken.

Maarja wat vertelde je tegen Leander?

lavwelie 14.06.17 15:28
Ja haha dat was ook geen raadsel! Laat ik het zo zeggen als je wat tegen stylomocro wil gaan doen kan ik je helaas niet helpen. Hij heeft mij geholpen en ik hem en ik ben iemand van eerlijkheid en niet besodemieteren. Dus graag hoor ik waarvoor je het nodig hebt.

Slash n Bash 14.06.17 15:32
Hallo,

Nee, het is niet voor Stylo. Het is meer qua ligging om Lionheart wat te helpen:)

Je dorpen uitbouwen, troepen gebruiken en aan het cluster van SPAM toevoegen bij het account Dzjenghis:)


Dusja je bent smerig bezig en stabt als je je eigen definitie van stabben zou gebruiken voor deze situatie. Volgens de verhalen zou Stylo Dzjenghis hebben aangevallen en besloot jij daarop om met Lavwelie Stylo maar aan te vallen zonder goedkeuring. Wij gaven bewijs. Jij niet. Jij schreeuwt alleen maar en wanneer je een weerwoord krijgt dan vlucht je maar op skype en verwijder je personen. Dat toont des te meer aan dat er onraad is ontdekt. Dit soort verhalen gingen al vaker de ronde over met name jouw account en nu is er mooi bewijs van. Dus je hebt wel degelijk iets uit te leggen.
 
Reactiescore
3.582
Die Roy van Esca is ook gewoon een noob. Staat die 10k dorpen voor, gaat die nog vv'tjes bedelen op andere werelden. Om te zwijgen van zijn hypocrisie, zo afgeven tegen YLH terwijl zijn actie eigenlijk veel erger is nu.

En als je dan de gesprekken leest op skype tussen hem en Martijn moet ik bij mezelf toch ook even denken, is die ragende kleuter een leider?
 
Reactiescore
1.094
Er zijn wel degelijk enkele goede voordelen aan internen/fuseren. Indien ik wat moet opsommen citeer dit bericht maar naar top/flop spelers ofzo.

Vroeger, helemaal op pakketjes werelden? Weinig, iig niet genoeg dat op had gewogen tegen de kosten of wat je potentieel inleverd. Over de huidige situatie kan ik niet oordelen
 
Reactiescore
245
Je moet het niet goed praten. Iets nodig van Par? Dark heeft niet perrongeluk een stab gepleegd maar 100% bewust dat je het überhaupt probeert goed te praten,... En dat in een leidinggevende rol.

Als ze het niet leuk vinden om als stabstam gezien te worden moeten ze vooral stoppen met stabben of stabbers aannemen. Zoals ik al reeds zei, is Par getekend voor derest van de wereld als de stab stam van w55 en daar valt niets maar dan ook niets aan te veranderen.

Als je over TW wilt praten kan je terecht in de topic's die daarvoor dienen, dit zijn stabtopic's voor moest het je nog niet zijn opgevallen. Je post helpt ook niet bepaald om de discussie te stoppen maar eerder om deze weer aan te wakkeren. Kort samengevat, slechte post. Begin er geen gewoonte van te maken :D



Maak dan een GA lijstje en vertoon je hier niet, niemand verplicht je dit gebeuren te volgen. Niemand verplicht je om nutteloze klaag posten te posten.
Mooi gezegd hoor jANNES
 
Reactiescore
1.167
Edels kosten tegenwoordig helemaal niks meer..
 
Reactiescore
1.454
@Escalation Is Real , je zegt dat Martijn de plank misslaat, maar ik denk dat jij even een reality check moet hebben. Uit het gesprek kunnen wij concluderen dat jij de vv hebt gekregen en twee dingen niet mag doen. 1) De dorpen aan Lionheart geven 2) Stylo aanvallen. Vervolgens doe ja dat tweede wel. Je redenatie hier achter is de volgende: Stylo stabt dzjeghis en die komt hij dus ik val hem aan met het vv account en stab daarmee de eigenaar van het account ook. Dus met andere woorden, jij pakt twee totaal losstaande dingen op probeert op die manier het goed te lullen. Met jouw redenatie zou je het denk ik ook wel eens zijn met de volgende uitspraak: Als iemand anders iemand neersteekt, mag ik dat ook doen! Heb je nu door hoe hypocriet je klinkt!

Je hebt gewoon gestabt, de reden maakt niet uit. Daarnaast is het ontiegelijk zwak dat jij Martijn direct gaat aanspreken, omdat je jezelf niet kan verweren hier. Als Stylo gestabt had, had het hier dan op het AF gegooid, dan was alle hoop die die jongen nog had op een fatsoenlijke wereld wel verdreven. Echter, door dit stabbende gedrag en slechte verdediging, is voor mij tenminste, mijn respect voor het account flink gekelderd.

Je weet dat ik het altijd wel prima met jouw en de op het account heb kunnen vinden. Ik heb dan ook niks tegen jouw, maar je bent op dit moment gewoon super hypocriet en bent ook fout geweest! Geef dit gewoon toe en bied je excuus aan, dat is wel het minste wat je kan doen.
 

DeletedUser77289

Guest
Man man wat een gezeik hier op het forum.

Dit is nu al weken zo, sommige mensen zijn gewoon liever bezig met anderen zwart te maken dan gewoon het spelletje te spelen, echt jammer dit.

Ik ga hier niemand zitten verdedigen, noch aanvallen. Ik hou me er gewoon lekker buiten, het zijn mijn zaken niet.
Dit zouden anderen ook beter doen i.p.v. de heilige te willen uithangen.

Het is triestig om te zien waar dit naar geëvolueerd is. Geloof wat je je wil geloven, trek je conclusies maar laat andere spelers toch gewoon met rust. Als je 1 ding geleerd hebt van al deze posts die hier al verschenen zijn is dat toch niemand plots gaat zeggen: "oké het was een stab". Jullie willen allemaal zo graag jullie gelijk halen dat jullie vergeten waar het om draait, een spel waar iedereen plezier aan beleefd.
Discutabele acties zullen er altijd zijn, als je er niet mee betrokken bent zijn het gewoon niet je zaken om die op het forum te posten ookal vinden jullie dat precies noodzakelijk.

Zeker in het geval van ltdarky was het echt lachwekkend. De dorpen waren reeds teruggegeven maar toch toch snel die post aanmaken want als we wat kunnen zeiken op iemand waarom zouden we dat niet doen?

En nu even naar al die spelers van AMB die precies niets anders te doen hebben dan op dit topic te posten; laat iedereen toch gewoon eens met rust en toon je kwaliteiten in het spel, niemand is geïnteresseerd in jullie kwaliteiten als moraalridders op het AF.

Mvg
 
Bovenaan