Stab van Frederik-Barbarossa

Reactiescore
1
Goedenavond,

Hieronder een beknopte tijdlijn van de manier waarop Frederik-Barbarossa de afgelopen dagen te werk is gegaan:

Eergisteren recapt de MB van Frederik (genaamd Hellhead) een dorp van me, terwijl ik en Frederik nog in dezeflde stam zaten (AIP.). Ik spreek hem hierover aan en vraag of hij me het dorp kan terugbezorgen. Hier gaat hij niet op in.

Wanneer ik hem er de dag nadien nogmaals over aanspreek gaat hij door het lint en zegt hij dat hij niet verantwoordelijk is voor de acties van z'n MB. Niet veel later blokkeert hij alle communicatie en schrijft hij het volgende op het stamforum:
https://gyazo.com/64a1d45bc4c8b49cede539aac3ce5dc8

Deze morgen heeft hij dan de stam verlaten en nog geen uur later kwamen de eerste aanvallen binnen. Denk dat de teller ondertussen al op zo'n 50 staat, waaronder 10+ edels.

Daarboven heeft hij ook elke aanval met katapulten op onze boerderijen gericht, enkele voorbeeldjes:
https://gyazo.com/49db322f64117ec73942b692f502a364
https://gyazo.com/b78ae078d8768d7d7399a254f18a7c98
https://gyazo.com/601acb02520c1aad669f26e3c0716b41

Frederik-Barbarossa: 550k punten
Drunix6: 60k punten

Wij gaan zo lang mogelijk blijven deffen, alle hulp is welkom.

Groeten
 
Reactiescore
0
Om dan maar gelijk terug te reageren en bij de feiten te blijven .

Ik , hellhead heb je aan het begin gespaard nadat ik jouw account (koningben) heb aangevallen .
Jij hebt je daarop toegevoegd op het account Drunix6 .
We hebben vanaf dat moment altijd goed contact gehad .

Totdat jij :
een Stamgenoot van mij gaat edelen , ondanks dat er meer dan voldoende ruimte voor je is .
Jij was degene die vanuit het niets een dorp van een stamgenoot van mij overnam .
I.p.v. aan te geven dat er in jouw ogen een dorp tegen je zin in is overgenomen , ga jij aanvallen .
Als stamspeler en stamleider heb ik mijn stamgenoot daarop geholpen het dorp te recappen .

Jij maakt er vervolgens bij je stamleider frederik een punt van terwijl het gelijk absoluut niet aan je kant staat .
De pm's van jou naar mij tonen aan dat je eerder je emoties laat spreken dan iets diplomatiek op wil lossen .
Dat je stamleider dan klaar is met het kleuter gedrag wat je vertoont is niet meer dan normaal .

Zie hier dit kleuter bericht op het forum ....hij heeft mij gepest en nu moet iedereen het weten , terwijl jij zelf de aanstichter was .
Zeg je er dan ook even bij dat jij met 2 accounts speelt in2deep en Drunix6 of vergeet je dat dan maar even voor het goede gemak.

Als je iets plaatst vertel dan wel de waarheid want mijn verhaal kan door meerdere spelers onderbouwd worden , dat van jou niemand ....zelfs je eigen PM's niet
 
Reactiescore
1
Waarom probeer je het verhaal rond jou te laten draaien?
In welk opzicht praat dit de acties van Fred goed?
 
Reactiescore
0
Jij achtte het nodig om mijn naam erbij te vermelden dus ja dan gaat het verhaal wat ik schrijf over mij en niet over een ander .

Ik geef alleen aan hoe het daadwerkelijk is gegaan en dat jij je handen absoluut niet in onschuld kunt wassen .
Verder heb ik de pm van je waarin je niet echt diplomatiek reageert maar al gelijk met dreigende insinuaties komt .

Je melding hier op het forum zegt ook wel wat voor een speler je bent.....eerst blaffen via pm en dan op een forum vriendjes werven omdat je zielig gevonden wil worden .
 
Reactiescore
60
Speel jij op 2 accounts Drunix? Mag dat?
 
Reactiescore
903
Reactiescore
1
Jij achtte het nodig om mijn naam erbij te vermelden dus ja dan gaat het verhaal wat ik schrijf over mij en niet over een ander .

Ik geef alleen aan hoe het daadwerkelijk is gegaan en dat jij je handen absoluut niet in onschuld kunt wassen .
Verder heb ik de pm van je waarin je niet echt diplomatiek reageert maar al gelijk met dreigende insinuaties komt .

Je melding hier op het forum zegt ook wel wat voor een speler je bent.....eerst blaffen via pm en dan op een forum vriendjes werven omdat je zielig gevonden wil worden .
Omdat ik "niet diplomatieke" pm's naar jou (irrelevante derde partij) stuur kan Frederik me stabben.
Ik verlies hersencellen met de minuut.
 
Reactiescore
736
Reactiescore
736
Deze wereld is wel intens treurig, als de EOS baazekes hier niet wederom een zege binnenharken weet ik het ook niet meer.

Mvgkes
 
Reactiescore
0
Speel jij op 2 accounts Drunix? Mag dat?

Ja en dat account valt net zo de boerderijen aan dan waar hij frederik van beticht .

Ik heb vanochtend een aanval van zijn andere account gehad en heeft bij mij mijn boerderij aangevallen.

Dus alles op een rijtje :

Hij zoekt zelf op eigen houtje de confrontaties
Verwijt anderen dat ze oneerlijk spelen , terwijl een dubbel account en baskstabben hem wel ligt .
Valt zelf boerderijen aan , iets wat ik zelf (nog) niet heb gedaan .
En gaat dan online janken
 
Reactiescore
1
Het feit dat je denkt dat ik op 2 accounts speel zegt genoeg.
Ratel maar wat door. Ik heb mijn punt gemaakt & onderbouwd sinds de eerste post. De rest is dikke zever. Doei
 
Reactiescore
25
Barbarossa, de grootste sponsor van Innogames... Die heeft al voor duizenden euro's pp gekocht en geboost, wat ie ook altijd heeft toegegeven via pm.
Ik denk dat ze bij Innogames al 10 bedrijfsuitjes op zijn kosten hebben kunnen doen :)

Farmen kent ie niet, dat ie gisteren z'n farmrecord van maar liefst 900k heeft gehaald omdat ie nu eens een speler aanvalt zegt genoeg.
Van zijn 80 dorpen heeft ie 66 barbaren geedeld. En dan nog eens 8 dorpen gratis geedeld van oud stamgenoot schijtkwaliteit. Wat ook allemaal door de beugel lijkt te kunnen.
En ja, die kata's.... die schroomt ie niet te gebruiken nee.

Topspelertje dit hoor :rolleyes:
 
Reactiescore
0
Ach vanachter een toetsenbord zijn er veel helden.
Het feit dat je denkt dat ik op 2 accounts speel zegt genoeg.
Ratel maar wat door. Ik heb mijn punt gemaakt & onderbouwd sinds de eerste post. De rest is dikke zever. Doei
Goedzo grote toetsenbord held van ons .
 
Bovenaan