Stab RipRobin

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum

Deleted User - 487824136

Guest
Blijkbaar was woffah het daar niet mee eens?

Gloeilampje,

Ofwel ben je niet intelligent genoeg om wat wij al meerdere keren uitleggen te begrijpen, ofwel doe je alsof om te mensen tegen mekaar op te zetten en onze reputatie te schaden.

Er staat al vanaf hij de stam verlaten heeft op zijn profiel: "DU van Yang." Duidelijker wordt het niet.

Maar nogmaals, herhaling is precies nodig bij jou, als je dit niet begrijpt zijn wij gewoon argumenten tegen een papegaai aan het geven. Die herhaalt ook telkens hetzelfde, wat je ook van respons geeft...
 

Deleted User - 487957162

Guest
Ik wacht nog op een oplossing. Maarja de stabbers gaan vrolijk verder met edelen. Benieuwd of de BG dit steunt.
 
Reactiescore
1
Voor iedereen die dit nog volgt. Er is inderdaad een oplossing. Yang. Heeft zijn persoonlijke bg opgezegd met een afkoelperiode.
 
Reactiescore
974

Deleted User - 487957162

Guest
Voor iedereen die dit nog volgt. Er is inderdaad een oplossing. Yang. Heeft zijn persoonlijke bg opgezegd met een afkoelperiode.

Dat is geen oplossing. Ik zie graag een compensatie in dorpen en troepen.

Trouwens, wat ook heel vreemd is. Little Green loopt alle troepen dood op de “PBG” van Yang en wordt vervolgens direct geinternd door Yang. Werderom een vieze actie.
 
Reactiescore
3
Dat is geen oplossing. Ik zie graag een compensatie in dorpen en troepen.

Trouwens, wat ook heel vreemd is. Little Green loopt alle troepen dood op de “PBG” van Yang en wordt vervolgens direct geinternd door Yang. Werderom een vieze actie.

hahaha man stop jij nooit? Hij is geinternd door mij en sokaa. Check je tw-stats en je ziet dat yang geen nieuwe dorpen bijheeft
 
Reactiescore
1
Dat is geen oplossing. Ik zie graag een compensatie in dorpen en troepen.

Trouwens, wat ook heel vreemd is. Little Green loopt alle troepen dood op de “PBG” van Yang en wordt vervolgens direct geinternd door Yang. Werderom een vieze actie.

Je zegt het PBG van Yang. niet van little. Alsook zie bericht van Goose hierboven.
 
Reactiescore
21
Veel gedoe om niks vind ik persoonlijk...

1) NAP is een optie (= is een mogelijkheid, kan afgesproken worden)
2) Jij gaat hem verwerken (=overeenkomst uitschrijven/ voorstellen aan de leden / ...)

Laat het een les zijn & communiceer in het vervolg duidelijker. Goede afspraken maken goede vrienden maar ga nu niet het slachtoffer uithangen.
 

Deleted User - 487957162

Guest
Nieuw account gemaakt Sokaa en vanaf daar nog eens gepost?
 
Reactiescore
21
Ik ken die Sokaa niet eens... Kijk naar mijn spelprofiel, speel ook op classic.
 
Reactiescore
2.064
Wat een vieze stab weer van Speer!
Wanneer houd het op met deze flopstam?
 
Reactiescore
2.064
Bovenaan