Stab RipRobin

  • Topicstarter Deleted User - 487957162
  • Startdatum
Reactiescore
677
RipMike
 
Reactiescore
2.064
Vieze stab inderdaad! Zal Shock hierachter zitten?

Ik zeg het niet graag, maar betekend dit het einde voor Shock?
 

Deleted User - 487957162

Guest
Het begon hier:

1613559208499.png

Hier werd een NAP of BG voorstel gedaan vanuit onze stam. Vervolgens komt het antwoord vanuit de stam RR:

1613559258223.png

Hierbij staat duidelijk dat de NAP wordt geaccepteerd (geen BG dus). Vervolgens komen de aanvallen:

1613559306009.png

Sokaa trok zijn aanvallen terug. Vrijwel direct daarna werd wer weer aangevallen (waarschijnlijk wijziging in trein, omdat die door had dat ik wakker was).

1613559350639.png

Vervolgens reageert hij bewust 10 minuten niet (terugtrek tijd). Hij kon in die tijd namelijk wel verkenners sturen naar andere dorpen, hij was dus online. Vervolgens komt de reactie van de leiding:

1613559484739.png

Die geeft gewoon eerlijk toe, dat hij mis zit. Vervolgens geeft hij toe mijn boosheid te begrijpen, goh een NAP valt aan.

1613559541767.png

Vervolgens komt er opeens de smoes en wordt het duidelijk. De stamleider keurt de stab goed en praat het weg als miscommuncatie tussen de stam:

1613559697567.png

Met andere woorden, als je leider niet informeert naar de rest van de stam. Mag je gewoon lekker stabben. Nou RR, zoals ik al eerder aangaf. Dit is de reden dat veel mensen lekker stoppen met TW. Gezien iedereen alleen maar bezig is met zichzelf beter maken en stabben.
 
Reactiescore
1.278
Vooral die Yang. Hij bekent de fout, maar zorg dan ook dat het opgelost wordt. Geef dat dorp terug en zorg ervoor dat je vanuit het account Yang. Sokaa compenseert. Dan neem je je verantwoordelijkheid... en dan nog breng je door zo'n stab mensen op flinke achterstand.

Sneue spelers.
 

Deleted User - 487824136

Guest
Even kort antwoorden hier op als een stamlid van RR. Wij als stam wisten hier niks van. Maar volgens Yang was er geen NAP afgesproken en ik begrijp hem enigszins wel, alhoewel ik even goed snap dat exposiv denkt dat er wel een NAP afgesproken was.

Voor mij is dit een communicatiefout langs beide kanten, dit is gewoon niet duidelijk of er nu een NAP is of niet. Op een gegeven moment zegt Yang letterlijk dat een NAP 'een optie 'is waarop exposiv zegt dat hij hem 'gaat verwerken'. Nadien wordt er 4 dagen niet meer gecommuniceerd en niks over gezegd, geen afspraken over duur, opzegtermijn, ... en nooit ergens een bevestiging dat er een NAP is. Dit lijkt mij extreem bizar van zowel Yang als exposiv en enorm amateuristisch. Wat uiteindelijk tot deze situatie geleid heeft.


robin.jpg

Zie hier iets meer context over hoe de NAP is afgesproken. Voor mij is dit persoonlijk not done, dit is totaal niet hoe je een NAP/BG afspreekt. Dit lijkt meer op een open topic waarbij de afspraken nog gemaakt moeten worden. Wat het nog vreemder maakt aangezien er nadien geen verdere afspraken gemaakt zijn.


Mvg,
LittleGreenMan
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Deleted User - 487957162

Guest
Misschien is de manier onproffesioneel, maar dat doet niets af aan de afspraak. Blijkbaar was de gehele stam ook op de hoogte. Gezien wij in het verleden per ongeluk een keertje hebben aangevallen, kregen wij deze PM:

1613564765467.png

Hierbij is Sokaa dus duidelijk op de hoogte. Toen was er opeens wel sprake van een "overleg" en samenwerking of iets.

Dus blijkbaar waren jullie allemaal geïnformeerd. Hoe kan je ontkennen dat je als stam hier niks vanaf wist?
 
Reactiescore
3
aan elk verhaal zitten 2kanten
Ik zit zelf ook in de stam RR, en sta LittleGreenMan bij, in screenshot zie je dat er nooit iets diplomatiek op de kaart is geweest met die stam..(als het zogezegd op 11/02 allemaal geregeld was en er tot op vandaag niks bij diplomatie staat en er geen woord meer over gepraat werd in tussentijd)
149446244_2906439932921651_3843495417477242526_n.jpg
Hierin zie je dat wij diplomatiek wel correct zijn

ik vind het een miscommunicatie van Yang en exposiv onderling, maar ook naar hun stamleden toe. beiden treffen evenveel schuld hierin.Vind het erg dat wij hier aan schandpaal genageld worden en deze miscommunicatie van verschillende mensen/stammen gebruikt wordt om een verloren dorp terug te krijgen via forum
 

Deleted User - 487824136

Guest
Misschien is de manier onproffesioneel, maar dat doet niets af aan de afspraak. Blijkbaar was de gehele stam ook op de hoogte. Gezien wij in het verleden per ongeluk een keertje hebben aangevallen, kregen wij deze PM:

Bekijk bijlage 27006

Hierbij is Sokaa dus duidelijk op de hoogte. Toen was er opeens wel sprake van een "overleg" en samenwerking of iets.

Dus blijkbaar waren jullie allemaal geïnformeerd. Hoe kan je ontkennen dat je als stam hier niks vanaf wist?

Grappig dat je dit juist plaatst, heb je het tijdstip gecheckt? Ik heb niet alle context van wat er exact bedoelt wordt met "kalm aandoen", maar deze berichten zijn van voor de NAP zogezegd afgesproken was.

Sorry hoor, maar hoe langer ik rondvraag wat er exact gebeurt is bij beide partijen (iets wat jullie beter ook zouden doen btw), hoe meer ik deze hele stab discussie zever vind...
 
Reactiescore
1.094
Zijn echt afspraken van niks dit. Maar moet wel zeggen dat doen alsof het tussen de accounts onderling was, ipv tussen stammen vind ik wel zo nep overkomen als het maar kan. Wordt in die pm van 10.02 duidelijk gesproken over stammen. Lijkt toch iets 'bewust' achter te zitten
 

Deleted User - 487824136

Guest
Zijn echt afspraken van niks dit. Maar moet wel zeggen dat doen alsof het tussen de accounts onderling was, ipv tussen stammen vind ik wel zo nep overkomen als het maar kan. Wordt in die pm van 10.02 duidelijk gesproken over stammen. Lijkt toch iets 'bewust' achter te zitten

Ga ik helemaal mee akkoord, en geen idee hoe ze hier bij komen... Anyway, dit benadrukt nogmaals dat goede afspraken maken belangrijk is voor goede vrienden te worden/blijven :)

Nogmaals, dit is voor mij enorm zwakjes afgesproken van beide stamleiders en beiden zijn hiervoor aansprakelijk als je het mij vraagt
 

Deleted User - 487957162

Guest
Beide stamleiders zijn misschien verantwoordelijk voor de stamafspraken. Exposiv had misschien uitgebreider moeten zijn in de randvoorwaards (aflooptermijn etc), Yang had het moeten communiceren met zijn stam.

Echter beide zijn een NAP overeen gekomen en hebben dagenlang gepraat over de situatie van de wereld, groeirichtingen etc. Dit duidt duidelijk op een “samenwerking”.

Het feit dat Yang dingen niet naar zijn stam communiceert is niet mijn probleem. Het blijft dus een stab vanuit RR. Gezien Sokaa op de hoogte was van de gehele situatie, VOOR het zenden van zijn trein.

ik ben benieuwd naar jullie compensatie.
 

Deleted User - 487824136

Guest
Beste Gloeilampje,

Gelieve eerst onze argumenten te lezen en te beantwoorden in plaats van jezelf te blijven herhalen. Anders komen we geen stap verder. Denk dat wij zeer redelijk zijn en proberen een goede oplossing te zoeken voor iedereen. Wij kunnen ook maar ons best doen met de informatie die wij hebben.

De informatie die je nu plots aanhaalt, dat er dagenlang gecommuniceerd is over groeirichtingen, is compleet nieuw voor ons. Tevens, lijkt dit mij enorm onwaarschijnlijk aangezien de eerder gestuurde screenshot (die ik van yang ontvangen had) aantoonde dat er tussen 11/02 en 15/02 16h niks gestuurd geweest is. Veel dagen blijven er dan niet over mijns insziens

Mvg,
LittleGreenMan
 
Reactiescore
3
Gloeilampje, kan je eens het gesprek doorsturen waarin er effectief staat dat er een akkoord is (ik zie enkel het woord optie in een gesprek van 4 mededelingen in 1 dag, wat voor mij persoonlijk niet “dagenlang” is..) en over groeirichtingen vind ik al helemaal nergens iets terug..

iemand zwart maken kan iedereen maar gelieve dan wel bewijzen te geven

ik ben zelf ook al veel gestabbed in vorige werelden, dus wil graag een oplossing zoeken, maar dan moet het me wel duidelijk zijn
nu klink je als een gefrustreerde speler die zen verlies niet kan verkroppen en met valse aantijgingen gooit ..
 

Deleted User - 487957162

Guest
Beste Gloeilampje,

Gelieve eerst onze argumenten te lezen en te beantwoorden in plaats van jezelf te blijven herhalen. Anders komen we geen stap verder. Denk dat wij zeer redelijk zijn en proberen een goede oplossing te zoeken voor iedereen. Wij kunnen ook maar ons best doen met de informatie die wij hebben.

De informatie die je nu plots aanhaalt, dat er dagenlang gecommuniceerd is over groeirichtingen, is compleet nieuw voor ons. Tevens, lijkt dit mij enorm onwaarschijnlijk aangezien de eerder gestuurde screenshot (die ik van yang ontvangen had) aantoonde dat er tussen 11/02 en 15/02 16h niks gestuurd geweest is. Veel dagen blijven er dan niet over mijns insziens

Mvg,
LittleGreenMan

Dat formele gedoe mag je achterwegen laten. Ik lees ook nergens argumenten? Ik heb nu al 3x gezegd dat ik het er mee eens ben dat het niet de beste NAP afspraak is. Alleen echter bevestigd jullie leider duidelijk dat er sprake is van een NAP.

1613569116329.png

Vanochtend tijdens de aanval werd er door jullie leider dit bericht opeens naar exposiv gestuurd. Beetje vreemd toch? Verder heeft hij de afgelopen dagen meerdere contacten gelegd met onze leider:

Hier wordt onder andere over edelrichting gepraat:

1613569246065.png

Verder deelt jullie leider vrij gevoelige informatie:

1613569281678.png

Hierbij bespreken ze gewoon edeltargets samen. Lijkt mij niet dat jullie dat zomaar doen met random buren toch?

Verder zoals ik al eerder aangaf, hierbij geeft Sokaa zelf aan dat onze stam in overleg waren:

1613569334574.png

Dit was naar aanleiding van een verkenning van ons op jullie (die is teruggetrokken). Vreemd dat jullie dus blijkbaar niet aangevallen mogen worden en ik om 07:00. Lijkt mij trouwens ook vrij bewust dit tijdstip gekozen.
 

Deleted User - 487824136

Guest
Grappig hoe je spreekt over dagenlange berichten en dan PM van gisteren toont.

En als je dezelfde screenshots blijft sturen kan ik dezelfde argumenten blijven herhalen, geen zin om dat nogmaals te typen, scroll gewoon even naar boven en je ziet ze staan lachen naar jou :p

Grappig hoe wij trouwens berichtjes krijgen dat het niet de eerste keer is dat jij weggespeeld wordt en achter begint te piepen over vanalles en nog wat.

Dus tenzij je met nieuwe argumenten komt of eindelijk iets kan bewijzen, steek ik mijn tijd hier niet verder in...
 
Bovenaan