Stab or no stab

Reactiescore
372
Even een vraagje van een noob he? Als een stam een NAP opzegt en die blijft nog 2 weken staan tot 7 augustus en vervolgens de leiding van die stam wordt gerecruit door de ex-NAP en de overige leden worden aangevallen op 3 augustus. Kunnen we dan spreken van een stab of fair play?

EE7F1C27-4C49-4E8E-B417-C51725AFA5B7.png
 
Reactiescore
1.647
Stab, in NAP staat nergens enkel voor actieve leden is of enkel leiding. Word enkel over de stam Inv gesproken. Geld dus voor iedereen die daarin zit op moment van aangaan NAP.
 
Reactiescore
742
Een MB van Methode werd door Inv. als eerste aangevallen en daarom probeerde leden contact te krijgen met Inv.
Contact met Inv kon er niet gelegd worden en Inv. , viel een HRLK lid aan.

Graag de berichten dat dit ook echt gebeurd is, maar dat INV een heerlijk lid aanvalt boeit toch niet? of zat heerlijk bij Methode in de NAP afspraken?
 
Reactiescore
634
Ik heb de stam al verlaten hoor.

Je zou je beter bezighouden met je noobjes in de stam onder controle te houden en niet zo laten stabben.

Jij kan je beter bezig houden om niet zo achterbaks te spelen en onzin te komen aankondigen op AF :).
Die "Noobs" regelen hun zaken veel beter en hoeven niet tich keer van stam te hoppen :)
 
Reactiescore
634
Graag de berichten dat dit ook echt gebeurd is, maar dat INV een heerlijk lid aanvalt zat heerlijk ook in de NAP afspraken wat dat las ik nergens?

De rapporten en PM's zijn al gedeeld in onze gedeelde forum.
Hoef dit niet verder op AF te vermelden op een gerucht van een Hopper

Mocht Inv tegenbewijs hebben, kunnen zij zelf op AF komen.
 
Reactiescore
1.242
Jij kan je beter bezig houden om niet zo achterbaks te spelen en onzin te komen aankondigen op AF :).
Die "Noobs" regelen hun zaken veel beter en hoeven niet tich keer van stam te hoppen :)
Ik word niet graag geassocieerd met stabbers zou niet inzien waarom ik een stam zou moeten blijven die zo vies spelen
 

Deleted User - 487959593

Guest
Stab.

Inv begint zelf met mijn mb aapje999 aan te vallen op 27 juli, die nog in de stam P. zat, waarmee ook een NAP was.

Screenshot_20200803-154403_WhatsApp.jpg
Screenshot_20200803-154358_WhatsApp.jpg
 

Deleted User - 487959593

Guest
Even een vraagje van een noob he? Als een stam een NAP opzegt en die blijft nog 2 weken staan tot 7 augustus en vervolgens de leiding van die stam wordt gerecruit door de ex-NAP en de overige leden worden aangevallen op 3 augustus. Kunnen we dan spreken van een stab of fair play?

Bekijk bijlage 22350

Hoe dom eig, er wordt letterlijk antwoord gegeven in die post, maar je moet dat eraf knippen XD
 
Reactiescore
742
Stab.

Inv begint zelf met mijn mb aapje999 aan te vallen op 27 juli, die nog in de stam P. zat, waarmee ook een NAP was.

Screenshot_20200803-154403_WhatsApp.jpg
Screenshot_20200803-154358_WhatsApp.jpg


dorp dat je op de eerste foto ziet heeft een andere naam dat je op de 2de foto ziet? daarnaast geen nachtbonus zoals hier wel onder vermeld word?

en geen datums/tijden? amateur...
 

Deleted User - 487959593

Guest
dorp dat je op de eerste foto ziet heeft een andere naam dat je op de 2de foto ziet? daarnaast geen nachtbonus zoals hier wel onder vermeld word?

en geen datums/tijden? amateur...

Ben je dom ofzo? Wat er staat letterlijk een tijd, via whatsapp 27 juli. Een persoon kan meer dan 1 dorp hebben?
 
Reactiescore
742
Ben je dom ofzo? Wat er staat letterlijk een tijd, via whatsapp 27 juli. Een persoon kan meer dan 1 dorp hebben?

het aanvalsbericht is een ander dorp dan er op de eerste foto mee word aangevallen?

er is NIET GETAGGED dus je ziet de vijand zijn dorpsnaam deze komt niet overeen met het aanvalsbericht...
 
Reactiescore
1.242
Stab.

Inv begint zelf met mijn mb aapje999 aan te vallen op 27 juli, die nog in de stam P. zat, waarmee ook een NAP was.

Screenshot_20200803-154403_WhatsApp.jpg
Screenshot_20200803-154358_WhatsApp.jpg
En wat moet dit bewijzen? Ik zie nergens bewijs waardoor men kan verantwoorden die NAP niet na te komen betreffende Farre.
Natuurlijk kan de leiding van Inv niet bereikt worden aangezien de stam recruit wordt door hrlk, Farre wordt dik gestabbed en daarmee uit lekker bezig daar.

Prima argument
 
Bovenaan