Stab or no stab

Reactiescore
25
Even ter check. Ik heb een PBG afgesproken met Narcist Illy, deze heb ik overigens 2 dagen geleden opgezegd.
Voorwaarden aan dit PBG waren: (i) opzegtermijn van 2 weken, (ii) edellijnen conform een kaartje van Illy.

Voorwaarde ii heeft Illy geschonden door een dorpje te edelen dat 1 veld buiten de afgesproken edellijnen ligt, waarmee m.i. de PBG geschonden is en per direct kan komen te vervallen. Nu claimt hij dat de edellijnen nooit waren afgesproken o.b.v. de volgende chat:

Dat is volkomen logisch als de rest ook gaat.

Wat zullen we afspreken met de PBG, opzegtermijn van 2 weken?

Shumway 10.08.20 23:18
Ja prima, en de afgesproken edellijnen dan

Narcissistic Illy 10.08.20 23:21
Als jij niet tevreden bent met die op dat kaartje hoor ik graag een tegenvoorstel :)

Shumway 10.08.20 23:25
Laat me anders morgen er nog ff naar kijken, ok?

Narcissistic Illy 10.08.20 23:27
In orde

Ik ben niet meer met een tegenvoorstel gekomen, waarmee mijns inziens het kaartje waar ik eerder akkoord op had gegeven geldend is.
Als dit de bewoording is "als je niet tevreden bent hoor ik het" en hier komt geen reactie op is dat een instemming.

Tegelijkertijd, als hij nu claimt dat de edellijnen nog niet waren afgesproken, dan was het PBG dus ook nog niet formeel van kracht, aangezien ik duidelijk stel "en de afgesproken edellijnen", dus is dit mijn voorwaarde voor het PBG en als die dan dus in zijn ogen niet bekrachtigd zijn is het PBG m.i. ook niet geformaliseerd.

Hierbij overigens de edellijn en in roze het door hem ingenomen dorp: Afspraak Illy

Illy probeert nu vast te houden aan die opzegtermijn omdat hij graag de hele noordrim edelt en geen tegenstand kan hebben op dit moment. Hij is dus gebaat bij deze opzegtermijn en komt direct met dreigementen over dat hij mij als stab weg gaat zetten op alle fora en op andere werelden.
Ik ken deze personen niet supergoed, maar ben zelf al actief vanaf 2007 op diverse accounts en moet helaas vaststellen dat er veel veranderd is in negatieve zin met dit soort geblaat.

Maar goed, ik hoor graag eens de publieke opinie alvorens meneer mij hier voor stabber gaat uitmaken. Overigens heb ik nog geen aanval ingezet, dus is r überhaupt van mijn kant niets geschonden.
 
Bovenaan