Stab of juist gewoon Qua beleid?

Reactiescore
389
Het was geenszins mijn bedoeling om een ruzie uit te lokken, dus ik laat het hierbij. Daarbij reageer je veel te geprikkeld, ik heb geen zin om daar op te reageren.

Geprikkeld of niet, je hebt tot nu toe enkel kul gepost. Leugels en beweringen die feitelijk vals zijn gewoon. Daar doe je niks aan en je gaat gewoon verder met op de man spelen. Lekker makkelijk om dan eerst zelf bullshit te posten en dan te zeggen dat je geen zin meer hebt om te reageren.
 
Reactiescore
28
Geprikkeld of niet, je hebt tot nu toe enkel kul gepost. Leugels en beweringen die feitelijk vals zijn gewoon. Daar doe je niks aan en je gaat gewoon verder met op de man spelen. Lekker makkelijk om dan eerst zelf bullshit te posten en dan te zeggen dat je geen zin meer hebt om te reageren.

Toch weer geprikkeld hahaha, hoop niet dat je in RL ook zo bent. Het is "maar" een spelletje hé
 
Reactiescore
389
Toch weer geprikkeld hahaha, hoop niet dat je in RL ook zo bent. Het is "maar" een spelletje hé
Snap niet dat er zo raar wordt reageerd op het feit dat iemand 'geprikkeld' is als er louter kul en leugens worden verspreid en hier vervolgens niks van wordt teruggetrokken. Kunnen we dan gewoon alles gaan roepen zonder dat dat iets uitmaakt?
 
Reactiescore
1.476
Geprikkeld of niet, je hebt tot nu toe enkel kul gepost. Leugels en beweringen die feitelijk vals zijn gewoon. Daar doe je niks aan en je gaat gewoon verder met op de man spelen. Lekker makkelijk om dan eerst zelf bullshit te posten en dan te zeggen dat je geen zin meer hebt om te reageren.
Zeker niet, jij trekt dingen uit context en legt alles zo negatief mogelijk uit. En daar heb ga ik niet op reageren. Noem het op de man spelen.
 
Reactiescore
389
Zeker niet, jij trekt dingen uit context en legt alles zo negatief mogelijk uit. En daar heb ga ik niet op reageren. Noem het op de man spelen.
Leg alles zo negatief mogelijk uit?
Jij zegt dat de rest van fix/revoc niet veel voorstelde, is dat positief dan?
Jij zegt dat die rest de cf's bij modus verdedigde, is dat positief?
Jij zou ons zo al hebben geditched, zonder dat je uberhaupt veel met ons hebt gespeeld, is dat positief?
Ik haal niks uit context zijn dingen die jij gewoon zo zegt, waarvan de eerste 2 om mensen in een slecht daglicht te zeggen. En ipv daar op te reageren en toe te geven dat je fout zit / zat ga je gewoon der omheen praten en mijn manier van reageren aanvallen. Werkelijk kansloos
 
Reactiescore
57
Hahahaha, wauw. Ik was echt nog te brak.

Dank voor het medeleven!
 
Reactiescore
28
:rolleyes:
Jij bent echt absurd zeg. Maar oké kan net zo goed niet meer reageren.

Ik leavde zonder akkoord. Er is vervolgens een plan op gezet waar ik eerst niet bij zat WANT IK ZAT NIET IN DE STAM toen moest ik op abuser en ik kan je vertellen DIT GA IK NIET DOEN. Dus zelfs die om die jij zo trots laat zien is nog niet het uiteindelijke plan.

Blablablabla :rolleyes:
 
Bovenaan