Stab of juist gewoon Qua beleid?

Reactiescore
1.476
Uh je weet dat jamir al sinds het begin van deze wereld naar mark lekt? Terwijl ik 1 x iets non cruciaal heb doorgegeven om na te vragen of het klopte.
Terwijl jamir en anderen letterlijk aanvalsplannen doorgaf, targets etc etc die gewoon letterlijk doorgestuurd werden naar Qua. Lul dus niet.
Misschien eerder kijken naar meneertje bryan van nexus , ook een acc die zomaar gedumped werd, tevens onruststoker no 1 in revoc en IRL vriend van Mark aka pony, je hoeft niet verder te kunnen zien dan je neus lang is in deze hoor.
Goed verhaal wel.
 
Reactiescore
389
Hoe je het ook wendt of keert, tis wel waar wat Stef hier zegt. Of het nou met kwade bedoelingen was of niet
 
Reactiescore
173
Goede middag AF,

Wij bij Modus hebben lang zitten twijfelen om een topic te openen over de zaken die gebeurd zijn afgelopen weken op W64. De Qua-leiding had beloofd het op te pakken en op te lossen, nu we de oplossing hebben gezien kunnen we niet anders dan alsnog alles op het AF te gooien. Ik zal proberen dit zo neutraal mogelijk te typen met zoveel mogelijk feiten onderbouwd met screenshots.

Het begon allemaal met het eindigen van de GAP tussen Qua en Modus, dit zat er al lange tijd aan te komen en uiteindelijk is het tot stand gekomen onder de volgende voorwaarden:

c5a0dd697747598157a543659785b09e.png


Modus was bang dat Qua Nova ging ondersteunen en Qua was bang dat Modus Revoc. ging ondersteunen hierdoor was er een extra afspraak tot stand gekomen die niet in de originele GAP-afspraken was opgenomen. De GAP werd omgezet in een NAP waarbij Revoc. & Nova beide geen OS mochten ontvangen.

Fase 1:
Qua lanceert een massa op Revoc. waarbij ze ook l0rsl4 aanvielen die lid van Ollie was. https://nl.twstats.com/nl64/index.p...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
Qua is in der veronderstelling dat Modus geen OS stuurt, omdat ze het idee hadden dat l0rsl4 tot Revoc. toebehoorde terwijl er vanuit Modus wel degelijk OS gestuurd werd naar l0rsl4.
Deze speler is voor het maken van de NAP met voorwaarden met ruzie uit Revoc. gegaan. Zoals hieronder te zien 2 dagen voor het maken van deze afspraken.

6db8c632210e783d0429b75ad8889b80.png


Gentleman. was hoofdleverancier van OS en dat is af te lezen uit te stats. Hieruit valt ook op te maken dat naast Gentleman. nagenoeg geen spelers OS hebben gestuurd. Hieronder een kaartje hoe vreemd dit zou zijn mocht het account intensief samengewerkt hebben met Revoc.

487755769

2218513

d465b1d342d07b78807de40219d55226.png

183791f4201c1420d1ae1929dd9509fc.png

Op het AF is hier commotie over geweest en via IG heeft Gentleman. het volgende ontvangen van het account QQEEZZ, momenteel de nr 1 van de wereld.
6109d8d8442132ac1d9442188b597fa8.png


De rust leek wedergekeerd met nadruk op leek.

Fase 2
Modus lanceert een massa op Nova met de aankomst 6/4, valt dus nog net binnen de afgesproken NAP-voorwaarde.
Het doelwit van deze massa was het Nova account the fallen angel https://nl.twstats.com/nl64/index.php?page=player&id=487930287.
Nadat de eerste incommings vanuit Modus richting the fallen angel waren gaan lopen viel het op dat the fallen angel Nova was geleaved en een nieuwe stam had aangemaakt. Namelijk ollie 2.0 als ludieke vernoeming naar ollie, de stam van l0rsl4.
61a5a37ebe8143c2fc61665d55d056e8.png


De geruchten gingen op dat ollie 2.0 gebruikt zou worden om onder de afspraken uit te komen, al weten we natuurlijk dat zulke NAP voorwaarden gelden voor de groep spelers die bij de oorsprong van de afspraken eronder vallen. De afspraken waren opgesteld om 23/3 en liepen tot 6/4, dus het account the fallen angel viel er nog onder.

Hierop is Modus op Qua afgestapt om verhaal te halen. Hier werden een paar zaken toegelicht vanuit de leiding van Qua, er was namelijk al OS onderweg richting the fallen angel van de volgende Qua accounts:
-
QQEEZZ
- JuggRNaut
- mauss
84f08a302c77f6bcd4f5640a5a97a311.png

d2a2cdb8b4c3f26960d19192286cb13d.png

ab412570c9fc95cba80af73e79f62b8c.png

Hieruit valt te lezen dat vanuit de drie accounts OS is gestuurd naar the fallen angel tegen de wil van de stamleiding van Qua in en tegen de gemaakte afspraken in.

Verder werd duidelijk dat Qua al besloten had het account the fallen angel en pony te laten joinen... op het moment dat ze al ruim 8 miljoen voorsprong hadden ten opzichte van Modus. Deze accounts waren samen goed voor 5 miljoen wat de voorsprong op 13 miljoen zou brengen.

e145c01814f47f8bd9377618e9f06018.png

Met de afkeuring van de leiding van Qua waren de verwachtingen binnen modus dat er van Qua bij the fallen angel(ex Nova) geen OS van Qua zou staan. Helaas bleek dit onjuist.

487733928

603958

741572

487930287


Die avond nog een gesprek gehad met de leiding van Qua waarop actie werd beloofd tegen de leden die willens en wetens tegen de afspraken en eigen leiding waren ingegaan.

e9c8668f7c79bde703dedf79cfed829e.png

Tot het moment dat wij de actie zagen na even wachten die volgde vanuit de Leiding van Qua.
fd33c647c8eb1f335589d9978fcdf6c6.png

Ik moet bekennen dat mijn pet afviel. Er zijn leden zoals aangetoond tegen de afspraken en de eigen stamleiding ingegaan, hierdoor is Modus benadeeld en mede hierdoor is een massa van ons afgeslagen. Deze spelers komen met een waarschuwing weg en als beloning werd de recruit van the fallen angel en pony ook nog doorgezet een aantal dagen na de massa.

d676cd526c7a452169f7f3ed2b682d67.png


Ik vind het jammer dat het zo heeft moeten lopen, dit was een uitstekende kans geweest van Qua om een flinke stap te zetten te juiste richting in. Dit was ook onze verwachting toen we door Qua benaderd werden en zagen dat ze dat acties van deze drie accounts afkeurde. Helaas hebben ze geen daad bij het woord gedaan.

Ik ben benieuwd wat het AF hiervan vindt is dit een stab of juist gewoon qua beleid?
Ik kan niet meer dan eigenlijk constateren dat dit verhaal klopt. Ik denk alleen dat je je de "straf" die is opgelegd door de leiding van Qua niet kwalijk kan nemen, de straf is na veel discussie's, overleg en met het meedenken met de rest van de stam zo gekomen. Dat je "pet ervan afviel" hebben ze geen boodschap aan. Je weet niet hoe het is gegaan en waarom ze hiervoor hebben gekozen ipv een andere straf. Het is dus knap lastig voor je om hier een conclusie uit te trekken.

De daad van QQEEZZ, Jugg en Mauss is wel een heikel puntje. Dit had naar mijn mening niet mogen gebeuren. Ik ben persoonlijk ook hard hier tegen in gegaan.

Aan de ene kant snap ik wel wat voor signaal ze wilden afgeven(NOTE: Ik snap het signaal wat ze willen afgeven, niet de daad!), "Als jullie l0rs mogen ondersteunen tijdens een NAP met een afspraak mogen wij dat ook". En de discussie of dit volgens de afspraken was of niet ga ik niet meer voeren, want hoe je het ook went of keert, het ondersteunen van L0rs was gewoon een vuil spelletje. Gelukkig ook toegegeven door een aantal Modus leden hier, wat ik waardeer.

Besluit:

QUA is een lachertje, of ze nu willen of verliezen, ze blijven gewoon een lachertje.
De eventuele overwinning voor hen heeft geen waarde, buiten een nieuw vlaggetje.
En stel dat ze straks toch niet positief uit hun geinternde overmacht komen, dan wordt het alleen maar een nog groter lachertje :D

Sorry, maar dit kan ik alleen maar zien als een "mogelijk verlies" minder erg laten lijken dan dat het is. Een excuus verzinnen voor het geval dat je zou verliezen, is en blijft altijd een slap excuus.

Ah zat al precies op deze reactie te wachten, bedankt dat je er zo lekker op inging.

Je bent gewoon betrokken geweest in de gesprekken, op 30.03 toen onze massa op jou nog liep is er een PM rondgegaan in Fix dat de kogel door de kerk was, en dat de fusie met Modus rond is. Zoiets is niet in 1 dag besproken, en zo is er dus keihard bewijs dat dit tijdens de massa al rond was.



Ook staat hier in dat jij gaat fuseren met je buurman Abuser (zoals we kunnen lezen) eigenlijk liep onze massa op jou toen ook nog (zie report)

Op 26-03 was er al rondgegaan dat er al een aantal dagen gesprekken met Modus waren die over de joins van een aantal leden van Fix gingen, inclusief een kaartje met alle edellijnen van de bestaande Modus leden en de nieuwe recruits.


Het komt er dus op neer dat jullie 5 dagen voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA had gepakt dit al hadden afgesproken, tijdens onze massa op Lors & Abuser.
We vragen hier specifiek naar en worden herhaaldelijk voorgelogen.


Principeakkoord lees ik zelf in elk geval nergens terug. Het word verkondigt als een definitieve keuze , met alle bijbehorende afspraken. Waarom zo volhardend in jullie leugens, en dan doel ik vooral op de leiders van beide stammen en op Lors.



Nou dat betwijfel ik ten zeerste Justin.
Ben ontzettend benieuwd naar jou reactie en een nette reactie van Modus.
Lijkt me niet meer dan gepast, we stellen je een zeer specifieke vraag en je zit gewoon glashard te liegen, en nog eens herhaaldelijk ook.

Om er nog even aan toe te voegen, er is nog meer info vrijgekomen zoals een volgende massa van Modus op Qua, dit heb ik ook gewoon netjes gemeld aan Gentleman aangezien ik de wereld niet zo wil winnen.

Zeer netjes en goed onderbouwd met bewijzen erbij. Ontkracht de mooie verhalen die hier zijn gemaakt om Modus en Revoc maar (alweer) beter uit te laten zien dan Qua.

Zou niet zo goed weten waarop we zo nodig moeten reageren. Dus je hebt door middel van een lek uitgevogeld dat wij in gesprek waren gegaan met revoc voordat qqeez het eerste dorp geinternd had? Nou, bravo. Verandert vrij weinig aan de zaak. Het is namelijk niet het geval dat Qua en Nova niet eerder dan bovengenoemde data's plannen aan het smeden waren, of zich aan het voorbereiden waren op de mogelijke rekruuts. Er werd namelijk overduidelijk een weg richting front gecreëerd waarbij pony en tfa inbegrepen zaten. Dit is overigens ook al meermaals aangekaart hier maar wordt tot dusver genegeerd. Om nog maar niet te spreken over de vele naps en gaps die gaande waren voor deze data's tussen desbetreffende accounts en Qua.

Dat is ook één van de redenen waarom die GAP destijds is opgezegd en de NAP periode inging. Omdat het al glashelder was dat Qua. met Pony en tfa in zee ging. Misschien nog niet met een officiële stemming. Maar het gaat er bij mij niet in dat de leiding er niet al eerder mee bezig was.

Wat de bovengenoemde data's betreft heb ik te weinig zicht op om verdere toelichting over te geven. Dat laat ik aan Justin of iemand anders over. Al zou ik het ook goed begrijpen al nemen ze niet de moeite erop te reageren gezien het feit dat er nog steeds geen deftige reactie op de beginpost is gekomen vanuit jullie kant. Dus zou niet weten waarom wij ons dan wel zouden moeten verantwoorden.

Even concreet: Je reageert op een aanname, terwijl Modus hier op het AF ons vaak afkaffert om het feit dat wij hetzelfde deden. Stel Pony en TFA hadden nooit gejoined, hadden jullie er goed naast gezeten. Mag ik dit wel een beetje hypocriet vinden?

EDIT:
warre zei:
Jij zegt daarmee misschien dat deze actie van Gentle, en trouwens ook gewoon van mij (Schedel),

Had schedel nu ook niet L0rs geost, en niet alleen Gentle?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.075
ik blijf het gek vinden dat mensen denken dat L0rs nog bij revoc hoorde, ik en l0rs zijn samen geleaved en geloof me, op dat moment was er geen vriendschappelijkheid meer behalve met een beperkte groep als RP, beyond en abuser, wat ook dezelfde groep is die al maanden als 1 team fungeren, maar ik denk dat er vaak genoeg geopperd is door zowel mij als L0rs om bijvoorbeeld in de toekomst acc nexus weg te knallen, hoe kan je dan spreken over een samenwerking tussen l0rs en revoc?
 

DeletedUser77113

Guest
Ik kan niet meer dan eigenlijk constateren dat dit verhaal klopt. Ik denk alleen dat je je de "straf" die is opgelegd door de leiding van Qua niet kwalijk kan nemen, de straf is na veel discussie's, overleg en met het meedenken met de rest van de stam zo gekomen. Dat je "pet ervan afviel" hebben ze geen boodschap aan. Je weet niet hoe het is gegaan en waarom ze hiervoor hebben gekozen ipv een andere straf. Het is dus knap lastig voor je om hier een conclusie uit te trekken.

De daad van QQEEZZ, Jugg en Mauss is wel een heikel puntje. Dit had naar mijn mening niet mogen gebeuren. Ik ben persoonlijk ook hard hier tegen in gegaan.

Aan de ene kant snap ik wel wat voor signaal ze wilden afgeven(NOTE: Ik snap het signaal wat ze willen afgeven, niet de daad!), "Als jullie l0rs mogen ondersteunen tijdens een NAP met een afspraak mogen wij dat ook". En de discussie of dit volgens de afspraken was of niet ga ik niet meer voeren, want hoe je het ook went of keert, het ondersteunen van L0rs was gewoon een vuil spelletje. Gelukkig ook toegegeven door een aantal Modus leden hier, wat ik waardeer.

Een vuil spelletje (misschien werd het wel eens hoge tijd om jullie wakker te schudden met al die vuile spelletjes die jullie hebben gespeeld)
Maar het was verre van 'het niet nakomen van gemaakte afspraken.'
dat het van QUA kamp gewoon een zwakke poging was om de regels om te buigen, is gewoon een STAB! dat kan je gewoon niet ontkennen.
We hebben in Modus ons eigen spel blijven spelen, en er waren -door een klein foutje in de instellingen- kata's verstuurd op boerderijen (door mij, per ongeluk)
Van zodra ik dit door had heb ik dat gemeld in de skypechat... er was even twijfel om gewoon de massa te laten verder lopen, maar gingen ons niet verlagen naar de gedachtegang van enkele QUA individuen. maar die twijfel was vrij snel weer weg. QUA mag niet de dupe zijn van een stelletje op hol geslagen leden die zich denken alles te kunnen permitteren.
Er werd dan ook meteen een NAP aangeboden, en van zodra deze aanvaard werd, is er geen enkele aanval meer richting TFA gegaan ook al stond er een hele wave klaar... we hebben ze niet verstuurd.

Ik daag je uit om me één voorbeeld te geven waarin modus de afspraken niet is nagekomen.


Sorry, maar dit kan ik alleen maar zien als een "mogelijk verlies" minder erg laten lijken dan dat het is. Een excuus verzinnen voor het geval dat je zou verliezen, is en blijft altijd een slap excuus.

Wij zijn niet gestart met al dat internen en achter de rug om dingen gaan regelen he... wij hebben moeten anticiperen op een wereld die jullie om zeep aan het helpen waren.
Stel dat modus niets had ondernomen, welke leuke endgame had er dan nog geweest?


Zeer netjes en goed onderbouwd met bewijzen erbij. Ontkracht de mooie verhalen die hier zijn gemaakt om Modus en Revoc maar (alweer) beter uit te laten zien dan Qua.

Er is een hele tijd geleden ook een lijstje hier op het AF gekomen, kunnen jullie die ook nog even ontkrachten/weerleggen/goedpraten a.u.b. ?


Had schedel nu ook niet L0rs geost, en niet alleen Gentle?

Of het nu 1 speler was, of heel de stam modus, we hebben hierin geen stab gepleegd en geanticipeerd op het falen van jullie eigen gemaakte afspraken.
Neem dat verlies, en speel het spel op een eerlijke manier verder, ga niet een paar dagen later hetzelfde proberen doen terwijl dat net wel een STAB is
Neem gewoon je verlies (zoals wij met de NAP hebben gedaan vanwege de kata's) en ga dan verder
 
Reactiescore
1.476
Revoc. steld niet heel veel voor op Justin en Jamie na. Zoveel heb ik wel gemerkt op de paar moment dat ik actief kon spelen. Ik zal hier vast een paar mensen over het hoofd zijn, zie het niet als een beschuldiging.
 

DeletedUser79946

Guest
ik blijf het gek vinden dat mensen denken dat L0rs nog bij revoc hoorde, ik en l0rs zijn samen geleaved en geloof me, op dat moment was er geen vriendschappelijkheid meer behalve met een beperkte groep als RP, beyond en abuser, wat ook dezelfde groep is die al maanden als 1 team fungeren, maar ik denk dat er vaak genoeg geopperd is door zowel mij als L0rs om bijvoorbeeld in de toekomst acc nexus weg te knallen, hoe kan je dan spreken over een samenwerking tussen l0rs en revoc?

Dat komt natuurlijk voort uit het feit dat zijn account wel meegenomen word in een deal tussen Fix&Modus. Als hij er zelf al niet zo instond dachten iig de stammen dat hij bij Modus zou gaan joinen, op het moment dat er een Qua massa op hem liep. Kan best begrijpen dat dat een beetje gek overkomt, maar jij ook wel denk ik?
Als jullie niks met elkaar hadden is het toch gek dat de namen wel genoemd worden en de accounts gebruikt gaan worden voor Modus (althans dat geeft jou (ex)Leider aan)
Kan best dat jij/jullie er niks van wisten maar oke, hoe ontstaat het idee dan toch dat jullie erbij horen?(maak ik op uit de interne PM van Vetus)

@theblackswan je wil bewijzen zien van Modus die zich niet aan afspraken hield en/of de waarheid niet vertelde. Vind je het stuk over de afspraken met Fix niet voldoende dan? Word volgens mij best een dotje bij elkaar gelogen.
Het uitblijven van een reactie van Justin of Modus is daarom ook zo typerend.
 
Reactiescore
389
Revoc. steld niet heel veel voor op Justin en Jamie na. Zoveel heb ik wel gemerkt op de paar moment dat ik actief kon spelen. Ik zal hier vast een paar mensen over het hoofd zijn, zie het niet als een beschuldiging.

Wat is dit nou weer voor opmerking? Dit slaat echt helemaal nergens op zeg.
 
Reactiescore
1.075
Dat komt natuurlijk voort uit het feit dat zijn account wel meegenomen word in een deal tussen Fix&Modus. Als hij er zelf al niet zo instond dachten iig de stammen dat hij bij Modus zou gaan joinen, op het moment dat er een Qua massa op hem liep. Kan best begrijpen dat dat een beetje gek overkomt, maar jij ook wel denk ik?
Als jullie niks met elkaar hadden is het toch gek dat de namen wel genoemd worden en de accounts gebruikt gaan worden voor Modus (althans dat geeft jou (ex)Leider aan)
Kan best dat jij/jullie er niks van wisten maar oke, hoe ontstaat het idee dan toch dat jullie erbij horen?(maak ik op uit de interne PM van Vetus)

@theblackswan je wil bewijzen zien van Modus die zich niet aan afspraken hield en/of de waarheid niet vertelde. Vind je het stuk over de afspraken met Fix niet voldoende dan? Word volgens mij best een dotje bij elkaar gelogen.
Het uitblijven van een reactie van Justin of Modus is daarom ook zo typerend.

Tsja ik heb mn acc op delete gegooid dus ik hoorde allensinds niet in de deal zoals in de pm stond.
 
Reactiescore
1.075
Revoc. steld niet heel veel voor op Justin en Jamie na. Zoveel heb ik wel gemerkt op de paar moment dat ik actief kon spelen. Ik zal hier vast een paar mensen over het hoofd zijn, zie het niet als een beschuldiging.

Dan ben je net zo'n debiel zoals ik al dacht.
Kan je me effe zeggen wat beiden meer hebben gedaan dan bijv abuser/l0rs en beyond of ikzelf? behalve vvs pakken en met alle respect voor hun de accs verloren laten gaan of gebied afstaan?
Het mag best gezegd worden dat jamie zich aardig idioot gedragen heeft als leiding van revoc, dus je hebt wel gelijk dat hij meer heeft gedaan, toch meer om het te verneuken. Hoevaak Jamie heeft gezegd dat hij afstand nam als leiding op het ene moment en een dag later de dictator ging wezen is ontelbaar.
Ik denk dat er in revoc zoveel gepraat is over hoe een zwakke leider jamie was.
Dat je hier nutteloos komt natrappen naar spelers die revoc weken/maanden staande hebben gehouden bewijst gewoon genoeg.
 
Reactiescore
743
Dan ben je net zo'n debiel zoals ik al dacht.
Kan je me effe zeggen wat beiden meer hebben gedaan dan bijv abuser/l0rs en beyond of ikzelf? behalve vvs pakken en met alle respect voor hun de accs verloren laten gaan of gebied afstaan?
Het mag best gezegd worden dat jamie zich aardig idioot gedragen heeft als leiding van revoc, dus je hebt wel gelijk dat hij meer heeft gedaan, toch meer om het te verneuken. Hoevaak Jamie heeft gezegd dat hij afstand nam als leiding op het ene moment en een dag later de dictator ging wezen is ontelbaar.
Ik denk dat er in revoc zoveel gepraat is over hoe een zwakke leider jamie was.
Dat je hier nutteloos komt natrappen naar spelers die revoc weken/maanden staande hebben gehouden bewijst gewoon genoeg.

Wat je van me vind kan me eigenlijk niks schelen Steff. Je hebt als leiding geen centje bijgedragen om eerlijk te zijn. Enige wat je deed was onnodig het AF volspammen. Daarnaast heb ik zelf nog niet echt een klacht gehoord over "slechte" leiding zijn, laat staan dat ik dictator was. Iedere keer als ik met iets kwam is dit in de groep gegooid met als gevolg de kans dat iedereen hierover zijn mening en idee kon geven.

JIJ als leider hebt een aparte stamchat gemaakt waar zowel Justin, spelers van pizza hawaii, Nexus en ik niet in mochten zitten. Daarna ga je vertrouwelijke info meermaals lekken waarna het allemaal de schuld is van mij wil je zeggen? Wat een hoop larie met een vleugje hypocrisie moet ik zeggen, wat we al wel gewoon zijn van je Steff.

Als een persoon aangeeft: zodra info die ik nu geef gegeven word aan eender wie buiten de leiding ben ik ermee weg. Je lekte vervolgens doodleuk waarna ik mij aan mijn woord gehouden heb. Daarna nam JIJ zelf afstand van de leiding waarna je samen met L0rsl4 geleaved bent.

Ik heb daartussen aangegoven dat ik enkel voor mening te geven zou functioneren en dat Justin met Carlo gewoon mochten leiden. Nadat je geleaved bent omdat je je zin niet kreeg om Nexus zwaar te stabben heb ik terug de leiding op me gepakt om Revoc niet aan zijn lot over te laten en Justin niet in de steek te laten zoals jij wel meermaals gedaan hebt.

Je wilde bewust Nexus stabben terwijl je in de tijd met "gitoboy" zo zwaar aan een stab tilde... Wat ben je hypocriet en ik heb me zwaar vergist om jou bij de leiding te willen betrekken!
 
Reactiescore
1.476
Dan ben je net zo'n debiel zoals ik al dacht.
Kan je me effe zeggen wat beiden meer hebben gedaan dan bijv abuser/l0rs en beyond of ikzelf? behalve vvs pakken en met alle respect voor hun de accs verloren laten gaan of gebied afstaan?
Het mag best gezegd worden dat jamie zich aardig idioot gedragen heeft als leiding van revoc, dus je hebt wel gelijk dat hij meer heeft gedaan, toch meer om het te verneuken. Hoevaak Jamie heeft gezegd dat hij afstand nam als leiding op het ene moment en een dag later de dictator ging wezen is ontelbaar.
Ik denk dat er in revoc zoveel gepraat is over hoe een zwakke leider jamie was.
Dat je hier nutteloos komt natrappen naar spelers die revoc weken/maanden staande hebben gehouden bewijst gewoon genoeg.
Wat is dit nou weer voor opmerking? Dit slaat echt helemaal nergens op zeg.
Ik zal hier vast een paar mensen over het hoofd zijn, zie het niet als een beschuldiging.
Ik zeg toch duidelijk dat het geen beschuldiging is? Dat jullie het wel zo opvatten, zegt ook wel weer genoeg. Zoals alex zelf zegt pakten ze alle vv's, anders had fix nooit meer bestaan.
 

DeletedUser80051

Guest
Dan ben je net zo'n debiel zoals ik al dacht.
Kan je me effe zeggen wat beiden meer hebben gedaan dan bijv abuser/l0rs en beyond of ikzelf? behalve vvs pakken en met alle respect voor hun de accs verloren laten gaan of gebied afstaan?
Het mag best gezegd worden dat jamie zich aardig idioot gedragen heeft als leiding van revoc, dus je hebt wel gelijk dat hij meer heeft gedaan, toch meer om het te verneuken. Hoevaak Jamie heeft gezegd dat hij afstand nam als leiding op het ene moment en een dag later de dictator ging wezen is ontelbaar.
Ik denk dat er in revoc zoveel gepraat is over hoe een zwakke leider jamie was.
Dat je hier nutteloos komt natrappen naar spelers die revoc weken/maanden staande hebben gehouden bewijst gewoon genoeg.



“Jamie slechte leider” ??
Begrijp even niet wanneer en met wie of bij wie dit ooit ten sprake kwam...
want die krijgt persoonlijk een schop van mij.
Naast dat justin en ik een verleden hebben vind ik justin en jamir TOPleiders.

En laten we nog even altijd eerlijk blijven over jou als SPELER.
Toen destijds van ADHD was het al duidelijk dat niemand jou erin wou krijgen. Je stond bekend als stabber. Ik heb voor jou goed woordje lopen doen. Spelers zoals ( lostrapier - superwario - burninflamez ) wisten over jou verleden van andere werelden.. vandaar dat niemand vertrouwen in jou had maatje. Dus je laat overal wel een stempel van ellende achter.
Niet te vergeten omdat je wist dat ik overpower had dat je informatie door speelde in ruil voor nap... ( had jij zelf aangeboden ). bewijst toch al veel.. over hoe jij in elkaar zit.

Jij als leider? Was grootste fout die ze ooit konden maken. Begrijp nog steeds niet hoe / wat / wanneer / waar het kon gebeuren.

En dan nog al die stab verhalen lezen op team nexus.. triest.. als er nog meer spelers zijn die mee hebben gedaan aan het verhaal.

Gito
 
Reactiescore
389
Ik zeg toch duidelijk dat het geen beschuldiging is? Dat jullie het wel zo opvatten, zegt ook wel weer genoeg. Zoals alex zelf zegt pakten ze alle vv's, anders had fix nooit meer bestaan.

Ohja, als je eronder zet 'vat het niet op als beschuldiging' kan je gewoon zeggen dat de rest van de stam helemaal niks voorsteld. Vat het niet als belediging op, maar ik vind je een noob.

Daar mag je nu ook niks op zeggen, want ik zeg dat je het niet als belediging moet zeggen.
Ze pakten alle vv's, ja, maar hoevaak werd er bij l0rsl4, abuser, saesee en rage om een vv gevraagd? Daar hebben ze miss wel alles van gepakt ja, aangezien dat geloof ik nooit gebeurde. De vv's die ik vroeg werden allemaal door stef zelf gepakt, dus praat gewoon niet waar je niks over weet ja?
 
Reactiescore
1.476
Ohja, als je eronder zet 'vat het niet op als beschuldiging' kan je gewoon zeggen dat de rest van de stam helemaal niks voorsteld. Vat het niet als belediging op, maar ik vind je een noob.

Daar mag je nu ook niks op zeggen, want ik zeg dat je het niet als belediging moet zeggen.
Ik zei niet dat de rest van de stam helemaal niks voorsteld, ik zeg dat de stam weinig voorsteld. Daar hoor ik zelf dus ook bij.

Dat jij me een noob vind, vat ik niet op als belediging. Ik ben ook niet zo goed. Niet dat jij dat kan weten, je hebt niet echt met of tegen jou gespeeld.

En alex zei zelf dat Jamie en justin alle vvs pakten, moet je niet boos op mij worden.
 
Reactiescore
1.075
Wat je van me vind kan me eigenlijk niks schelen Steff. Je hebt als leiding geen centje bijgedragen om eerlijk te zijn. Enige wat je deed was onnodig het AF volspammen. Daarnaast heb ik zelf nog niet echt een klacht gehoord over "slechte" leiding zijn, laat staan dat ik dictator was. Iedere keer als ik met iets kwam is dit in de groep gegooid met als gevolg de kans dat iedereen hierover zijn mening en idee kon geven.

JIJ als leider hebt een aparte stamchat gemaakt waar zowel Justin, spelers van pizza hawaii, Nexus en ik niet in mochten zitten. Daarna ga je vertrouwelijke info meermaals lekken waarna het allemaal de schuld is van mij wil je zeggen? Wat een hoop larie met een vleugje hypocrisie moet ik zeggen, wat we al wel gewoon zijn van je Steff.

Als een persoon aangeeft: zodra info die ik nu geef gegeven word aan eender wie buiten de leiding ben ik ermee weg. Je lekte vervolgens doodleuk waarna ik mij aan mijn woord gehouden heb. Daarna nam JIJ zelf afstand van de leiding waarna je samen met L0rsl4 geleaved bent.

Ik heb daartussen aangegoven dat ik enkel voor mening te geven zou functioneren en dat Justin met Carlo gewoon mochten leiden. Nadat je geleaved bent omdat je je zin niet kreeg om Nexus zwaar te stabben heb ik terug de leiding op me gepakt om Revoc niet aan zijn lot over te laten en Justin niet in de steek te laten zoals jij wel meermaals gedaan hebt.

Je wilde bewust Nexus stabben terwijl je in de tijd met "gitoboy" zo zwaar aan een stab tilde... Wat ben je hypocriet en ik heb me zwaar vergist om jou bij de leiding te willen betrekken!

Oke 1 pot nonsens, je weet dat justin persoonlijk 5 x gezegd heeft om nexus te kicken en te edelen terwijl ik het zelf steeds heb tegengehouden?
Men was op een gegeven moment zelf oorzaken aan het zoeken om nexus te stabben, dus kom nou niet dat ik nexus wou stabben
Ik heb welgeteld 1 x info doorgegeven, daartegenover staat dat jij al een hele wereld info aan mark geeft, pot verwijt de ketel?
Dat je zegt dat ik niets heb bijgedragen aan de leiding zegt meer over het feit dat je echt niet goed als leiding bevonden bent dan je denkt.
Zonder mij was revoc maanden terug al in 2 gesplit, ik heb meerdere keren mensen moeten stoppen om te leaven omdat ze het dictatorale van oa jou beu waren.
En die "stamchat" bestond al sinds de ADHD periode en is gewoon gebleven tussen de groep die er toen was en de groep die er nog steeds was ween ween hoor
 
Reactiescore
1.075
“Jamie slechte leider” ??
Begrijp even niet wanneer en met wie of bij wie dit ooit ten sprake kwam...
want die krijgt persoonlijk een schop van mij.
Naast dat justin en ik een verleden hebben vind ik justin en jamir TOPleiders.

En laten we nog even altijd eerlijk blijven over jou als SPELER.
Toen destijds van ADHD was het al duidelijk dat niemand jou erin wou krijgen. Je stond bekend als stabber. Ik heb voor jou goed woordje lopen doen. Spelers zoals ( lostrapier - superwario - burninflamez ) wisten over jou verleden van andere werelden.. vandaar dat niemand vertrouwen in jou had maatje. Dus je laat overal wel een stempel van ellende achter.
Niet te vergeten omdat je wist dat ik overpower had dat je informatie door speelde in ruil voor nap... ( had jij zelf aangeboden ). bewijst toch al veel.. over hoe jij in elkaar zit.

Jij als leider? Was grootste fout die ze ooit konden maken. Begrijp nog steeds niet hoe / wat / wanneer / waar het kon gebeuren.

En dan nog al die stab verhalen lezen op team nexus.. triest.. als er nog meer spelers zijn die mee hebben gedaan aan het verhaal.

Gito
Je weet dat spelers als lostrapier etc tot het moment ik stopte een goede band ermee had? Ik heb meermaals een stab op jullie tegen moeten houden van oa justin dus shht maar weer gito.
Daartegen ben ik nog steeds benieuwd naar doe stabverhalen van me die niemand me al maanden weet te vertellen
 

DeletedUser77113

Guest
@theblackswan je wil bewijzen zien van Modus die zich niet aan afspraken hield en/of de waarheid niet vertelde. Vind je het stuk over de afspraken met Fix niet voldoende dan? Word volgens mij best een dotje bij elkaar gelogen.
Het uitblijven van een reactie van Justin of Modus is daarom ook zo typerend.

modus heeft op geen enkel moment een afspraak niet nagekomen, anders hadden jullie dit toch al breed uitgesmeerd hier op het AF.
QUA heeft dt wel gedaan, en daar gaat het ook over in dit topic.
Dat wij reageren met een OS actie nadat jullie een heel continent aan interns en rekruuts aan het doorvoeren zijn?
Je post hier wel allemaal screens met data op enzo, maar zijn wij daarom de aanstokers van heel de operatie Rekruut en Intern NOVA ?
laat me niet lachen :rolleyes:
 
Reactiescore
389
Ik zei niet dat de rest van de stam helemaal niks voorsteld, ik zeg dat de stam weinig voorsteld. Daar hoor ik zelf dus ook bij.

Dat jij me een noob vind, vat ik niet op als belediging. Ik ben ook niet zo goed. Niet dat jij dat kan weten, je hebt niet echt met of tegen jou gespeeld.

En alex zei zelf dat Jamie en justin alle vvs pakten, moet je niet boos op mij worden.

Tuurlijk kan ik wel boos op je worden. Je hebt nooit met of tegen me gespeeld, je bent niet veel op deze wereld geweest zei je en toch ga je hier verkondigen dat de rest van de stam niet zo veel voorstelde. Je moet gewoon niet van zulke uitspraken doen.
 
Bovenaan