Stab of juist gewoon Qua beleid?

Reactiescore
1.278
Goede middag AF,

Wij bij Modus hebben lang zitten twijfelen om een topic te openen over de zaken die gebeurd zijn afgelopen weken op W64. De Qua-leiding had beloofd het op te pakken en op te lossen, nu we de oplossing hebben gezien kunnen we niet anders dan alsnog alles op het AF te gooien. Ik zal proberen dit zo neutraal mogelijk te typen met zoveel mogelijk feiten onderbouwd met screenshots.

Het begon allemaal met het eindigen van de GAP tussen Qua en Modus, dit zat er al lange tijd aan te komen en uiteindelijk is het tot stand gekomen onder de volgende voorwaarden:

c5a0dd697747598157a543659785b09e.png


Modus was bang dat Qua Nova ging ondersteunen en Qua was bang dat Modus Revoc. ging ondersteunen hierdoor was er een extra afspraak tot stand gekomen die niet in de originele GAP-afspraken was opgenomen. De GAP werd omgezet in een NAP waarbij Revoc. & Nova beide geen OS mochten ontvangen.

Fase 1:
Qua lanceert een massa op Revoc. waarbij ze ook l0rsl4 aanvielen die lid van Ollie was. https://nl.twstats.com/nl64/index.p...ource=nl&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
Qua is in der veronderstelling dat Modus geen OS stuurt, omdat ze het idee hadden dat l0rsl4 tot Revoc. toebehoorde terwijl er vanuit Modus wel degelijk OS gestuurd werd naar l0rsl4.
Deze speler is voor het maken van de NAP met voorwaarden met ruzie uit Revoc. gegaan. Zoals hieronder te zien 2 dagen voor het maken van deze afspraken.

6db8c632210e783d0429b75ad8889b80.png


Gentleman. was hoofdleverancier van OS en dat is af te lezen uit te stats. Hieruit valt ook op te maken dat naast Gentleman. nagenoeg geen spelers OS hebben gestuurd. Hieronder een kaartje hoe vreemd dit zou zijn mocht het account intensief samengewerkt hebben met Revoc.

487755769

2218513

d465b1d342d07b78807de40219d55226.png

183791f4201c1420d1ae1929dd9509fc.png

Op het AF is hier commotie over geweest en via IG heeft Gentleman. het volgende ontvangen van het account QQEEZZ, momenteel de nr 1 van de wereld.
6109d8d8442132ac1d9442188b597fa8.png


De rust leek wedergekeerd met nadruk op leek.

Fase 2
Modus lanceert een massa op Nova met de aankomst 6/4, valt dus nog net binnen de afgesproken NAP-voorwaarde.
Het doelwit van deze massa was het Nova account the fallen angel https://nl.twstats.com/nl64/index.php?page=player&id=487930287.
Nadat de eerste incommings vanuit Modus richting the fallen angel waren gaan lopen viel het op dat the fallen angel Nova was geleaved en een nieuwe stam had aangemaakt. Namelijk ollie 2.0 als ludieke vernoeming naar ollie, de stam van l0rsl4.
61a5a37ebe8143c2fc61665d55d056e8.png


De geruchten gingen op dat ollie 2.0 gebruikt zou worden om onder de afspraken uit te komen, al weten we natuurlijk dat zulke NAP voorwaarden gelden voor de groep spelers die bij de oorsprong van de afspraken eronder vallen. De afspraken waren opgesteld om 23/3 en liepen tot 6/4, dus het account the fallen angel viel er nog onder.

Hierop is Modus op Qua afgestapt om verhaal te halen. Hier werden een paar zaken toegelicht vanuit de leiding van Qua, er was namelijk al OS onderweg richting the fallen angel van de volgende Qua accounts:
-
QQEEZZ
- JuggRNaut
- mauss
84f08a302c77f6bcd4f5640a5a97a311.png

d2a2cdb8b4c3f26960d19192286cb13d.png

ab412570c9fc95cba80af73e79f62b8c.png

Hieruit valt te lezen dat vanuit de drie accounts OS is gestuurd naar the fallen angel tegen de wil van de stamleiding van Qua in en tegen de gemaakte afspraken in.

Verder werd duidelijk dat Qua al besloten had het account the fallen angel en pony te laten joinen... op het moment dat ze al ruim 8 miljoen voorsprong hadden ten opzichte van Modus. Deze accounts waren samen goed voor 5 miljoen wat de voorsprong op 13 miljoen zou brengen.

e145c01814f47f8bd9377618e9f06018.png

Met de afkeuring van de leiding van Qua waren de verwachtingen binnen modus dat er van Qua bij the fallen angel(ex Nova) geen OS van Qua zou staan. Helaas bleek dit onjuist.

487733928

603958

741572

487930287


Die avond nog een gesprek gehad met de leiding van Qua waarop actie werd beloofd tegen de leden die willens en wetens tegen de afspraken en eigen leiding waren ingegaan.

e9c8668f7c79bde703dedf79cfed829e.png

Tot het moment dat wij de actie zagen na even wachten die volgde vanuit de Leiding van Qua.
fd33c647c8eb1f335589d9978fcdf6c6.png

Ik moet bekennen dat mijn pet afviel. Er zijn leden zoals aangetoond tegen de afspraken en de eigen stamleiding ingegaan, hierdoor is Modus benadeeld en mede hierdoor is een massa van ons afgeslagen. Deze spelers komen met een waarschuwing weg en als beloning werd de recruit van the fallen angel en pony ook nog doorgezet een aantal dagen na de massa.

d676cd526c7a452169f7f3ed2b682d67.png


Ik vind het jammer dat het zo heeft moeten lopen, dit was een uitstekende kans geweest van Qua om een flinke stap te zetten te juiste richting in. Dit was ook onze verwachting toen we door Qua benaderd werden en zagen dat ze dat acties van deze drie accounts afkeurde. Helaas hebben ze geen daad bij het woord gedaan.

Ik ben benieuwd wat het AF hiervan vindt is dit een stab of juist gewoon qua beleid?
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
69
Wat een mop alweer. De reden dat ik ben ingegaan tegen de leiding en raad van Qua (het klopt volledig dat zij er alles aan gedaan hebben het os sturen te verhinderen) is als volgt. Zoals je zegt waren afspraken omtrent ossen revoc/nova gemaakt omdat we graag vanuit beide kampen faire massa's wilden zonder os van Modus of Qua. Dat Lorsl Revoc geleaved is voor de afspraken klopt maar ondanks die ruzie werkte hij wel nauw samen met de mbstam van Revoc? Vreemd om samen te werken (dorpen ruilen en stacken en zo moraal uitspelen) met de mbstam van een stam waar je uit ging met ruzie. Dit afschilderen als slim, normaal en logisch wekte gewoon hilariteit op en aanlokking om hetzelfde te doen. Toen Tfa me zei dat hij inc had heb ik dan ook geen seconde getwijfeld natuurlijk. Vind het ook heel naïef dat jullie die niet hadden zien aankomen.

Leiding Qua vond het idee achter het ossen wel correct maar wilde dit niet doen om het vanuit Qua WEL fair te houden. Ze wilden hun niet verlagen tot wat jullie doen. Echter had ik mijn woord gegeven tov Tfa en Pony om te helpen en geloof ik niet in het 'niet willen verlagen tot' argument. Actie-reactie, 3e wet van Newton.

Het feit dat jullie het ossen van Lors volledig goedpraten en het ossen van Tfa omgekeerd de grond in boren maakt van jou/Modus de nummer 1 in hypocrisie en narcisme. Aangezien het argument dat de ollies niet in de afspraken was opgenomen jullie excuus was zou ditzelfde perfect gelden voor de ollies 2.0 ook (als je natuurlijk de intellectuele optie hebt om iets objectief te gaan bekijken). Het feit dat Lorsl geleaved was voor de afspraken en Tfa pas tijdens wordt volledig opgehoffen door de nauwe samenwerking van Lorsl met Revoc/ hun mbstam.

Ga nu maar eens het spelletje spelen inplaats van hier bullshit te verkopen in verpakking van 'propaganda'.

Nicolas
 

DeletedUser80076

Guest
Ik vind dat Anton een aansteller 1ste klas is .
Wat is dit voor topic ?
Aanvraag tot propaganda van Modus ?

Cut the crap en play the game !

Je verziekt het voor elke speler , elke wereld opnieuw. Dat nog niet iedereen dit door heeft vind ik zelf triestig !

Je hebt 2 eindstammen .je hebt je endgame. Laat je ballen ingame zien ipv constant te liggen steuken !
Je weet toch al waar dit op uitgaat .
Modus en revoc zijn voor stab , Qua. Geeft er geen fuck om en ramt je straks toch van de wereld af .

Als je iets wil hebben om te mierenneuken , hoe zit het met de CF van Emerica bij AyVamos ?
Hoe zit het met heel revoc die op intern staat voor Modus (waar modus eerder zat te zagen omdat Qua. 2 spelers internde van Nova) , hoe zit het met de gesprekken tussen modus en revoc om al maar te zeggen toen de gap tussen modus en Qua. Pas bezig waren , hoe zit het om een co van zweagels proberen co te laten worden bij TFA van Nova , hoe zit het met privé afspraken tussen sir John en tfa (NAP) die gebroken werd door Sir John , MODUS ?

Idd, je ziet geen enkele post van Qua. , Hou je ingame bezig teleurstellend laag spelertje en laat zien welke skills je meer hebt dan alleen ruzie te stoken .

Dikke kus ! Je oude co !
 
Reactiescore
460
Goede middag AF,

Wij bij Modus hebben lang zitten twijfelen om een topic te openen over de zaken die gebeurd zijn afgelopen weken op W64. De Qua-leiding had beloofd het op te pakken en op te lossen, nu we de oplossing hebben gezien kunnen we niet anders dan alsnog alles op het AF te gooien. Ik zal proberen dit zo neutraal mogelijk te typen met zoveel mogelijk feiten onderbouwd met screenshots.
Zo neutraal mogelijk :p
 
Reactiescore
1.476
TFA heeft OS aangevraagd, die is er niet zomaar heengestuurd. Als hij niet op de hoogte was van de afspraken, had het ook geen nut om ollie 2.0 op te richten. Met het aannemen van TFA haal je iemand binnen die willens en wetens met een stab heeft meegewerkt. De fout lag ook wel degelijk bij TFA.
61a5a37ebe8143c2fc61665d55d056e8.png


De geruchten gingen op dat ollie 2.0 gebruikt zou worden om onder de afspraken uit te komen, al weten we natuurlijk dat zulke NAP voorwaarden gelden voor de groep spelers die bij de oorsprong van de afspraken eronder vallen. De afspraken waren opgesteld om 23/3 en liepen tot 6/4, dus het account the fallen angel viel er nog onder.


fd33c647c8eb1f335589d9978fcdf6c6.png
 
Reactiescore
69
TFA heeft OS aangevraagd, die is er niet zomaar heengestuurd. Als hij niet op de hoogte was van de afspraken, had het ook geen nut om ollie 2.0 op te richten. Met het aannemen van TFA haal je iemand binnen die willens en wetens met een stab heeft meegewerkt. De fout lag ook wel degelijk bij TFA.

BullSHIT opnieuw. Ga even in op de feiten in vorige reacties aub ipv dit staaltje lullen zonder inhoud. Natuurlijk heb ik dit besproken met Tfa.. Wat denk je zelf
 
Reactiescore
1.476
en geloof ik niet in het 'niet willen verlagen tot' argument. Actie-reactie, 3e wet van Newton.
Zegt ook al wel weer genoeg.
Het feit dat jullie het ossen van Lors volledig goedpraten en het ossen van Tfa omgekeerd de grond in boren maakt van jou/Modus de nummer 1 in hypocrisie en narcisme. Aangezien het argument dat de ollies niet in de afspraken was opgenomen jullie excuus was zou ditzelfde perfect gelden voor de ollies 2.0 ook (als je natuurlijk de intellectuele optie hebt om iets objectief te gaan bekijken). Het feit dat Lorsl geleaved was voor de afspraken en Tfa pas tijdens wordt volledig opgehoffen door de nauwe samenwerking van Lorsl met Revoc/ hun mbstam.
Objectief gezien zit er een groot verschil tussen 2 dagen voor, en tijdens een massa stamleaven. Ik weet niet welke MB je hier bedoelt, maar het is niet onaannemelijk dat een Mb van lors nog in de MB-stam van Revoc zat, en het dus een samenwerking tussen 2 accs was.

Ik vind dat Anton een aansteller 1ste klas is .
Wat is dit voor topic ?
Aanvraag tot propaganda van Modus ?
Ga nu maar eens het spelletje spelen inplaats van hier bullshit te verkopen in verpakking van 'propaganda'.
Daar is het AF voor, niemand dwingt jullie dit te lezen of te reageren. Dit is ook voor de onafhankelijke tw-er die niet zelf w64 speelt.

Idd, je ziet geen enkele post van Qua.
Maak er is een paar zoals deze, heb ik ook leuk leesvoer. :)


Wat een noobs hier.
Ik ben blij dat je handtekening weer normaal is.:D Waarom heb je eigenlijk w59 bij winst staan, als je op het laatst nog geragequit bent?
 
Reactiescore
460
Huib je bent op alles ingegaan wat niet relevant is, misschien eens ingaan op de beschuldigingen richting jullie stam ipv alleen maar te kijken naar wat Qua zogezegd verkeerd zou gedaan hebben ?
 

DeletedUser69389

Guest
Ik ben blij dat je handtekening weer normaal is.:D Waarom heb je eigenlijk w59 bij winst staan, als je op het laatst nog geragequit bent?
Omdat ik meer heb bij gedragen aan de winst van Vix-V dan vele oud gedienden en zeker sommige nieuwe accounts als King Romein. Dat ik die laatste anderhalve maand niet heb gespeeld toen de boel allang op slot was verandert daar niet veel aan.
 
Reactiescore
853
Huib je bent op alles ingegaan wat niet relevant is, misschien eens ingaan op de beschuldigingen richting jullie stam ipv alleen maar te kijken naar wat Qua zogezegd verkeerd zou gedaan hebben ?
Lijkt me dat Qua eerst met een degelijke reactie moet komen? Zelf speel ik hier al een tijdje niet meer, maar moet zeggen dat beide stammen in mijn ogen gewoon vrij teleurstellend zijn.

Buiten Serah natuurlijk, die is geweldig
 
Reactiescore
69
Lijkt me dat Qua eerst met een degelijke reactie moet komen? Zelf speel ik hier al een tijdje niet meer, maar moet zeggen dat beide stammen in mijn ogen gewoon vrij teleurstellend zijn.

Buiten Serah natuurlijk, die is geweldig


Hoezo, ben ik dan geen Qua?
 
Reactiescore
853
Hoezo, ben ik dan geen Qua?
Nouja, het lijkt me niet dat Modus zich moet verantwoorden omdat jij aankomt met "zij deden het eerst". In dezelfde post haal je tevens al aan dat er wel degelijk een verschil was, namelijk dat Lors voor de afspraken al buiten de stam viel en dat TFA+Pony simpelweg een nieuwe stam gemaakt hebben om de afspraken te omzeilen. In mijn ogen is dat een wezenlijk verschil en lijkt het er ook vooral op dat Qua de afspraken gemaakt heeft om er voordeel uit te halen (Qua was de initiatief nemer van die afspraak toch?).

Ik moet wel bekennen dat ik het vrij verrassend vind dat Modus zoiets doet, ik dacht dat "net spelen" zo hoog in het vaandel stond? Kan me nog herinneren dat we de VV's van Nova niet wilden een tijdje terug (ja die hadden we zeker)?
 
Reactiescore
69
Nouja, het lijkt me niet dat Modus zich moet verantwoorden omdat jij aankomt met "zij deden het eerst". In dezelfde post haal je tevens al aan dat er wel degelijk een verschil was, namelijk dat Lors voor de afspraken al buiten de stam viel en dat TFA+Pony simpelweg een nieuwe stam gemaakt hebben om de afspraken te omzeilen. In mijn ogen is dat een wezenlijk verschil en lijkt het er ook vooral op dat Qua de afspraken gemaakt heeft om er voordeel uit te halen (Qua was de initiatief nemer van die afspraak toch?).

Ik moet wel bekennen dat ik het vrij verrassend vind dat Modus zoiets doet, ik dacht dat "net spelen" zo hoog in het vaandel stond? Kan me nog herinneren dat we de VV's van Nova niet wilden een tijdje terug (ja die hadden we zeker)?

Modus moet zich toch helemaal niet verantwoorden? Ik heb mij net verantwoord tov de misplaatste beschuldigingen. Zoals ik ook zei werkte Lorsl samen met Revoc en hun mbstam tijdens de afspraken. Dit negeer je precies wel :rolleyes:
 
Reactiescore
853
Modus moet zich toch helemaal niet verantwoorden? Ik heb mij net verantwoord tov de misplaatste beschuldigingen. Zoals ik ook zei werkte Lorsl samen met Revoc en hun mbstam tijdens de afspraken. Dit negeer je precies wel :rolleyes:
Dat hij samenwerkt met Revoc is irrelevant, jullie hebben vergeten hem in de afspraken op te nemen. Zoals je zelf al zei, hij zat niet in Revoc toen de afespraken gemaakt werden.
 

Deleted User - 24028

Guest
Mooie post Anton, beetje jammer dat Qua niet meteen bereid lijkt te zijn om zelf een deftige tegen post te maken :(

Wat een mop alweer. De reden dat ik ben ingegaan tegen de leiding en raad van Qua (het klopt volledig dat zij er alles aan gedaan hebben het os sturen te verhinderen) is als volgt. Zoals je zegt waren afspraken omtrent ossen revoc/nova gemaakt omdat we graag vanuit beide kampen faire massa's wilden zonder os van Modus of Qua. Dat Lorsl Revoc geleaved is voor de afspraken klopt maar ondanks die ruzie werkte hij wel nauw samen met de mbstam van Revoc? Vreemd om samen te werken (dorpen ruilen en stacken en zo moraal uitspelen) met de mbstam van een stam waar je uit ging met ruzie. Dit afschilderen als slim, normaal en logisch wekte gewoon hilariteit op en aanlokking om hetzelfde te doen. Toen Tfa me zei dat hij inc had heb ik dan ook geen seconde getwijfeld natuurlijk. Vind het ook heel naïef dat jullie die niet hadden zien aankomen.
De MB in kwestie is wuttie324, dit is lorsl zijn MB (altijd geweest), klopt dat die in NOT is blijven zitten en ik weet niet juist waarom maar is dus gewoon een samenwerking met 1 account zen eigen MB.
Het feit dat jij geen seconde twijfelt om OS te sturen naar TFA maakt het voor mij wel duidelijk dat jij geen interesse hebt om deze wereld met een leuke strijd te spelen.

Leiding Qua vond het idee achter het ossen wel correct maar wilde dit niet doen om het vanuit Qua WEL fair te houden. Ze wilden hun niet verlagen tot wat jullie doen. Echter had ik mijn woord gegeven tov Tfa en Pony om te helpen en geloof ik niet in het 'niet willen verlagen tot' argument. Actie-reactie, 3e wet van Newton.
Actie-reactie berust er op dat de actie unfair was en de tegenreactie nog meer unfair is. Gezien de actie die jij bedoelt van Modus niet unfair was is de reactie bij voorbaat belachelijk. Dit is exact hoe Qua deze wereld helemaal naar de knoppen heeft geholpen.. door een actie verkeerd te interpreteren en er een onnodige en overdreven reactie op te geven.

Het feit dat jullie het ossen van Lors volledig goedpraten en het ossen van Tfa omgekeerd de grond in boren maakt van jou/Modus de nummer 1 in hypocrisie en narcisme. Aangezien het argument dat de ollies niet in de afspraken was opgenomen jullie excuus was zou ditzelfde perfect gelden voor de ollies 2.0 ook (als je natuurlijk de intellectuele optie hebt om iets objectief te gaan bekijken). Het feit dat Lorsl geleaved was voor de afspraken en Tfa pas tijdens wordt volledig opgehoffen door de nauwe samenwerking van Lorsl met Revoc/ hun mbstam.

Ga nu maar eens het spelletje spelen inplaats van hier bullshit te verkopen in verpakking van 'propaganda'.

Nicolas
Het feit dat jij het verschil niet ziet tussen afspraken maken op een moment dat iemand al niet meer in de stam zit en bewust de regels omzeilen door een andere stam te maken nadat de afspraken vast liggen zegt meer dan genoeg he ;)
Ben benieuwd of de rest van het AF jou mening deelt dat wat met lorsl gebeurde hetzelfde is dan wat met TFA gebeurde...

Ik vind dat Anton een aansteller 1ste klas is .
Wat is dit voor topic ?
Aanvraag tot propaganda van Modus ?

Cut the crap en play the game !

Je verziekt het voor elke speler , elke wereld opnieuw. Dat nog niet iedereen dit door heeft vind ik zelf triestig !

Je hebt 2 eindstammen .je hebt je endgame. Laat je ballen ingame zien ipv constant te liggen steuken !
Je weet toch al waar dit op uitgaat .
Modus en revoc zijn voor stab , Qua. Geeft er geen fuck om en ramt je straks toch van de wereld af .

Als je iets wil hebben om te mierenneuken , hoe zit het met de CF van Emerica bij AyVamos ?
Hoe zit het met heel revoc die op intern staat voor Modus (waar modus eerder zat te zagen omdat Qua. 2 spelers internde van Nova) , hoe zit het met de gesprekken tussen modus en revoc om al maar te zeggen toen de gap tussen modus en Qua. Pas bezig waren , hoe zit het om een co van zweagels proberen co te laten worden bij TFA van Nova , hoe zit het met privé afspraken tussen sir John en tfa (NAP) die gebroken werd door Sir John , MODUS ?


Idd, je ziet geen enkele post van Qua. , Hou je ingame bezig teleurstellend laag spelertje en laat zien welke skills je meer hebt dan alleen ruzie te stoken .

Dikke kus ! Je oude co !
Ik, en anderen met mij, zouden met plezier het vetgedrukte even aan je uitleggen. Maar zet het dan even in een duidelijke post met alle info (screens ed) want door al het geraas op je ex co valt er niet op te maken waar je het allemaal over hebt. Als je niet goed weet hoe je zo een duidelijke post opstelt kijk dan even naar de begin post van je ex co ;)

Lijkt me dat Qua eerst met een degelijke reactie moet komen? Zelf speel ik hier al een tijdje niet meer, maar moet zeggen dat beide stammen in mijn ogen gewoon vrij teleurstellend zijn.

Buiten Serah natuurlijk, die is geweldig
Even teleurstellend als de passage van de zelfgenoemde "time pro" op W64 zou ik zeggen :D

Dat hij samenwerkt met Revoc is irrelevant, jullie hebben vergeten hem in de afspraken op te nemen. Zoals je zelf al zei, hij zat niet in Revoc toen de afespraken gemaakt werden.
Hier haal je me de woorden uit de mond ;)
 
Reactiescore
460
Lijkt me dat Qua eerst met een degelijke reactie moet komen? Zelf speel ik hier al een tijdje niet meer, maar moet zeggen dat beide stammen in mijn ogen gewoon vrij teleurstellend zijn.

Buiten Serah natuurlijk, die is geweldig
Speel helaas nog niet lang genoeg om erover mee te praten maar van wat ik heb gehoord over Modus en Revoc wordt er wel selectief omheen gepraat, alleen is het wel idd jammer dat er niemand van Qua hier ook zoals Anton een AF post over aanmaakt.
Maarja van wat er wordt gezegd dat wij met die 2 recruits nu 13mil voorstaan, misschien is dat in eerste instantie een reactie op Modus dat Revoc internt en zo dmv internen boven Qua zou komen ?
 

Deleted User - 24028

Guest
Speel helaas nog niet lang genoeg om erover mee te praten maar van wat ik heb gehoord over Modus en Revoc wordt er wel selectief omheen gepraat, alleen is het wel idd jammer dat er niemand van Qua hier ook zoals Anton een AF post over aanmaakt.
Maarja van wat er wordt gezegd dat wij met die 2 recruits nu 13mil voorstaan, misschien is dat in eerste instantie een reactie op Modus dat Revoc internt en zo dmv internen boven Qua zou komen ?
Dat zou een goede reden kunnen zijn als Qua niet eerst miljoenen geinternt had en de plannen reeds had om te fuseren met Nova jah...
 
Reactiescore
853
Speel helaas nog niet lang genoeg om erover mee te praten maar van wat ik heb gehoord over Modus en Revoc wordt er wel selectief omheen gepraat, alleen is het wel idd jammer dat er niemand van Qua hier ook zoals Anton een AF post over aanmaakt.
Maarja van wat er wordt gezegd dat wij met die 2 recruits nu 13mil voorstaan, misschien is dat in eerste instantie een reactie op Modus dat Revoc internt en zo dmv internen boven Qua zou komen ?
Zoals Warre al zegt is het Qua die dit begon. Qua die tevens bleef volhouden dat Pony niet naar Qua zou komen en aanschouw..

Qua heeft de wereld dood gerecruit waarop Modus heeft gereageerd met recruits (die in mijn ogen ook nergens op sloegen)
 
Reactiescore
460
Jammer maar dat zien we elke wereld wel ongeveer terug, een 2 strijd als endgame
 
Bovenaan