Stab of juist gewoon Qua beleid?

DeletedUser77704

Guest
Ik zeg ook niet dat jij deze gesprekken gevoerd hebt Justin. Begrijp dat prive altijd voor het spel gaat en hier hoor je mij ook absoluut niets raars over zeggen.

Maar de gang van zaken zal vast wel bekend zijn bij je, je kunt dus ook bevestigen dat Lors niks voor Modus of Fix gaat betekenen? Als dit wel zo is kunnen we er eigenlijk van uit gaan dat er in de periode van de massa al besproken is dat hij wel een rol gaat spelen voor jullie.

En ik denk stiekem dat er allang een akkoord was(laat dat principe maar weg) voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA gepakt had. Een akkoord inclusief Lors.

Ik heb gesprekken gevoerd samen met Jamie, nadat L0r was geleaved met Saesee zonder woord te zeggen wou hij niks alleen doen. Zeker niet vanwege de kwetsbare situatie toen. Nadat ik pas meer tijd/rust had zijn we toen de gesprekken hervat.

Die Quote die je maakt over toen en nu raakt natuurlijk kant nog wal. Zoals je al ziet hoe hier gepraat word zijn ruzies bijgelegd. In mijn kennis was het account ook geleaved voordat er ook maar 1 inc liep. Net als feit dat de communicatie geblokkeerd was tussen het account L0r en meerdere spelers van Revoc. Splitsing was een feit hiermee, account besloot enkel met hun leave met hun directe buren PBG's te sluiten om niet gelijk een 360 graden front hadden. De mb's bleven trouw aan hun MH wat ook meer dan normaal is. Dus die 2 zaken hebben niks met mekaar te maken. Als kijk hoeveel ruzie er toen is geweest op diverse skype gesprekken/whatsapp gesprekken en pm's/stamforum kan iedereen wel getuigen dat dit nooit met voorbedachte rade is gegaan.

Dat denken kan je maar beter achterwege laten omdat er geen enkel gefundeerde basis voor is.
 

DeletedUser79946

Guest
En nu zeg je weer dat ik geen connectie heb maar ik heb zelf al meermaals gezegd dat ik gewoon nog goed contact heb met mijn buren, dus waar je die kul nu weer vandaan tovert ik weet het niet.

Misschien toch maar gewoon stoppen met reageren?

Ah zat al precies op deze reactie te wachten, bedankt dat je er zo lekker op inging.

Je bent gewoon betrokken geweest in de gesprekken, op 30.03 toen onze massa op jou nog liep is er een PM rondgegaan in Fix dat de kogel door de kerk was, en dat de fusie met Modus rond is. Zoiets is niet in 1 dag besproken, en zo is er dus keihard bewijs dat dit tijdens de massa al rond was.

035D3817-70AA-4195-B62D-AA73263A5DD1.png

737A3C49-7D57-430A-B738-D00B27572E10.png

Ook staat hier in dat jij gaat fuseren met je buurman Abuser (zoals we kunnen lezen) eigenlijk liep onze massa op jou toen ook nog (zie report)

Op 26-03 was er al rondgegaan dat er al een aantal dagen gesprekken met Modus waren die over de joins van een aantal leden van Fix gingen, inclusief een kaartje met alle edellijnen van de bestaande Modus leden en de nieuwe recruits.

FC6653C8-97A5-433C-BD19-8391F994CA7B.png
FE26032D-850E-41B0-9168-495F97B676C9.png

Het komt er dus op neer dat jullie 5 dagen voordat QQEEZZ ook maar 1 dorp van TFA had gepakt dit al hadden afgesproken, tijdens onze massa op Lors & Abuser.
We vragen hier specifiek naar en worden herhaaldelijk voorgelogen.
Principe akkoord inderdaad paar dagen geduurd, onderling was nog niet iedereen het er mee eens wat moest worden besproken. Ook was duidelijkheid er nog niet hoe bepaalde lijnen etc exact gingen lopen. Daarbij was nog steeds de bijl boven de fusie dat Pony en TFA misschien niet zouden joinen (1%) waarvan was besproken binnen leiding dat alles dan gecanceld zou worden. Dus dan duurt het principe akkoord wel even.

Principeakkoord lees ik zelf in elk geval nergens terug. Het word verkondigt als een definitieve keuze , met alle bijbehorende afspraken. Waarom zo volhardend in jullie leugens, en dan doel ik vooral op de leiders van beide stammen en op Lors.

Die Quote die je maakt over toen en nu raakt natuurlijk kant nog wal.

Dat denken kan je maar beter achterwege laten omdat er geen enkel gefundeerde basis voor is.

Nou dat betwijfel ik ten zeerste Justin.
Ben ontzettend benieuwd naar jou reactie en een nette reactie van Modus.
Lijkt me niet meer dan gepast, we stellen je een zeer specifieke vraag en je zit gewoon glashard te liegen, en nog eens herhaaldelijk ook.

Om er nog even aan toe te voegen, er is nog meer info vrijgekomen zoals een volgende massa van Modus op Qua, dit heb ik ook gewoon netjes gemeld aan Gentleman aangezien ik de wereld niet zo wil winnen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
389
Jij bent echt absurd zeg. Maar oké kan net zo goed niet meer reageren.

Ik leavde zonder akkoord. Er is vervolgens een plan op gezet waar ik eerst niet bij zat WANT IK ZAT NIET IN DE STAM toen moest ik op abuser en ik kan je vertellen DIT GA IK NIET DOEN. Dus zelfs die om die jij zo trots laat zien is nog niet het uiteindelijke plan.
 

DeletedUser79946

Guest
Jij bent echt absurd zeg. Maar oké kan net zo goed niet meer reageren.

Ik leavde zonder akkoord. Er is vervolgens een plan op gezet waar ik eerst niet bij zat WANT IK ZAT NIET IN DE STAM toen moest ik op abuser en ik kan je vertellen DIT GA IK NIET DOEN. Dus zelfs die om die jij zo trots laat zien is nog niet het uiteindelijke plan.

Zo absurd vind ik het niet, presenteer hier pure feiten die jullie leugens tegenspreken.

Dat het niet de definitieve afspraak is zou ik ook zeggen, op dat moment en tijd is wat ik in mn eerdere post laat zien afgesproken.
 
Reactiescore
389
Pure feiten?
Je maakt er van wat je wil, zoals je al dagen doet hier.
Net zo puur als de feiten dat ik revoc terug zou joinen. Daar kom je nu ook op terug.
Je hebt niks van mij persoonlijk, omdat dit er niet is.
Ik zal het nog een keer zeggen:
Er waren gesprekken. Die werkten niet, er kwam geen fusie. Ik ben toen de stam en alle gesprekken geleaved en heb enkel nog gepraat met mijn buren. Dat ze dan zonder mijn verder praten kan ik toch helemaal niks aan doen of wel dan?
Dat jij dan hier weer komt met je 'feiten' die eigenlijk nergens op slaan kan ik niks aan doen.
 

DeletedUser77113

Guest
Pertinent onjuist, allemaal !!!

Edit: dn zeker dat edelkaartje... jullie worden namelijk allemaal zelf internt
 

DeletedUser79807

Guest
Volgens mij mis je het een en ander. Lors4 heeft ruzie gekregen met Revoc en is dagen daarvoor Revoc geleaved. Dit was allemaal voor hij een massa kreeg en over hem zijn geen afspraken gemaakt. TFA zat nog in Nova toen de afspraak werd gemaakt. Hij heeft dus no matter in welke stam hij daarna zit nog betrekking op de afspraken. Vervolgens krijgt TFA een massa, leaved Nova, maakt een stam aan met vrijwel identieke naam als de stam van Lors4 en krijgt OS van Qua. Dit allemaal terwijl Qua ook nog eens diegene is geweest die de optie (zoals Anton eerder aangaf) om geen OS naar Revoc/Nova te sturen tijdens de opzeg van de NAP van 2 weken wilde.

Ik weet niet hoe groot je wraakgevoelens voor Lors4 zijn, maar daardoor denk ik wel dat je je bril even moet poetsen en of eventueel zelfs naar specsavers om een nieuwe te halen en alle feiten eens goed door te lezen voordat je met zo een nergens-op-slaande opmerking komt.

Ik heb de volledige post gelezen en op basis daarvan en mijn voorgeschiedenis met l0rsl4 mijn mening gevormd. Wat al langer duidelijk is dat de meeste mensen hier gewoon zijn om anderen af te kraken en dat heeft dus als gevolg dat ik niet met een objectieve bril kan luisteren naar wat Revoc en in extensie de volledige crew van ex-fix. (waar l0rsl4 dus onder valt) probeert te beweren zodat ze anderen zwart kunnen maken. Ik weet ook niet in hoe verre men op de hoogte was van het feit dat TFA qua ging joinen en dus van de situatie gebruik heeft gemaakt om TFA aan te vallen (uit wraak?) omdat ze wisten dat qua niet 'mocht' helpen.

Och och och, nog maar eens iemand die duidelijk geen enkel verstand heeft.

Zal het nog een keer duidelijk proberen te maken oké? En voortaan kopieer ik gwn onder elke post die weer dit argument gebruikt deze reactie want jullie negeren het anders toch gewoon.

Ik leave de stam dagen voordat er überhaupt afspraken worden gemaakt met ruzie. Ik zit dus totaal niet meer in revoc. Dagen nadat ik leave dus worden er afspraken gemaakt tussen qua en modus over os sturen naar revoc en nova. Ik zit niet in revoc en heb 0 intentie terug te joinen. Ik weet ook niks af van dergelijke afspraken op het moment dat ik leave en ook niet op het moment dat qua begint met de massa. Toen was ik overigens al erg lang uit revoc.

Nu tfa.
Qua sluit dus die afspraken met modus over geen os sturen naar nova en revoc. Tfa zit op het moment van die afspraken in nova. Dagen later begint modus aanvallen te sturen naar tfa. Tfa zit zelfs dan nog in nova en mag dus geen os krijgen. Tfa leaved nu nova en gaat in een andere stam (de massa is nu al bezig) zodat hij OS kan krijgen omdat hij niet in nova zit.

Het verschil is dus, om het aan de paar hersencellen ook te proberen uit te leggen, dat qua mij beschuldigd van iets, wat totaal niet klopt en waar sowieso al was het waar, veel tijd tussen alle events zit, qua vervolgens zelf keihard datgene doet waar ze bij mij zo boos om zijn en waardoor volgens hun alle acties uit komen.

Als je gewoon blijft schreeuwen dat er geen verschil is, kan je beter je af account gwn verwijderen

Nog eens hetzelfde argument geven dan datgene dat ik al eens heb gelezen gaat men gedacht niet veranderen (en je zwartmaking erbij al helemaal niet). Als iedereen hier gewoon anderen uitschelden dan heeft het AF eigenlijk al helemaal geen waardevolle betekenis dus dan zal ik er ook geen seconde over rouwen als ik men account zou verwijderen als jij je daar beter door voelt.
 
Reactiescore
389
Ik heb de volledige post gelezen en op basis daarvan en mijn voorgeschiedenis met l0rsl4 mijn mening gevormd. Wat al langer duidelijk is dat de meeste mensen hier gewoon zijn om anderen af te kraken en dat heeft dus als gevolg dat ik niet met een objectieve bril kan luisteren naar wat Revoc en in extensie de volledige crew van ex-fix. (waar l0rsl4 dus onder valt) probeert te beweren zodat ze anderen zwart kunnen maken. Ik weet ook niet in hoe verre men op de hoogte was van het feit dat TFA qua ging joinen en dus van de situatie gebruik heeft gemaakt om TFA aan te vallen (uit wraak?) omdat ze wisten dat qua niet 'mocht' helpen.



Nog eens hetzelfde argument geven dan datgene dat ik al eens heb gelezen gaat men gedacht niet veranderen (en je zwartmaking erbij al helemaal niet). Als iedereen hier gewoon anderen uitschelden dan heeft het AF eigenlijk al helemaal geen waardevolle betekenis dus dan zal ik er ook geen seconde over rouwen als ik men account zou verwijderen als jij je daar beter door voelt.
Waar scheld ik je uit dan?
En je hebt gwn ongelijk in alles wat je zegt, neem je het dan ook terug?
 
Reactiescore
461
Ik heb de volledige post gelezen en op basis daarvan en mijn voorgeschiedenis met l0rsl4 mijn mening gevormd. Wat al langer duidelijk is dat de meeste mensen hier gewoon zijn om anderen af te kraken en dat heeft dus als gevolg dat ik niet met een objectieve bril kan luisteren naar wat Revoc en in extensie de volledige crew van ex-fix. (waar l0rsl4 dus onder valt)
Wel apart dat dat ex lid en voormalige BG van Modus en Revoc zich komt aanmelden als mb bij Qua.
 
Reactiescore
1.478
Nu heb ik beide stammen een screen met vertrouwelijke info van de andere stam zien postten... Dat zegt wel genoeg weer over het niveau van deze wereld.
@Alex Lannon. en de andere 2 leachers moeten zich diep schamen.
 
Reactiescore
3.457
Nu heb ik beide stammen een screen met vertrouwelijke info van de andere stam zien postten... Dat zegt wel genoeg weer over het niveau van deze wereld.
@Alex Lannon. en de andere 2 leachers moeten zich diep schamen.
Bijzonder dat je Steff als eerste noemt,als het gaat om lekken van info komt er maar 1 naam in mij op
 
Reactiescore
1.365
Nu heb ik beide stammen een screen met vertrouwelijke info van de andere stam zien postten... Dat zegt wel genoeg weer over het niveau van deze wereld.
@Alex Lannon. en de andere 2 leachers moeten zich diep schamen.

Zeg noobje, niet zo mn Steffke uitmaken ehh :O
 

DeletedUser79946

Guest
Normaalgesproken duurt het toch nooit zo lang voor er een reactie vanuit een Modus lid komt?

Nu is het natuurlijk iets meer dan het ingefluisterde anti Qua verhaal dus dan word het al ietsje lastiger natuurlijk.
Al bijna 14 uur geen enkele vorm van reactie, zo lang duurt het normaal toch nooit?

Leuk wel dat er met man en macht gestreden word voor de overduidelijk intern afgesproken propaganda oorlog VS ons maar zodra er feiten op tafel gelegd worden en er duidelijk word dat het bij elkaar geraapte zooitje leden eigenlijk niet te vertrouwen is, en dat het dan plotseling stil blijft.

Ik wacht nog steeds met smart op een inhoudelijke reactie ;)
Uiteraard zal dit met een wijzende vinger zijn maar kom eens met iets wat ook ergens op slaat, ga eens in op wat ik jullie hier presenteer, en op de glasharde leugens die blootgelegd worden.
 
Reactiescore
967
Zou niet zo goed weten waarop we zo nodig moeten reageren. Dus je hebt door middel van een lek uitgevogeld dat wij in gesprek waren gegaan met revoc voordat qqeez het eerste dorp geinternd had? Nou, bravo. Verandert vrij weinig aan de zaak. Het is namelijk niet het geval dat Qua en Nova niet eerder dan bovengenoemde data's plannen aan het smeden waren, of zich aan het voorbereiden waren op de mogelijke rekruuts. Er werd namelijk overduidelijk een weg richting front gecreëerd waarbij pony en tfa inbegrepen zaten. Dit is overigens ook al meermaals aangekaart hier maar wordt tot dusver genegeerd. Om nog maar niet te spreken over de vele naps en gaps die gaande waren voor deze data's tussen desbetreffende accounts en Qua.

Dat is ook één van de redenen waarom die GAP destijds is opgezegd en de NAP periode inging. Omdat het al glashelder was dat Qua. met Pony en tfa in zee ging. Misschien nog niet met een officiële stemming. Maar het gaat er bij mij niet in dat de leiding er niet al eerder mee bezig was.

Wat de bovengenoemde data's betreft heb ik te weinig zicht op om verdere toelichting over te geven. Dat laat ik aan Justin of iemand anders over. Al zou ik het ook goed begrijpen al nemen ze niet de moeite erop te reageren gezien het feit dat er nog steeds geen deftige reactie op de beginpost is gekomen vanuit jullie kant. Dus zou niet weten waarom wij ons dan wel zouden moeten verantwoorden.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.787
Wat ben ik blij dat ik deze wereld gequit ben, zulke boeken. Gebeurt in ingame ook wel even veel als hier?
 
Reactiescore
1.075
Nu heb ik beide stammen een screen met vertrouwelijke info van de andere stam zien postten... Dat zegt wel genoeg weer over het niveau van deze wereld.
@Alex Lannon. en de andere 2 leachers moeten zich diep schamen.

Zou je mooi je woordjes kunnen terugtrekken en in je fking hol kruipen?
Kan je je niet herinneren dat ik niet eens in revoc zat op 26/03 en 30/03 dus ik niet eens de mogelijkheid zou hebben om die screens te pakken?
Dat revoc zo lek als een zeefje is moet je niet naar mij schuiven maar naar het feit dat meerdere accs random een intern opgedwongen werden.
Wel sneu dat dit komt van iemand op het acc vetus, gezien vetus de hele wereld lang al ponys spy is geweest. Dus vooraleer je mij van wat beschuldigd kijk je beter in eigen boezem, ofja in die van je co.
 
Reactiescore
1.478
Zou je mooi je woordjes kunnen terugtrekken en in je fking hol kruipen?
Kan je je niet herinneren dat ik niet eens in revoc zat op 26/03 en 30/03 dus ik niet eens de mogelijkheid zou hebben om die screens te pakken?
Dat revoc zo lek als een zeefje is moet je niet naar mij schuiven maar naar het feit dat meerdere accs random een intern opgedwongen werden.
Wel sneu dat dit komt van iemand op het acc vetus, gezien vetus de hele wereld lang al ponys spy is geweest.
Maar jij begon ermee.
 
Reactiescore
389
Normaalgesproken duurt het toch nooit zo lang voor er een reactie vanuit een Modus lid komt?

Nu is het natuurlijk iets meer dan het ingefluisterde anti Qua verhaal dus dan word het al ietsje lastiger natuurlijk.
Al bijna 14 uur geen enkele vorm van reactie, zo lang duurt het normaal toch nooit?

Leuk wel dat er met man en macht gestreden word voor de overduidelijk intern afgesproken propaganda oorlog VS ons maar zodra er feiten op tafel gelegd worden en er duidelijk word dat het bij elkaar geraapte zooitje leden eigenlijk niet te vertrouwen is, en dat het dan plotseling stil blijft.

Ik wacht nog steeds met smart op een inhoudelijke reactie ;)
Uiteraard zal dit met een wijzende vinger zijn maar kom eens met iets wat ook ergens op slaat, ga eens in op wat ik jullie hier presenteer, en op de glasharde leugens die blootgelegd worden.

Wow, alles wat je zegt kan ook gewoon over qua gaan toch? Glasharde leugens, niet reageren op vragen en een wijzende vinger? :0
 
Reactiescore
1.075
Maar jij begon ermee.

Uh je weet dat jamir al sinds het begin van deze wereld naar mark lekt? Terwijl ik 1 x iets non cruciaal heb doorgegeven om na te vragen of het klopte.
Terwijl jamir en anderen letterlijk aanvalsplannen doorgaf, targets etc etc die gewoon letterlijk doorgestuurd werden naar Qua. Lul dus niet.
Misschien eerder kijken naar meneertje bryan van nexus , ook een acc die zomaar gedumped werd, tevens onruststoker no 1 in revoc en IRL vriend van Mark aka pony, je hoeft niet verder te kunnen zien dan je neus lang is in deze hoor.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan