STAB-moment van de maand: Teun

Reactiescore
1.381
Reactiescore
95
Zegt de kutfries met de zilver LoL rank. En een vieze illoai otp. Oftewel je zuigt.

Tientien de billenlikker.

En teuntien, vieze noobstabber, leer normaal twen.
Welkom terug he Chris! Nooit problemen met je gehad, 1 wereld krijgen jullie een verdiende stamkick en meteen ben ik een billenlikker :rolleyes:

Reactiescore
1.381
Welkom terug he Chris! Nooit problemen met je gehad, 1 wereld krijgen jullie een verdiende stamkick en meteen ben ik een billenlikker :rolleyes:
Ik kom niet terug hoor, ik hoorde wat en ik kwam ff kijken hoe makkelijk jij hapt.
Niks verleerd janknoobke tientien. <3
(niks persoonlijks tegen jou, alleen dat tw gedrag van jou, pohhhhhh)
En nu lieg jij zwaar trouwens, want je zei prive wat anders tegen ons ;).
Die noobjes waren toen mooi gerekt/runnen op w99/100, dus geen probleem, easy afsluitwerelden voor mij. :D
En idd, billengelik, was toen ook al zo en nu erger van wat ik hoor. (was daar zelf nooit van, daarom viel ik oa vaak naast de boot)
En als mn sletje teuntien stabt, mag dat gewoon gezegd worden en veroordeeld worden hoor :D (doe aub geen w70 meer teuntien.., je weet wel wat ik bedoel :p)

Niveau ligt weer hoog hier ^^
Rogiertjeeeeeeee <3
Ja veel beter dan zo'n woke/geblokkeerde bs discord toch. Ze moetn dat eens deleten. (ook die rare plug-ins van overnames/incs etc)
Af weer levendig maken, waarom houden ze anders zo'n site in de lucht..
Wanneer gaan ze eens al die bots aanpakken en een hele zooi scripts deleten om t weer og te maken..
Te beginnen met dat timebalkje, kun je lachen als dat wegvalt :p
Vieze aardappelboer, hoeveel pizzas gaan er tegenwoordig in op één avond? 6?
En liever zilver, dan een nasus otp. Jij hebt sws met Frank gepraat.
Hahahahahahaha, deze aardappelboer is weer 20 kilo lichter jongen. (kan er nog steeds 3 op hoor, die mediums van domino's easy)
Wtf mot je met LoL joh, noobragequitspel. Ga als een echte baas osrs spelen en kappen met dit k*tspel. Gaat jou veel nachten schelen :).

Laatst bewerkt:
Reactiescore
3
Ik kom niet terug hoor, ik hoorde wat en ik kwam ff kijken hoe makkelijk jij hapt.
Niks verleerd janknoobke tientien. <3
(niks persoonlijks tegen jou, alleen dat tw gedrag van jou, pohhhhhh)
En nu lieg jij zwaar trouwens, want je zei prive wat anders tegen ons ;).
Die noobjes waren toen mooi gerekt/runnen op w99/100, dus geen probleem, easy afsluitwerelden voor mij. :D
En idd, billengelik, was toen ook al zo en nu erger van wat ik hoor. (was daar zelf nooit van, daarom viel ik oa vaak naast de boot)
En als mn sletje teuntien stabt, mag dat gewoon gezegd worden en veroordeeld worden hoor :D (doe aub geen w70 meer teuntien.., je weet wel wat ik bedoel :p)

Rogiertjeeeeeeee <3
Ja veel beter dan zo'n woke/geblokkeerde bs discord toch. Ze moetn dat eens deleten. (ook die rare plug-ins van overnames/incs etc)
Af weer levendig maken, waarom houden ze anders zo'n site in de lucht..
Wanneer gaan ze eens al die bots aanpakken en een hele zooi scripts deleten om t weer og te maken..
Te beginnen met dat timebalkje, kun je lachen als dat wegvalt :p

Hahahahahahaha, deze aardappelboer is weer 20 kilo lichter jongen. (kan er nog steeds 3 op hoor, die mediums van domino's easy)
Wtf mot je met LoL joh, noobragequitspel. Ga als een echte baas osrs spelen en kappen met dit k*tspel. Gaat jou veel nachten schelen :).
Pff ik had 70 net gedelete uit mijn hoofd.

Reactiescore
95
Er is geen info want dat slaat nergens op.

Reactiescore
1.381
Bovenaan