Stab lijst

Reactiescore
2.444
Hahahahahha wanneer je zo onder de indruk bent van KaKaKa dat je nieteens meer kunt posten zoals je zelf wilt, beta male. En zo vatbaar dat je ineens al je morele principes die je zelf toch wel impliciet naar voren schuift, dan toch weer helemaal van de kaart veegt omdat je tegen ons speelt.

Stabbers verdedigen en ondersteunen met oog op recruit. Het is maar hoe je het spelletje wilt spelen he..

Och jee, dat ging erg makkelijk. Sarcasme hebben ze nog niet aangeleerd?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Zeker voor zorgen dat krikke zen acc later in stam komt trouwens, die wereldwinst moet erop
 
Reactiescore
1.476
Verder is het geen overmacht want er stonden meer dan genoeg stacks van babe ;) Als het een overmacht was dan was het hele front leeg.
Rare definitie van een overmacht.
Verder vind ik zelf de stab van Morgan en Schedel nog niet echt bewezen. Laat de 'gestabte' maar even de gehele chatgeschiedenis posten.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Tering wat ben jij dom, maarja jij bent dan ook diegene die Devin ging helpen na zijn stab
 

DeletedUser73162

Guest
Rare definitie van een overmacht.
Verder vind ik zelf de stab van Morgan en Schedel nog niet echt bewezen. Laat de 'gestabte' maar even de gehele chatgeschiedenis posten.

Babe heeft 15 leden en 12.5 mil punten
directe en enige concurrent kakaka heeft 10 leden en 11.4 mil punten.
Babe wilt nog 4-5 leden boven de huidige 15 leden recruiten.

Hoe is dit geen overmacht creëren?
 
Reactiescore
1.363
Babe heeft 15 leden en 12.5 mil punten
directe en enige concurrent kakaka heeft 10 leden en 11.4 mil punten.
Babe wilt nog 4-5 leden boven de huidige 15 leden recruiten.

Hoe is dit geen overmacht creëren?

Jullie zijn toch zo goed?

En hoe kom je aan 4-5 leden man..
Gaan jullie 404 niet recruiten? :p
Dan komen jullie ook wel aan de 15 leden.
 
Reactiescore
1.367
Jullie zijn toch zo goed?

En hoe kom je aan 4-5 leden man..
Gaan jullie 404 niet recruiten? :p
Dan komen jullie ook wel aan de 15 leden.

en niet vergeten poging tot het binnenhalen van exe :p
 
Reactiescore
1.367
Ken je die uitspraak van die pot en die ketel?

Dat wij zijn gaan recruiten omdat kak begon met 3 stammen en genoeg interns?
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Je stam zit al vol? Wat wil je nog recruiten dan?

En neen, had het eerder op het feit dat jullie Exe spelers willen recruiten! Oh en 404 speler(s). Oh en Snow speler(s). Dat allemaal als reactie omdat "kak" 10 spelers heeft? Nou je zet de w63 lijn wel mooi verder, en kijk hoever je het daar geschopt hebt.
 
Reactiescore
1.367
Je stam zit al vol? Wat wil je nog recruiten dan?

En neen, had het eerder op het feit dat jullie Exe spelers willen recruiten! Oh en 404 speler(s). Oh en Snow speler(s). Dat allemaal als reactie omdat "kak" 10 spelers heeft? Nou je zet de w63 lijn wel mooi verder, en kijk hoever je het daar geschopt hebt.

Kak heeft 10 accounts ja, maar als je alle boost accounts erbij op telt makkelijk 30. Goed gespeeld natuurlijk.
 

DeletedUser73162

Guest
Jullie zijn toch zo goed?

En hoe kom je aan 4-5 leden man..
Gaan jullie 404 niet recruiten? :p
Dan komen jullie ook wel aan de 15 leden.

Klopt, wij zijn inderdaad zo goed. Daarnaast gaan we niet 404 recruiten, noobs horen niet in KaKaKa thuis.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Stop dan met inloggen lmfao.
Kak heeft 10 accounts ja, maar als je alle boost accounts erbij op telt makkelijk 30. Goed gespeeld natuurlijk.
En die "boost accounts" waar je over praat, wekken die zoveel angst op dan dat jij echt links en rechts spelers aanspreekt dat ze welkom zijn in Babe terwijl een deel van de leiding nieteens op de hoogte is hiervan? Hmm, best gek
 
Reactiescore
1.367
Stop dan met inloggen lmfao.

En die "boost accounts" waar je over praat, wekken die zoveel angst op dan dat jij echt links en rechts spelers aanspreekt dat ze welkom zijn in Babe terwijl een deel van de leiding nieteens op de hoogte is hiervan? Hmm, best gek

Lijkt me niet dat ik mensen aan ga spreken om te joinen...? Ben trouwens wel benieuwd hoe je dit allemaal weet :)
Hoe kan je dan mensen recruiten:confused:

Voor ik gestopt ben? :eek:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Dus het lijkt je onwaarschijnlijk, maar dan een zin later vraag je me toch hoe ik dat weet? Jezus wat kan jij jezelf tegespreken. En waarschijnlijk omdat diezelfde mensen ook mededelingen kunnen naar andere accounts dan het jouwe. Of dacht je dat iedereen op een Babe invite zit te wachten als die stam al duidelijk 15 spelers heeft? Als je de ene speler na de andere internt en een nieuwe recruit neemt stellen mensen wel eens vragen wat voor toekomst er voor hun in zit. :rolleyes2:
 
Bovenaan