Stab GeneraI M

Reactiescore
17
Na 22 uur dorp gedeeld plus de looptijd van de edels,dus wel degelijk dat jullie je niet hebben gehouden aan de 24 uurs nap, gatver wat sneu

SL stond compleet los van de gehele situatie die zich af heeft gespeeld.

Als stam zijnde hebben we een plan opgesteld om The Maker Of War weg te spelen en hebben de dorpen toen ook verdeeld en hier is iedereen akkoord mee gegaan. Toen Dom Perignon toen uit de stam werd gezet heeft hij geprobeerd nog een dorp over te nemen die iemand anders van MOTW over zou nemen en daarom zie je dat hij een dorp overneemt en daarna ook direct dit dorp weer verliest na 1 uur.

We hebben ons dus netjes aan de NAP gehouden en er is dus zeker geen sprake van een stab.
 
Reactiescore
736
SL stond compleet los van de gehele situatie die zich af heeft gespeeld.

Als stam zijnde hebben we een plan opgesteld om The Maker Of War weg te spelen en hebben de dorpen toen ook verdeeld en hier is iedereen akkoord mee gegaan. Toen Dom Perignon toen uit de stam werd gezet heeft hij geprobeerd nog een dorp over te nemen die iemand anders van MOTW over zou nemen en daarom zie je dat hij een dorp overneemt en daarna ook direct dit dorp weer verliest na 1 uur.

We hebben ons dus netjes aan de NAP gehouden en er is dus zeker geen sprake van een stab.

Het is echt jammer dat je zo'n waardeloze AF poster en TWer bent.

SL stond er helemaal niet los van. Probeer ons maar eens te overtuigen dat het zo is. Alles wijst op een dikke vette stab, waar jullie niet voor terug deinzen lees ik op alle fora.
 
Reactiescore
3.457
SL stond compleet los van de gehele situatie die zich af heeft gespeeld.

Als stam zijnde hebben we een plan opgesteld om The Maker Of War weg te spelen en hebben de dorpen toen ook verdeeld en hier is iedereen akkoord mee gegaan. Toen Dom Perignon toen uit de stam werd gezet heeft hij geprobeerd nog een dorp over te nemen die iemand anders van MOTW over zou nemen en daarom zie je dat hij een dorp overneemt en daarna ook direct dit dorp weer verliest na 1 uur.

We hebben ons dus netjes aan de NAP gehouden en er is dus zeker geen sprake van een stab.
Als je iemand uit de stam kicked moet degene dus ook rekening blijven houden met wat zijn ex stam aan het doen was? Een onverwachtse kick zonder geldige reden,wat had jij gedaan denk je? Braaf alles laten gebeuren nadat je genaaid was door je ex stam? Wat een belachelijke logica heb jij zeg,je probeert alles zo te verdraaien dat het lijkt dat je Nobel was met wat je deed,in tegenstelling, wat jij deed was uiterst smerig stabbertje!
Binnen de aangeboden nap iemand aanvallen en dan nog de schuld willen afschuiven.
 
Reactiescore
23
Als je iemand uit de stam kicked moet degene dus ook rekening blijven houden met wat zijn ex stam aan het doen was? Een onverwachtse kick zonder geldige reden,wat had jij gedaan denk je? Braaf alles laten gebeuren nadat je genaaid was door je ex stam? Wat een belachelijke logica heb jij zeg,je probeert alles zo te verdraaien dat het lijkt dat je Nobel was met wat je deed,in tegenstelling, wat jij deed was uiterst smerig stabbertje!

+1
 
Reactiescore
3.457
Ben benieuwd wat de leiding van Sl gaat doen met zo’n stabber in hun stam
 
Reactiescore
17
Als je iemand uit de stam kicked moet degene dus ook rekening blijven houden met wat zijn ex stam aan het doen was? Een onverwachtse kick zonder geldige reden,wat had jij gedaan denk je? Braaf alles laten gebeuren nadat je genaaid was door je ex stam? Wat een belachelijke logica heb jij zeg,je probeert alles zo te verdraaien dat het lijkt dat je Nobel was met wat je deed,in tegenstelling, wat jij deed was uiterst smerig stabbertje!
Binnen de aangeboden nap iemand aanvallen en dan nog de schuld willen afschuiven.

Er is vanuit ons en MOTW niet aangevallen en er kan dus zeker niet gezegd worden dat er gestabt is.

Zoals te zien hebben jullie andere ervaringen met Dom Perignon dan de spelers in MOTW. Je hoeft het geen geldige reden te vinden, maar als vrijwel iedereen binnen de stam liever niet samenwerkt met een bepaalde speler, dan is het niet heel raar dat deze beslissing wordt gemaakt.
 
Reactiescore
3.457
Je hoeft het geen geldige reden te vinden, maar als vrijwel iedereen binnen de stam liever niet samenwerkt met een bepaalde speler, dan is het niet heel raar dat deze beslissing wordt gemaakt.
Ten eerste wordt er altijd minimaal een 3-daagse nap gegeven als je iemand uit je stam zet,dit zodat de gedupeerde iets wat tijd heeft om een ander onderkomen te laten vinden.
de 24 uurs nap is al een belachelijk voorstel,maar dat vind ik nog niet het ergste,binnen de 24 uur wordt die speler dus geedeld,dat is bijzonder laf maar bovenal een stab aangezien er binnen de 24 uur geedeld is.
Steff en Pim ex Savior spelen op General hoor ik net?
Echt guys wat sneu weer van jullie...
 
Reactiescore
736
Er is vanuit ons en MOTW niet aangevallen en er kan dus zeker niet gezegd worden dat er gestabt is.

Zoals te zien hebben jullie andere ervaringen met Dom Perignon dan de spelers in MOTW. Je hoeft het geen geldige reden te vinden, maar als vrijwel iedereen binnen de stam liever niet samenwerkt met een bepaalde speler, dan is het niet heel raar dat deze beslissing wordt gemaakt.

Maar verklaar je nader dan? Je roept wel dat mensen niet met ons samen wilde werken, heb je enige vorm van bewijs hiervoor? Wij zijn altijd behulpzaam geweest naar anderen, de enige tegen wie wij enigszins 'bot' zijn geweest, was in PM naar GeneraI M. Dus waar je vandaan haalt dat ze niet met ons willen samenwerken, is mij echt een compleet raadsel. Ik kan hier alle pm's zo op het AF gooien, dan kun je zien hoe wij hebben gecommuniceerd.

Jij blijft maar schreeuwen dat iedereen die kick wilde, nu is het al bijna iedereen en .Grey Goose wist er niet eens iets van af. Je loopt hier gewoon onzin te verkondigen. Kom eerst maar eens met bewijzen, dan praten dat iedereen ons weg wilde.

Daarnaast is het misselijkmakend dat je liegt naar welke stam je gaat, je ons zonder pardon kicked en een miezerige 24 uur NAP aanbied om vervolgens je nieuwe stam ons zonder weerstand te laten edelen.

Je bent echt het toppunt van triestigheid.
 
Reactiescore
17
Dom Perignon had ook aan kunnen geven dat ze een langere NAP wilde, dit deden ze niet en gingen met 24 uur akkoord. Wel mag je me even laten zien dat we binnen 24 uur hebben aangevallen want dit is namelijk zeker niet het geval.

Pim speelt niet op GeneraI M.
 
Reactiescore
736
Dom Perignon had ook aan kunnen geven dat ze een langere NAP wilde, dit deden ze niet en gingen met 24 uur akkoord. Wel mag je me even laten zien dat we binnen 24 uur hebben aangevallen want dit is namelijk zeker niet het geval.

Pim speelt niet op GeneraI M.

Je nieuwe stam, die daarom ook ongetwijfeld onze diensten niet wilde, edelt ons binnen 22 uur. Je bent gewoon sneu, verschuild je achter de rest van MOTW, want zij wilden ons weg hebben. Wij accepteerden jullie domme voorstel van MB/DU niet en kickt ons maar per direct. Droeftoeterrrrrrrrrr
 
Reactiescore
1.365
SL stond compleet los van de gehele situatie die zich af heeft gespeeld.

Als stam zijnde hebben we een plan opgesteld om The Maker Of War weg te spelen en hebben de dorpen toen ook verdeeld en hier is iedereen akkoord mee gegaan. Toen Dom Perignon toen uit de stam werd gezet heeft hij geprobeerd nog een dorp over te nemen die iemand anders van MOTW over zou nemen en daarom zie je dat hij een dorp overneemt en daarna ook direct dit dorp weer verliest na 1 uur.

We hebben ons dus netjes aan de NAP gehouden en er is dus zeker geen sprake van een stab.
Jullie horen bij die noobs van draakje, draakje = sl. Sl = dus verantwoordlijk voor jullie, beetje logisch nadenken mn noobke.
 
Reactiescore
736
Blijkbaar staat SL achter het stabben van solis.

2 bewezen stabs en nog geen uitsluiting voor deze speler. Blijkbaar keuren ze dit goed en is dit het niveau van de stam en is dit hun visite kaartje :)

Ik vermoed dat ze de endgame niet halen. Zitten meerdere accounts in die hebben bewezen daarvoor ALTIJD al opgeruimd te worden.
 
Reactiescore
0
Hoi, de eigenaar van General M hier.

Ik kom eigenlijk niet op het AF, speel liever gewoon TW maar blijkbaar loopt er een ego rond zo groot, dat dit nu wel moet.


Dom Perignon, ik heb je post een paar keer gelezen maar snap het niet zo goed.

In kort: Wij hebben een NAP. Een andere speler valt je aan dus daardoor verbreken wij onze NAP dus wij zijn stabbers?


Dat je vervolgens om deze reden een post maakt op het AF en volop begint te verwijten doet mij afvragen. Schaam jij jezelf niet?
 
Reactiescore
201
Hoi, de eigenaar van General M hier.

Ik kom eigenlijk niet op het AF, speel liever gewoon TW maar blijkbaar loopt er een ego rond zo groot, dat dit nu wel moet.


Dom Perignon, ik heb je post een paar keer gelezen maar snap het niet zo goed.

In kort: Wij hebben een NAP. Een andere speler valt je aan dus daardoor verbreken wij onze NAP dus wij zijn stabbers?


Dat je vervolgens om deze reden een post maakt op het AF en volop begint te verwijten doet mij afvragen. Schaam jij jezelf niet?

eerste paragraaf is prima, welkom!

tweede paragraaf is dan een soort zelfreflectie neem ik aan?

al de andere paragrafen zijn poep en maakt dat jij inderdaad beter wat meer in het spel gaat verdiepen. Misschien wil het ooit wat beter lukken ;)
 
Reactiescore
736
Hoi, de eigenaar van General M hier.

Ik kom eigenlijk niet op het AF, speel liever gewoon TW maar blijkbaar loopt er een ego rond zo groot, dat dit nu wel moet.


Dom Perignon, ik heb je post een paar keer gelezen maar snap het niet zo goed.

In kort: Wij hebben een NAP. Een andere speler valt je aan dus daardoor verbreken wij onze NAP dus wij zijn stabbers?


Dat je vervolgens om deze reden een post maakt op het AF en volop begint te verwijten doet mij afvragen. Schaam jij jezelf niet?

Ik vind het tamelijk jammer hoe jullie met deze situatie omgaan. Geeft mij, en vele andere zo te zien, de indruk dat jullie dit spel niet echt snappen? Je ontneemt ons alle kans op spelen in de wereld door ons zonder echte reden te kicken. Je liegt welke stam je gaat joinen en je nieuwe stam profiteert en edelt zo ons dorp. Binnen de 24 uur die afgesproken was. Dit zaakje stinkt aan alle kanten, alleen jullie zijn te dom om het te bevatten.

Het feit dat je na dat wij geedeld zijn, terwijl we notabene op del stonden, nog tof gaat doen in PM maakt het alleen nog maar zwakzinniger. Je zou de ogen uit je kop moeten schamen voor je gedrag/stab. In plaats daarvan verkondig je bijna dat je er trots op bent. Droeftoet.


P.S. het feit dat alle stab gerelateerde post in het W77 forum over S L gaan zegt mij ook meer dan voldoende.
 
Bovenaan