Stab GeneraI M

Reactiescore
736
Dag mede TW liefhebbers??,

Dom Perignon werd deze wereld slachtoffer van ongekend laf spel, stab worthy te noemen wel te verstaan. Maar ja, wat verwacht je ook als je met zulke losers speelt. Allereerst een kleine intro:

Dom gestart op 77, na het miserabele einde van W74 hier maar eens wat extra vaart gezet. Eerste trein gelijk op BLOCK OK gelopen, hierdoor veel snelheid verloren. De stam MOTW gejoined, onder leiding van GeneraI M. Nadat we dan eindelijk op gang kwamen, met een ruim edellimiet, krijgen we ineens een PM.Schermafbeelding 2020-12-21 om 19.21.39.png
De 'stamleiding' smeed allerlei plannen buiten onze rug, geen forum post te bekennen. Enkel een slappe PM met een MB/DU voorstel, niet eens naar welke stam ze zouden gaan. Als we hier naar vragen komt daar dan HQO uit. Naar aanleiding van deze ongewenste wending uiten wij ons ongenoegen duidelijk in PM, vanaf hier gaat het echt berg afwaarts met dit account. Een dialoog houden zit er namelijk niet in, wij uiten onze zorgen en ons ongenoegen en hierdoor worden wij gewoon gekicked en krijgen een NAP naar ons toegeworpen.

Schermafbeelding 2020-12-21 om 19.25.41.png

Zoals jullie kunnen zijn hebben we een NAP vanaf 16-12-2020 09:53 (of onze acceptatie tijd 10:10) echter neemt het nu ineens een aparte wending. Wij zochten namelijk contact met S L om hen onze diensten aan te bieden, uit minachting van de laffe streek van GeneraI M. Echter gaven zij aan zich hier niet mee te bemoeien, waarom zouden ze ook? GeneraI M joint HQO helemaal niet, maar hij joined S L.

Schermafbeelding 2020-12-21 om 19.28.47.png

Hier de join van 18 december, gevolgd door de laffe herder praktijken.

Schermafbeelding 2020-12-21 om 19.32.38.png

Er wordt dus subtiel de boot af gehouden, omdat ze vermoedelijk contact hebben met GeneraI M. Een andere stam op korte termijn joinen was ook lastig, dus daar lagen we dan als makkelijke prooi. Met als klap op de vuurpijl, om 4 uur 's nachts liep de eerste inc vanuit @Solis Occasus. op ons hoofddorp.

Schermafbeelding 2020-12-21 om 19.16.52.png

Resultaat, om 08:03:00 wandelt hij zo ons hoofddorp binnen en neemt het over. Maar wacht eens even? Hadden wij geen NAP? Is het opzettelijk kicken van iemand en door je nieuwe stam laten edelen, binnen NAP periode niet heel erg laf? Ja inderdaad. Tamme herder streken.

Applaus GeneraI M, enige reden dat je zo groot bent is door andere voor je karretje te spannen. Kwalitatief ben je niks, maar mocht je de endgame halen, kom je er nog wel achter.

Bedankt voor jullie aandacht, kata's mogen lopen. Ik zie alles graag tegemoet.
 

Bijlagen

  • image0-1.png
    image0-1.png
    146,6 KB · Weergaven: 34
Reactiescore
206
Jeetje wat een soap weer.
Speel hier (W77) nu mijn tweede dag iets actiever en vraag me nu al af waar ik me toch weer ben beland :redface:

In ieder geval Amen voor @Dom Perignon, want dat is toch wel helemaal kut.
Mocht je nog een account zoeken voor een verse restart, ik lig aan de andere kant van de wereld in een hopelijk normale rim en je bent vast wel welkom:wink:
 
Reactiescore
279
Jeetje wat een soap weer.
Speel hier (W77) nu mijn tweede dag iets actiever en vraag me nu al af waar ik me toch weer ben beland :redface:

In ieder geval Amen voor @Dom Perignon, want dat is toch wel helemaal kut.
Mocht je nog een account zoeken voor een verse restart, ik lig aan de andere kant van de wereld in een hopelijk normale rim en je bent vast wel welkom:wink:
Je bent te goed voor deze wereld Jorn, maar ik wil je eigenlijk op oele!
 
Reactiescore
1.363
Jorn waar speel je noob
 
Reactiescore
17
Ga hier niet de tijd voor nemen om uitgebreid te antwoorden. De hele stam stond achter het besluit om je uit de stam te zetten. Dit had er voornamelijk mee te maken dat jullie vaak arrogant uit de hoek kwamen en niet wilde samenwerken.

Is het een stab om een account uit de stam te zetten omdat niemand met deze spelers wil samenspelen? Nee, zeker niet. Wel leuk dat je achterwegen laat dat je dorpen van ons af hebt proberen te pakken die wij zouden overnemen.

Dit is ook de laatste reactie van GeneraI M hierop.
 
Reactiescore
736
Jeetje wat een soap weer.
Speel hier (W77) nu mijn tweede dag iets actiever en vraag me nu al af waar ik me toch weer ben beland :redface:

In ieder geval Amen voor @Dom Perignon, want dat is toch wel helemaal kut.
Mocht je nog een account zoeken voor een verse restart, ik lig aan de andere kant van de wereld in een hopelijk normale rim en je bent vast wel welkom:wink:

Ik zoek eigenlijk een account wat dicht tegen die loser aan ligt :)
 
Reactiescore
736
Ga hier niet de tijd voor nemen om uitgebreid te antwoorden. De hele stam stond achter het besluit om je uit de stam te zetten. Dit had er voornamelijk mee te maken dat jullie vaak arrogant uit de hoek kwamen en niet wilde samenwerken.

Is het een stab om een account uit de stam te zetten omdat niemand met deze spelers wil samenspelen? Nee, zeker niet. Wel leuk dat je achterwegen laat dat je dorpen van ons af hebt proberen te pakken die wij zouden overnemen.

Dit is ook de laatste reactie van GeneraI M hierop.

Ik vind het tamelijk grappig dat je zegt dat de stam hier achter stond. .Grey Goose wist namelijk van niks, tevens werd op het forum maar een halve waarheid verteld rondom onze kick.

Tevens hebben wij met de stam 'massa' gewoon ons steentje bijgedragen, daarnaast kun je in de PM terug lezen dat GeneraI M het heeft over het 001 dorp van The Maker Of War, deze hebben wij derhalve ook geprobeerd te edelen.

Je moet hier geen onzin gaan verkondigen, want over jullie plannen is nooit wat besproken. Daarnaast ons kicken en een 24 uur NAP aanbieden, die tevens indirect wordt geschonden is ronduit zielig.

@Sequa Quare. Als je zo droevig wilt spelen, be my guest. Maar ga hier niet doen of het aan ons ligt, wij hebben aan alles meegeholpen en de enige die er beter van is geworden is GeneraI M.
 
Reactiescore
1.363
Ga hier niet de tijd voor nemen om uitgebreid te antwoorden. De hele stam stond achter het besluit om je uit de stam te zetten. Dit had er voornamelijk mee te maken dat jullie vaak arrogant uit de hoek kwamen en niet wilde samenwerken.

Is het een stab om een account uit de stam te zetten omdat niemand met deze spelers wil samenspelen? Nee, zeker niet. Wel leuk dat je achterwegen laat dat je dorpen van ons af hebt proberen te pakken die wij zouden overnemen.

Dit is ook de laatste reactie van GeneraI M hierop.
Iemand eruit zetten en dan meteen aanvallen is gewoon een stab meneertje ;) Jullie balen gewoon net als bij oele, dat ze naar het af stappen. Jammer, zie dit maar op te lossen. Mag het dan nog wel zo'n "arrogant persoon" zijn, je hebt elkaar op tw gebied wel met respect te behandelen! Dit is gewoon dom gepraat om gratis dorpen te fixen, omdat jij t wss niet op een andere manier kan.
 
Reactiescore
17
Iemand eruit zetten en dan meteen aanvallen is gewoon een stab meneertje ;) Jullie balen gewoon net als bij oele, dat ze naar het af stappen. Jammer, zie dit maar op te lossen. Mag het dan nog wel zo'n "arrogant persoon" zijn, je hebt elkaar op tw gebied wel met respect te behandelen! Dit is gewoon dom gepraat om gratis dorpen te fixen, omdat jij t wss niet op een andere manier kan.

Hebben ze niet direct aangevallen hoor. Hebben ons netjes aan de 24 uur gehouden die we aan hebben geboden en daar zijn ze mee akkoord gegaan, is dus zeker geen stab.
 
Reactiescore
1.363
Hebben ze niet direct aangevallen hoor. Hebben ons netjes aan de 24 uur gehouden die we aan hebben geboden en daar zijn ze mee akkoord gegaan, is dus zeker geen stab.
24 uur is veelsteweinig. nap aanbieden is netjes idd.
 
Reactiescore
201
Wat een onwijs slappe streek ook weer van eoa random noob tw speler.

100% zeker dat die speler gaat rennen de eerste beste massa die die op zijn donder gaat krijgen
 
Reactiescore
736
Hebben ze niet direct aangevallen hoor. Hebben ons netjes aan de 24 uur gehouden die we aan hebben geboden en daar zijn ze mee akkoord gegaan, is dus zeker geen stab.

Dus je nieuwe stam binnen die 24 uur binnen laten lopen is geen stab? Verkondigen dat je naar HQO gaat maar rustig S L joinen is normaal?

Jullie speelstijl is lachwekkend en triest. Jullie teren op kwantiteit > kwaliteit. Misbruiken jullie stamgenoten en gaan dan nog tof doen als je een dorp verovert.

"HeBbEn OnS NeTJeS AaN dE 24 UuR GEHoUdEn'' Drerries.
 
Reactiescore
3.452
Hebben ze niet direct aangevallen hoor. Hebben ons netjes aan de 24 uur gehouden die we aan hebben geboden en daar zijn ze mee akkoord gegaan, is dus zeker geen stab.
Na 22 uur dorp gedeeld plus de looptijd van de edels,dus wel degelijk dat jullie je niet hebben gehouden aan de 24 uurs nap, gatver wat sneu
 
Reactiescore
201
Jeetje wat een soap weer.
Speel hier (W77) nu mijn tweede dag iets actiever en vraag me nu al af waar ik me toch weer ben beland :redface:

In ieder geval Amen voor @Dom Perignon, want dat is toch wel helemaal kut.
Mocht je nog een account zoeken voor een verse restart, ik lig aan de andere kant van de wereld in een hopelijk normale rim en je bent vast wel welkom:wink:

oeh Jorn!
Ik hoorde al dat jij deze wereld weer te bespeuren was :) tot snel
 
Reactiescore
736
Bovenaan