Stab Deathblow

Reactiescore
6
Ja, dat is ook zeker waar. Maar wij waren die ochtend een beetje durk, dus dit hebben we naar jou toe inderdaad verkeerd verwoord.
Met deze ene convo hadden we gelijk na de eerste massa dus het topic al goed boven tafel kunnen krijgen. Dit is echter niet gebeurd, er word als jullie het over stabben hebben aan een compleet ander voorval gerefereerd. Waarom is daar later op de dag toen het niet meer druk was dan niet meer op teruggekomen?

Er was wel ruimte om te reageren dat het niet verstandig van mij was om met die actie mee te doen: https://prnt.sc/lrqj98 maar niet wat er nu precies aan de hand was?

Persoonlijk vind ik dit jammer want dan hadden we dit veel eerder aan kunnen pakken en had het helemaal niet zover hoeven komen.
 

DeletedUser77502

Guest
Vegeta, ik heb me zelf niet met het contact naar jou toe bezig gehouden.
Ik ben ook zeker geen fan van het af, en zit hier meer met de reden dat de leiding van bonken dit wilde na 7 dagen onderhandelingen die nergens op uit kwamen.

Bedankt bob!

Mvg
Team | DeathBlow
 

DeletedUser80043

Guest
@The Man With No Name ik denk dat je een keyword mist in de beginpost van dit alles, en dat is het woord achteraf. Dit woord is namelijk best wel belangrijk voor de vraagstelling die je nu al meerdere keren hebt herhaald.

Kusjes Bob


Ze hadden constant contact, ze waren dus op de hoogte.
Hiervan gaan zij zelf langs onze kant toch ook van uit?
Dan slaan ze met hun beweringen ook de bal mis.
 

DeletedUser77502

Guest
Ik raad je aan om je app te lezen.
Mvg
Team | DeathBlow
 
Reactiescore
1.365
Beter ook even wachten op usus's reactie/kijk hierop..
 
Reactiescore
245
bah zelfs op tribal is de nieuwe generatie jongeren precies bagger :( stebbers :s
 

DeletedUser80074

Guest
Dat krijg je als je (zoals zelf reeds aangegeven) een 'known' stabber op je account laat spelen. Mijns inziens is dit een gevalletje karma. Wel in zee gaan met een 'known' stabber en als hij jullie stabt is de wereld te klein en zijn jullie extreem salty. Pick your friends wisely. Leer ervan en move on. Wat een eisen, man man. Slaat nergens op.
 

DeletedUser80043

Guest
Dat krijg je als je (zoals zelf reeds aangegeven) een 'known' stabber op je account laat spelen. Mijns inziens is dit een gevalletje karma. Wel in zee gaan met een 'known' stabber en als hij jullie stabt is de wereld te klein en zijn jullie extreem salty. Pick your friends wisely. Leer ervan en move on. Wat een eisen, man man. Slaat nergens op.


Spreekwoord van de 'Nagel' en de 'Kop'.
 

DeletedUser77502

Guest
Beste Usus Ad Pugnam en mensen van het af,

We vinden het jammer dat je je zelf er tussenuit probeert te praten, want wat je probeert te zeggen klopt op meerdere stukken niet en dat gaan wij in deze post duidelijk maken.

Als eerste moet ik nog wel wat duidelijk maken op iets waar The Man With No Name verkeerd zit, wij hebben voor een lange tijd met Thomas gepraat en hij kwam ons niet over als een slechte kerel. Op de 21e van november kreeg Thomas aanvallen van bonken, Thomas beweerde dat dit een stab was van The Man With No Name op hem ( http://prntscr.com/ls22s5 - http://prntscr.com/ls0t6e ) Wij hebben niet verder het AF gevolgd over dit onderwerp en zijn ook er dus ook niet van uit gegaan dat dit anders zat.

Maar hetzelfde zou gezegd kunnen worden voor Usus Ad Pugnam die over dit onderwerp veel meer informatie gehad moet hebben, die heeft dit namelijk van dichtbij kunnen volgen vanwege dat ze in dezelfde stam zaten. Dus als Thomas zo bekend stond om zijn stabs heeft Usus dus daarvan af moeten weten en toch de keuze gemaakt om hem aan te nemen. In het gesprek dat je toen nadat thomas op de 3e van december er af was gezet heb je zelfs gezegd dat Thomas ideeën had om ons te stabben, dat dit met zijn bekende achtergrond bij jullie geen alarmbellen heeft laten afgaan is dus ook jullie verantwoordelijkheid. ( http://prntscr.com/ls3obk )

Het klopt inderdaad dat Thomas de afgelopen week op ons account heeft meegedraaid. Dit gaan we niet ontkennen want dat is gewoon zo. Voor ons leek dit een mooie toevoeging omdat deze ook bij ons het vroege werk zou kunnen doen wat ons goed uitkwam. Hierbij heeft Thomas in de gesprekken aangegeven niet bij Deathblow op W65 te spelen, wel op de casual maar niet op W65:

https://prnt.sc/lrwpuh
Goed dat je dit niet ontkend, maar dat heb je wel voor een lange tijd gedaan. Na de stab van 30/11 hebben wij je op 01/12 de kans gegeven om clean te komen en toe te geven dat Thomas bij jullie speelde. ( http://prntscr.com/ls3ory ) Toch is Thomas hier niet vernoemd, wij denken dat jullie dus wel af wisten dat hij bij ons speelde. Dit bevestig je dit in je screenshot, waar je duidelijk aan Thomas vraagt of hij niet al bij ons speelde. Een pm om dit na te vragen zou dus ook niet veel werken zeker op zijn plaats zijn geweest .

Wij hebben toen ook gelijk contact gezocht met team Deathblow:

https://prnt.sc/lrwq3b

Hierin geeft Deathblow aan dat de verhalen van ons beide gelijkwaardig zijn. Ons daarna blijven beschuldigen wat betreft Thomas lijkt me dan ook niet helemaal terecht. Thomas is idd een vuile stabber en accounthopper en heeft ons beide benadeeld.
Omdat er gesprekken gaande waren met de leiding van Bonken, hebben wij gekozen voor deze reactie om een confrontatie met Usus te voorkomen. Verder zeggen wij hier alleen dat wij het ook spijtig vinden hoe er gehandeld is vanaf jullie kant. En dat in de tijd dat Thomas bij ons speelde ook niets van informatie aan ons door gegeven over het account Usus Ad Pugnam.

Wat betreft de massa van 30/11 deze is verstuurd voor Thomas. Hierbij zou zelfs Deathblow moeten toegeven dat niet geregeld was zoals je van een ervaren TW speler mag verwachten. Aanval kwam ten eerste al 3 min te laat aan. Er zat meer dan 2 sec tussen de 2 split treinen en split waren ook nog een niet verstuurd zoals afgesproken. Hierdoor is er aan onze kant erg veel onnodig doodgelopen en was het voor Deathblow eenvoudig deffen, waardoor deze massa volledig is mislukt. Wij voelen ons in deze dus ook behoorlijk genaaid door Thomas aangezien hij ook ons account behoorlijk wat schade heeft toegebracht.
Dit slaat natuurlijk nergens op, jullie voeren een massa uit op ons en Thomas die eigenlijk op Deathblow speelde verstuurd de aanvallen. Dat deze slecht getimed zijn kan een hele andere redden hebben, zijn genoeg redenen te bedenken waarom iemand snachts een timing slecht plaatst. Wij hebben sochtends (wave 1) veel moeite gehad met deffen, en het tijdsverschil maakte het alleen maar moeilijker al zeg ik het zelf. De geblokte aanvallen smiddags (wave 2) was natuurlijk een stuk makkelijker te blokken omdat jullie toen solo op 1 dorp kwamen, de hoge verliezen aan jullie kant zijn niet veroorzaakt door toe doen van Thomas.

De screenshots die jij plaatst met gesprekken die bewijst dat jullie er niks vanaf wisten kunnen ook gespeeld zijn. Als je als account een stab zou inplannen, kan je altijd rekening houden dat je ook aangesproken wordt. Daarbij kun je gesprekken fake rondom de tijden zodat je clean lijkt. Natuurlijk kunnen wij niet bewijzen dat deze ook daadwerkelijk fake zijn, maar evenals dat jij niet kan bewijzen dat deze gesprekken echt waren. Uiteindelijk is het jou account en jij bent verantwoordelijk voor iedereen die erop speelt.
Als je er daadwerkelijk niks mee te maken hebt spijt het me zeer dat we jullie in deze situatie brengen, maar jullie moeten wel begrijpen dat wij zeker niet de enige zijn die zo een proces zouden hebben begonnen.

Als laatste maar dit heeft weinig betrekking verder behalve wat context geven is het niet zo dat er voor de stab van Thomas en de massa op 30/11 een vredige situatie was tussen de accounts Deathblow en Usus Ad Pugnam . Er waren op dit moment al meerdere aanvallen heen en weer geweest tussen onze accounts. Usus had op 20/11 al een dorp van Deathblow ge-edelt:

https://prnt.sc/lrwvzt

Het is dus niet zo dat er ineens vanuit het niets een massa kwam .
Dat de massa niet uit het niets waren klopt, maar het gaat om de stab dat Thomas de massa op Deathblow heeft gepland en verstuurd terwijl die eigenlijk op Deathblow speelde. Het dorp dat je toen van ons gerecapt had was een goede vriend van ons, en bleef zeker niet zonder gevolgen. Alleen omdat jij heel veel geluk hebt gehad met de toestemming die bleef steken op 6 is dat wat anders gelopen.

Om nog terug te komen op jou Vegeta,
"Dat ik niet blij was met dit gepruts heb ik destijds ook nog laten weten aan deathblow en toen werd er niets gezegd over Thomas dat hij op hun account had gezeten."
Wij hadden in eerste instantie ook gedacht dat Mauwiauw, usus en jij op de hoogte waren van de stab en allemaal aan deze stab mee werkte, daarom is het ook niet duidelijk vertelt uit eindelijk.

Om nu dit verhaal af te sluiten willen wij graag willen wij Bonken een extra optie geven om te kiezen.
Erkenning dat Usus ons gestabed heeft, deze krijgt dan een kick. Wij krijgen 1 maand om Usus weg te spelen, zonder dat Bonken hierin kan grijpen. Dit houdt in dat Bonken geen vv mag draaien, geen ondersteuning naar Usus mag sturen, of vooraf neer zetten, maar ook 1 maand geen aanvallen op Usus mag uitvoeren.
Alle dorpen die Deathblow edelt van Usus krijgen een aanvalsrestrictie van 2 weken.
Mauwiauwi en Vegeta krijgen beide de optie om aan de zijde van Usus te blijven, dus om Usus te verdedigen. Kiezen ze hiervoor geldt de zelfde voorwaarden als bij Usus en krijgen zij ook een kick.

Met vriendelijke groet
Team | DeathBlow
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser80043

Guest
Jullie eisen maar, maar jullie beweringen kunnen jullie ook niet bewijzen.

Toen Thomas ons stabte zaten Usus Mauwauwi en Tranquillo in TIP. Zij waren dus niet op de hoogte van de stab van TheOneAndOnly1 tov The Man With No Name.

Moest Usus dit wel geweten hebben, zou hij Thomas ook nooit geaccepteerd hebben. Dit is waar jullie jezelf ook mee indekken.

In mijn ogen zijn jullie Bonken gewoon in diskrediet aan het brengen en azen jullie gewoon op goedkope dorpjes.

Bonken kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor de stab van Thomas. Waarom zou Bonken dan een ‘vijand’ moeten toestaan in hun stamcluster en die dan nog rustig 2 weken de tijd geven om alles op punt te zetten?

Als jullie letterlijk kunnen bewijzen dat Usus jullie met voorbedachte rade gestabt heeft zullen hier gepaste maatregelen voor getroffen worden. Maar die bewijzen zijn nog altijd niet op tafel gekomen. Veronderstellingen vanuit jullie kant daarentegen wel. Maar als iedereen goedkope dorpjes moet krijgen door een veronderstelling die ze hebben wordt het maar saai..
 
Reactiescore
12
Als eerste moet ik nog wel wat duidelijk maken op iets waar The Man With No Name verkeerd zit, wij hebben voor een lange tijd met Thomas gepraat en hij kwam ons niet over als een slechte kerel. Op de 21e van november kreeg Thomas aanvallen van bonken, Thomas beweerde dat dit een stab was van The Man With No Name op hem ( http://prntscr.com/ls22s5 - http://prntscr.com/ls0t6e ) Wij hebben niet verder het AF gevolgd over dit onderwerp en zijn ook er dus ook niet van uit gegaan dat dit anders zat.

Uiteindelijk is het jou account en jij bent verantwoordelijk voor iedereen die erop speelt.

Met vriendelijke groet
Team | DeathBlow
Moraal van het verhaal, laat niet iedereen zo maar toe op je account vanwege een leuk praatje en zijn/haar net iets te blauwe ogen en jullie hadden ook zelf thomas zijn stabverhaal kunnen navragen in de buurt om zo er achter te komen dat hij zelf den stabber was.
 

DeletedUser76400

Guest
Ik vind de reacties hier echt belachelijk.

spelers van de stam Bonken die massaal hun stam speler blijven beschermen. Ik neem aan dat de spelers van Deathblow en de leiding van Bonken het AF op wou om een view te krijgen van spelers die niks te maken hebben met deze wereld.

Ik ben het niet mee eens dat dit niet vooraf was besproken met Usus Ad Pugnam zodat beide direct onder elkaar hun verhaal kon doen. Ik ga nu mijn opinie geven over dit allemaal.

Dat het een stab van hoge kaliber is, is een feit! Alhoewel ik moet zeggen dat Deathblow zelf ook schuldig is aan het aannemen van een speler die net gestabt is. Na elke stab heb je altijd onduidelijke informatie en meerdere kanten van het verhaal. Ik heb die stab zelf niet gevolg dus daar ga ik niks overzeggen. Wel is duidelijk te zien dat ''Thomas'' in de W'app groep uitlegt dat hij is gestabt. Aangezien Deathblow al contact had met deze speler ben ik er van overtuigd (zonder het terugziend ook van achteraf) Deathblow niet te verwijten is dat ze een vroegen speler erbij deden.

Daarin tegen zoals al aangegeven bij Deathblow vind ik dat Usus Ad Pugnam (in de woorden van Sandertje) ''jullie hadden ook zelf Thomas zijn stabverhaal kunnen navragen in de buurt om zo er achter te komen dat hij zelf den stabber was.''

Ik vind dat hier te veel gekeken wordt naar de fouten van beide accounts om deze speler aan te nemen. Ik ben van mening dat zoals Deathblow aan gaf hoe dan ook Usus Ad Pugnam verandwoordelijk is voor de stab. Het is via zijn account gedaan en zelf heeft die niet genoeg gedaan om er achter te komen om thomas te vertrouwen was. Zelfs nadat Thomas duidelijk aangaf om Deathblow te stabben heeft te hoofdspeler van Usus Ad Pugnam geen moeite gedaan om te voorkomen dat hij zo iets van plan was. Buiten deze feiten ben ik ook van mening dat het account Usus Ad Pugnam nooit onschuldig kan worden verklaard want voor dat zou een onderzoek gedaan moeten worden naar alle informatie van alle gesprekken. Zij zouden dit gepland kunnen hebben met gesprekken voor als ze gepakt zouden worden om hun onschuld te bewijzen. tegelijkertijd kan Thomas nog steeds actief zijn op het account en niemand die dat zou weten.

Ik zie het zo. de eerste eisen van Deathblow zijn overdreven, alhoewel de 2de optie wat logischer lijkt.

Dit zijn voor voorstel van sancties.
-Bonken mag zelf beslissen wat ze willen doen met het account (kick/laten staan)
-Deathblow krijg 4 weken in het nieuwe jaar om zonder gezeik van Bonken usus aan te vallen. (vv/def/off) (ik zie wel in dat de stam van Deathblow gewoon mag helpen bij de aanvallen)
-Usus Ad Pugnam mag zelf deffen hoe hij wilt.
- Mauwiauwi en Vegeta mogen zelf inzien of hun Usus Ad Pugnam helpen of niet. (vv/def/off) (hun kunnen zelf dan ook aanvallen verwachten van Deathblow en hun stam)

Ik denk dat dit redelijke eisen zijn voor in mijn ogen een vieze stab.

Na nu effen het iets minder mooie gedeelte. Want ik heb me kapot geïrriteerd aan de reactie van The Man With No Name. Jij was zelf bij de eerste stab betrokken (of je schuldig bent of niet doet er niet toe), maar jij komt hier allemaal onzin uitkramen wanneer de feiten toch echt duidelijk zijn. Het liefst zou ik zeggen dat je effen stil bent (samen met de andere leden van Bonken) en de mensen die niks te maken hebben met deze wereld apart van eerdere gebeurtenissen kijken naar dit en hun oordeel uit brengen.
 
Reactiescore
55
mad joke zit hier duidelijk te beschuldigen zonder bewijs en stelt zich in de slachtofferrol terwijl hij mischien wel de grootste stabber is.

Hij verondersteld dat Thomas de massa gepland heeft... Bewijs?

Thomas speelde toen niet op deathblow wat hij gezegt heeft. (zie bewijs) Dit ga je natuurlijk niet verifiëren bij je concurrent en vijand waar je een massa op gepland hebt.. Dat is bullshit.

En bewijs in twijfel trekken om te zeggen dat dit fake is ect is natuurlijk gewoon zwakte want dat kan je overal wel van zeggen!

Mijn mening is dat deathblow gruwelijk baalt dat hij op deze manier niet lekker mee kan draaien in de top wat de spelers waarschijnlijk gewend zijn en dan nu op deze manier iets proberen voor elkaar te krijgen!! Wat een ongelofelijke zielige mensen!
 
Reactiescore
1.478
Als buitenstaander is voor mij niet bewezen dat Usus willens en wetens aan een stab heeft meegewerkt. Daarom vind ik zelf niet dat Deathblow compensatie mag eisen. Het is jammer dat Deathblow gestapt is door Thomas, maar dat is het dan ook. Compensatie was op zijn plaats geweest als Deathblow werkelijk dorpen was kwijtgeraakt, ook al snap ik echt wel dat het verlies van de troepen het account achteruit zet.
 

DeletedUser80074

Guest
Ik zie dat DeathBlow inmiddels is overgenomen door BONKEN. Aan de eisen is dus niet voldaan :p
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.403
Tot zover we luisteren naar de neutrale af-ganger, amper mensen over uitgesproken en Bam massa.
 
Reactiescore
1.478
Uiteindelijk draait het om motivatie, niks wat daar beter tegen helpt dan een stab. Ik geef 5/7, perfecte rating voor deze stab. Ten out of ten would stab again.
 

DeletedUser77502

Guest
Beste,
Het klopt dat DeathBlow ondertussen is weg gestabt door Bonken, na een lange onderhandelingsproces waar de leiding altijd veel beloofde maar nooit waarmaakte ben ik tot de conclusie gekomen dat bonken dit nooit serieus heeft genomen en alleen maar voor zichzelf spelen.
Deze aanvallen van gisteren zijn verstuurd terwijl er nog onderhandelingen bezig waren.
In eerste instantie is dit dus een stab van usus geweest maar ondertussen heeft de leiding besloten om van alles te beloven en niks van waar te maken. En daarnaast ons dus aan het lijntje gehouden om daarna nog een massa te plannen zinder ons definitief privé of hier af te zien van de afspraken die gemaakt zijn waardoor DeathBlow dus 2x in anderhalve week gestabt is door de zelfde stam.
Team | DeathBlow
 
Bovenaan