Stab Deathblow

Reactiescore
245
Rip man zin om ergens anders te spelen?

Nee alle jokes aside er laten zich weer veel mensen van hun mooiste kant zien he :eek: :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 
Reactiescore
1.365
Mensen moeten eens het hele verhaal vertellen en niet zo in de slachtofferrol typen. ''De druk erop leggen door te scouten'' vind ik ook een beetje bs als je het mij vraagt hoor. (dat deed team db tijdens de ''onderhandelingen'')
Je kunt het niet eens onderhandelingen noemen, want beide kampen waren het sws al niet eens. Pas als je als beide ergens totaal over eens bent, kun je pas onderhandelen. Dat deed db niet, die ging meteen ''de slachtofferrol aanzetten'' en met eisen gooien. De reden waarom het zo doorgezeurd is, is ook puur dat db veel pp moest kopen van zichzelf om weer ''te rebuilden'' (als ik zoveel had gekocht had ik het totaal anders aangepakt). Maarja, das vooral de reden, omdat hij dan zoveel pp moest spenderen. Ook niet gezegd. + dan die moraalridders die alles een stab vinden een beetje reageren xd. Manmanman, we kunnen het spel wel gtstwars noemen ipv tribalwars.o_O:tongue: Db hield bij het overleg ook constant de poot stijf, dusja je kunt het nogmaals GEEN overleg of onderhandeling noemen haha. Was 1 op 1, niet eens met de hele stam of wtf dan ook :p.
Einde bericht en klaar met dit stomme gedoe hier.
 

DeletedUser80043

Guest
Het enige dat Deathblow deed was onderhandelen voor tijd te rekken.

Het enige dat hij doet is in zijn slachtofferrol kruipen.
Als mensen vroeger een post maakten op het AF kwamen ze met bewijzen, anders werden ze gewoon afgebroken..
Dat is hier dus het geval.. 0 bewijzen..
 
Bovenaan