Stab Damage?

Reactiescore
7.918
Waarom niet iedereen een koekje van eigen deeg eten en stoppen met de cfs? Vind je werkelijk belangrijk om elkaar heel de tijd te beschuldigen, ipv een leuk spel te spelen met gelijke kansen zoals het vanaaf begin moest zijn?

Als je een leuk spel wilt spelen en iedereen fair en square wilt beaten dan had je die illegale CF's in de eerste plaats niet eens gepakt. Stop met het morele geneuzel, iedereen kijkt dwars door deze schijnvertoning heen.
 
Reactiescore
30
Als je een leuk spel wilt spelen en iedereen fair en square wilt beaten dan had je die illegale CF's in de eerste plaats niet eens gepakt. Stop met het morele geneuzel, iedereen kijkt dwars door deze schijnvertoning heen.

leuk en aardig maar ik heb geen CF's. de een dorp die ik had had ik teruggegeven aan Blood & elkaar een hand gegeven. Als je over mijn gedrag wilt spreken, moet je eerst de facts checken :*

Brain DAMAGE: check.

vind ik wel beetje jammer na privegesprek van gister.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
34
Indien er geen stamafspraken waren moet hier niet gejankt worden. Had je maar eerder over moeten nadenken! Dat er dan nu over een stab gepraat gaat worden is complete BULLSHIT. Er zijn gewoon wat mensjes op hun teentjes getrapt omdat ze hun zin niet kregen na wangedrag en vermits de helft van OF een bende gorilla's zijn met het IQ van een gepelde banaan komen ze nu met een STAB. JULLIE STABBEN JEZELF MET JULLIE GROTE BEK TEN OPZICHTE VAN ANDEREN. HOU JE BEK, TOON RESPECT EN DAN HEB JE DAT NIET VOOR. What goes around comes around of is het ego echt zo onnoemelijk groot dat jullie denken dat wanneer je je MB's gaat uitmaken voor vanalles en nog wat deze flink en braaf de dorpen afgeven en op intern gaan? Idioten!

Zoveel praat over die stabs van damage maar het is gewoon schrijnend dat jullie geen hand boven jullie eigen spelers hoofd houden voor hun degoutante manier van praten. Wat je zaait wat je oogst. Het is allemaal jullie eigen schuld.

De stab met betrekking tot de MB is geen stab. Het is jullie werk want het is door jullie wansmakelijke praatjes ten opzichte van hem dat hij dit deed. Bende leugenaars! Damage is de beneficant van jullie wangedrag. Hebben dus niets in de hand gewerkt. Jullie respectloze praatjes hebben alles voorzaakt.


1641333526726.png
 
Reactiescore
1.015
De oplossing die door Damage gegeven wordt is echter belachelijk en dat is het probleem. Ze willen deze CF’s die verkregen zijn door een stab, verruilen voor CF’s die legitiem geëdeld zijn.

Ze hebben ook geprobeerd daarmee hier op het AF te verkondigen dat OF niet open staan voor een oplossing. Dat staan ze wel, mits deze ook eerlijk is en respectvol naar de stab die gedaan is door Damage. Ze zijn immers medeplichtig: ik noem het dus gewoon keihard een stab.

Ik heb het gevolgd. Ik geef je volledig gelijk hoor omtrent deze kwestie. Ik vrees enkel dat jullie bij OF conclusies zullen moeten trekken. Als ze na dagen en poging tot verzoening niet willen meewerken, vrees ik dat ze dat in de toekomst ook niet zullen doen, lettend op het feit dat de Damage leden die zich hier manifesteren, oprecht geloven dat ze niet in de fout zijn gegaan. Het is vooral jammer, maar jou kennende zal je IG wel laten zien wie de waardige winnaar zal zijn op het eind van het verhaal.
 
Reactiescore
1.918
wat zeg je dan eigenlijk wel jij verlept stukje koevlees tussen 2 ongezonde broodjes
 
Reactiescore
10
Je mist wat cruciale feiten in je post. Ik ben namelijk degene die naar Damage is gestapt vanwege het CFen via Jup. Dit zijn namelijk neutrale spelers die door het cluster van Designated liggen, nadat ik dat heb aangekaart is er een concrete afspraak gemaakt dat specifieke coords van de betreffende Jup speler niet aangevallen mochten worden. Deze afspraak is notabene geschonden door @killprobo . De overige dorpen in niemandsland waren vrij voor de take, dat was de afspraak.

Daarnaast is er een enorm verschil hoe je de cf's pakt. Ben ik het met je eens dat cf's niet chill zijn? Absoluut! Maar het is je eigen probleem als je ze aan het front laat. Maar als je er dan tegen krijgt, geeft het je geen recht om ze illegaal te pakken. Momenteel hebben wij 11 cf's. 2 van Arith en 9 van OF spelers. Die 9 zijn 100% legaal, die 2 kan je een discussie over voeren, maar ik vind ze nog altijd legaal.

Kant damage heeft 6 cf's, hiervan zijn er 3 door de mb stab, 1 komt van een neutrale speler, 1 komt van een ontslagen mb (deze achten we nog wel legaal) en 1 komt er van een mb.

Het is dus absurd om uberhaupt 11 tegen 6 te ruilen, waarbij wij ook nog eens het overgrote deel legaal hebben gepakt. Een faire wereld is prima, maar begin dan met een fair voorstel.

Tot slot XxForgivenxX, met hem waren geen banden, maar ik heb afgesproken met Dabbeljoe destijds dat doordat hij dus gelijktijdige aanvallen had gestuurd hij als niet neutraal zou worden bestempeld. Daarom heb ik ze gecontacteerd en in Cars gestopt, om ze dan maar ook actief bij OF te betrekken.

Is dit niet een beetje eigen regeltjes verzinnen met wanneer je CFen wel acceptabel vindt en wanneer niet? Dus je mag via een kleine MB stam CFs pakken van de tegenstander, maar niet via 'neutrale' spelers waarvan ik me afvraag hoe neutraal ze zijn. Hoe neutraal is een 500k+ punten stam waar Desginated eerst in zat en die je vervolgens niet aanvalt maar wel volledig in je cluster ligt en meedoet met aanvallen op de tegenstander?
Neutraal of MB vind ik eigenlijk van hetzelfde niveau. Beide kunnen geen OS krijgen van de tegenstander.

Maargoed, je punt dat 11 tegen 6 ruilen niet fair is snap ik nog wel enigzins. Misschien een 6 tegen 6 ruil voorstellen waarbij Damage de 6 dorpen uit mag kiezen die ze het liefst terughebben?

Wel begrijp ik het goed dat je dus Damage benaderd had over CFs, hier dus blijkbaar een afspraak over was (omdat wij er een bericht over kregen het niet te doen) en vervolgens ZELF CFs gaat pakken? Dan verbreek je toch een afspraak......

En over Forgiven blijf ik beetje smerig vinden, want hij doet lekker mee in niet 1 maar 3 massa's (er was ook nog een massa op Necrenomicon) dus daar MOET!!! wel contact zijn geweest. Kan gewoon niet anders. Dat er achteraf dan wordt gezegd dat hij niet neutraal is, is netjes ofcourse. Maar ontken de samenwerking gewoon niet in de eerste plek....

Plus: stop met het woord 'stab' te gebruiken want dat is het simpelweg niet. Jullie behandelen een MB als dikke stront, de MB is er klaar mee en benaderd vervolgens de tegenstanders. Damage heeft NIEMAND benaderd en dus niemand in de rug gestoken. Kun je het smerig noemen? Absoluut. Maar zoals ik het zie gebeuren er aan beide kanten smerige dingen hier.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
146
Met ruilen maak je illegale, of hoe je het ook noemen wilt legitiem, kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij. Ik denk dat het beter is dat stammen goede afspraken gaan maken (zwart op wit), om dit in de toekomst te vermijden
 
Reactiescore
10
Met ruilen maak je illegale, of hoe je het ook noemen wilt legitiem, kan toch niet de bedoeling zijn lijkt mij. Ik denk dat het beter is dat stammen goede afspraken gaan maken (zwart op wit), om dit in de toekomst te vermijden

CFs pakken terwijl hier afspraken over zijn lijkt me ook niet heel 'legaal' en nog wel minder illegaal dan hoe Damage ze heeft gepakt zelfs... Maar je hebt gelijk over de afspraken! Ik zou zeggen, ruil ze en maak hier duidelijke afspraken om vervolgens lekker zonder gezeik verder te spelen :D
 
Reactiescore
736
Wel begrijp ik het goed dat je dus Damage benaderd had over CFs, hier dus blijkbaar een afspraak over was (omdat wij er een bericht over kregen het niet te doen) en vervolgens ZELF CFs gaat pakken? Dan verbreek je toch een afspraak......

De afspraken stonden voor specifieke dorpen. Dat jij dan verkeerd geïnformeerd bent door Damage leiding is niet onze schuld. Er werden specifieke coords besproken die niet aangevallen mochten worden. Daarna was er de agreement dat we niet meer via neutrale spelers zouden CFen, als wij dan via een Damage speler of Damage MB een cf pakken, is geheel legit.

Echter zijn we nu eindelijk in gesprek voor een settlement omtrent deze cf's, daarnaast willen wij ook graag definitieve afspraken vastleggen om een eerlijk verloop te waarborgen.
 
Reactiescore
10
De afspraken stonden voor specifieke dorpen. Dat jij dan verkeerd geïnformeerd bent door Damage leiding is niet onze schuld. Er werden specifieke coords besproken die niet aangevallen mochten worden. Daarna was er de agreement dat we niet meer via neutrale spelers zouden CFen, als wij dan via een Damage speler of Damage MB een cf pakken, is geheel legit.

Echter zijn we nu eindelijk in gesprek voor een settlement omtrent deze cf's, daarnaast willen wij ook graag definitieve afspraken vastleggen om een eerlijk verloop te waarborgen.

Goed te horen dat jullie in gesprek zijn, ben benieuwd!
 
Reactiescore
417
Indien er geen stamafspraken waren moet hier niet gejankt worden. Had je maar eerder over moeten nadenken! Dat er dan nu over een stab gepraat gaat worden is complete BULLSHIT. Er zijn gewoon wat mensjes op hun teentjes getrapt omdat ze hun zin niet kregen na wangedrag en vermits de helft van OF een bende gorilla's zijn met het IQ van een gepelde banaan komen ze nu met een STAB. JULLIE STABBEN JEZELF MET JULLIE GROTE BEK TEN OPZICHTE VAN ANDEREN. HOU JE BEK, TOON RESPECT EN DAN HEB JE DAT NIET VOOR. What goes around comes around of is het ego echt zo onnoemelijk groot dat jullie denken dat wanneer je je MB's gaat uitmaken voor vanalles en nog wat deze flink en braaf de dorpen afgeven en op intern gaan? Idioten!

Zoveel praat over die stabs van damage maar het is gewoon schrijnend dat jullie geen hand boven jullie eigen spelers hoofd houden voor hun degoutante manier van praten. Wat je zaait wat je oogst. Het is allemaal jullie eigen schuld.

De stab met betrekking tot de MB is geen stab. Het is jullie werk want het is door jullie wansmakelijke praatjes ten opzichte van hem dat hij dit deed. Bende leugenaars! Damage is de beneficant van jullie wangedrag. Hebben dus niets in de hand gewerkt. Jullie respectloze praatjes hebben alles voorzaakt.
Je hebt het over respect en iq maar deze post getuigt het gebrek aan beide.... jammer
 
Reactiescore
63
leuk en aardig maar ik heb geen CF's. de een dorp die ik had had ik teruggegeven aan Blood & elkaar een hand gegeven. Als je over mijn gedrag wilt spreken, moet je eerst de facts checken :*



vind ik wel beetje jammer na privegesprek van gister.

Bij deze wil ik nog ff Slabiack bedanken voor zijn sportiviteit. Hij heeft zijn woord gehouden, wij hebben de cf teruggekregen. En laat ons de rest van deze wereld uitvechten op TW ipv op het AF.
 
Bovenaan