Stab Damage?

Reactiescore
143
Goeie deal hoor, brood gaan halen bij de bakker en het willen ruilen tegen de bloem die je net gestolen hebt.

Ik heb een betere deal voor jullie.
Al de smerige/illegale cf’s ruilen maw 4 van damage in ruil voor 1 van arith?

En als jullie zo graag die legale van arith ook hebben ruil je die lekker voor het dorpje vn niels

niels doet niks met dat dorp is alleen vlaggen aan het farmen^^

die 2 van Arith horen sws bij elkaar want de een is verkregen vanuit de ander die op vuile wijze is verkregen

als we cf's gewoon helemaal gaan verbannen op deze wereld dan ben ik wel voor, dan geven magni en ik ook onze legale cf's terug uiteraard en daarnaast die 3 ''illegale''

dan spelen we dit gewoon uit zonder dat cf gejank met al die irritante regels
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
In jou mening is dus oneindig discussie en steeds kleinere werelden ivm haat wel veel leuker? Ik speel namelijk het spel wel voor fun en niet om mn bloeddruk te verhogen.

Of gewoon realiseren dat jullie een fout gemaakt hebben en deze corrigeren? Dan kunnen we door en dikke prima. Waarom moeten wij boeten voor jullie stab?
 
Reactiescore
30
Of gewoon realiseren dat jullie een fout gemaakt hebben en deze corrigeren? Dan kunnen we door en dikke prima. Waarom moeten wij boeten voor jullie stab?

Waarom niet iedereen een koekje van eigen deeg eten en stoppen met de cfs? Vind je werkelijk belangrijk om elkaar heel de tijd te beschuldigen, ipv een leuk spel te spelen met gelijke kansen zoals het vanaaf begin moest zijn?
 
Reactiescore
571
Waarom niet iedereen een koekje van eigen deeg eten en stoppen met de cfs? Vind je werkelijk belangrijk om elkaar heel de tijd te beschuldigen, ipv een leuk spel te spelen met gelijke kansen zoals het vanaaf begin moest zijn?

Jij hebt echt dikke oogkleppen op of niet? De tering zeg.. echt na lange tijd zie ik zo'n clown posten.
 
Reactiescore
30
Er is enkel verschil in eerlijk strijd met elkaar en heel forum volgooien met beledigingen. Alle kanten zouden de verlies moeten nemen en verder gaan op een plezierig manier. Het hoeft niet altijd om haat te draaien
 
Reactiescore
30
Als jullie het niet op nette manier willen oplossen, dan blijven de CF's zoals ze nu staan. Als jullie de discussie belangrijker vinden, heb je alle recht op om verder op forum te gaan huilen dat wij "het niet willen oplossen" het is inmiddels duidelijk dat jullie enkel profijt willen halen met jullie illegaale cfs.
De groeten
 
Reactiescore
571
Jullie willen het niet oplossen pannenkoek. Mja het feit dat je dat niet inziet zegt genoeg. Blijf lekker zo doorgaan. Jij komt er wel :)
 
Bovenaan