Stab Damage?

Deleted User - 487938569

Guest
Het is inderdaad de bedoeling dat dit meer gaat gebeuren ja. We willen graag het forum opwaarderen. Als er dan discussies gevoerd worden, willen we graag de spelers erin betrekken. Dit was een voorbeeld van P&P...

P&P prima, maar blijft als tribalwars team volledig onpartijdig. Het ingame bericht had die titel echt niet mogen hebben.....
 
Reactiescore
34
Ik speel deze wereld niet eens. En tegenwoordig is de pest niet meer als een griepje!

En het boeide me niet dat je met kk schold, gwn de manier hoe jij tegen je mb’s praat

maar krijg krijg wel zin om jou even flink te nachtblitzen
Dus 1pm en ik praat inneens standaard zo tegen mbs hele goeie veralgemening.

en nachtblitzen maakt deel uit van het spel dus feel free
 
Reactiescore
5
De titel van het topic is gebaseerd op de beginpost. De titel van de mededeling heb ik niet zelf geschreven, maar heeft wel voor de nodige activiteit gezorgd ;)

Die activiteit is morgen ook weer gelijk weg. Zorg maar eens dat er activiteit komt in het beantwoorden van de support tickets, wachten nogsteeds op de uitleg sinds wanneer mods zich politiek gaan mengen in een wereld. Is ronduit walgelijk! En kom niet af met dat " ik heb het niet geschreven, ik heb het gekopieerd " . Je kan toch wel lezen of niet?
 
Reactiescore
338
Die activiteit is morgen ook weer gelijk weg. Zorg maar eens dat er activiteit komt in het beantwoorden van de support tickets, wachten nogsteeds op de uitleg sinds wanneer mods zich politiek gaan mengen in een wereld. Is ronduit walgelijk! En kom niet af met dat " ik heb het niet geschreven, ik heb het gekopieerd " . Je kan toch wel lezen of niet?

Doe maar een beetje rustig, zou ik zeggen. Ik kan zeker lezen, maar zoals eerder vermeld. Is dit een manier van schrijven, geen rechtstreeks verwijt en als zeker geen politiek.
 
Reactiescore
1
@DenDuvel, sorry, maar ik wist niet wat ik zag toen ik je reacties las.. Dit slaat echt nergens op. Heel de wereld hier keert zich tegen Damage, en dit niet omdat ze de grootste zijn of de dorpen in de grote belegering te pakken hebben. Wat raar toch dat zomaar een volledige wereld zich keert tegen een stam terwijl de andere stammen niet eens in contact staan toch? Als dit argument al niet doorslaggevend is weet ik het ook niet meer. Dit spel is net zoals het voetbal aan het worden, diegene die er het meeste geld in pompt krijgt alles wat hij wil, zonder rekening te houden met anderen en/of fair play. Ik begin meer en meer een hekel te krijgen aan dit gedoe, lijkt net de belgische politiek. Volgende wereld zal ik overslaan, en erna hoop ik dat er een onpartijdige moderator te pas zal staan. Als er niets veranderd, stel ik een algemene boycot voor. Ik ben niet de enige die er zo over denkt, geloof me maar.
 
Reactiescore
5
Doe maar een beetje rustig, zou ik zeggen. Ik kan zeker lezen, maar zoals eerder vermeld. Is dit een manier van schrijven, geen rechtstreeks verwijt en als zeker geen politiek.

hele mooie manier van schrijven... 95% komt niet naar het AF en heeft als enige info " de stab van damage "

Moeilijk om rustig te zijn als je pissed bent door een globale PM ;)
 
Reactiescore
338
hele mooie manier van schrijven... 95% komt niet naar het AF en heeft als enige info " de stab van damage "

Moeilijk om rustig te zijn als je pissed bent door een globale PM ;)

Dan openen ze de PM en dan staat er dat het een vraag is?
 
Reactiescore
33
Voor buitenstaanders van deze discussie die ook nog nooit op het AF zijn geweest insinueert de titel gewoon dat er een stab is gepleegd vanuit DAMAGE. Dit valt gewoon niet goed te praten want het is gewoon ronduit walgelijk dat moderators zich mengen met de diplomatiek op een wereld.

Hier moet ik toch eens op reageren. Ben het met je eens dat dit wel smerig is vanuit moderator team. Maar jullie acties zijn nog smeriger! Dus hoe praat je dat goed? We hebben het alleen over de cf van OF bij damage en andersom. Slabiack is ook een vieze speler dan hoor. mbs aanschrijven om hun dorpen leeg te latten zetten voor een cf.

En dan ten tweede nog het feit dat jullie half fiets internen terwijl jullie nooit samen hebben gespeeld? Als je iemand internt doe het dan iig nog van iemand waarmee je al de hele wereld samenspeelt. Valt wel onder boosten lijkt mij. Helaas is dat nog niet bannable..
 
Bovenaan