Stab Damage?

Reactiescore
487
4 dorpen overlaten is gwn tactiek imo.
OF kan er ook geen Def v krijgen en neemt een stamplaats in. Niks belet jullie om hetzelfde te doen.

Over de rest ben ik nog niet uit :p

Gratis dorpjes pakken in iemand anders zn cluster kan je ook als tactiek zien dan:redface:
 
Reactiescore
146
Men leest het altijd vanuit zijn eigen kaders, de zin is echter vragend opgesteld en niet stellend. Tegenwoordig zoekt men al gauw iets achter woorden en hoe deze geschreven zijn. Mij gaat het er meer om dat de moderators even aangeven wat het nut moet zijn via in-game meer mensen te betrekken bij dit topic, wat uitleg zou daarin fijn zijn.

Nou...dan zijn we er toch, jij vind het vragend en ik insinuerend, en ik blijf bij m'n standpunt dat een mod zoiets niet hoort te doen.
 
Reactiescore
143
Bewijs dan de titel ongelijk heeft? De titel is gebaseerd zoals eerder gezegd op de openingspost, omdat die altijd zo gebeurt. Door er niets op te zeggen en te klagen over de titel ga je je gelijk niet halen.

Voor buitenstaanders van deze discussie die ook nog nooit op het AF zijn geweest insinueert de titel gewoon dat er een stab is gepleegd vanuit DAMAGE. Dit valt gewoon niet goed te praten want het is gewoon ronduit walgelijk dat moderators zich mengen met de diplomatiek op een wereld.
 
Reactiescore
143
Niels heeft wel degelijke meerdere malen edels gespammed op DS.

Plus wat had er early opgelost moeten worden? Een jump, nog niet eens bij jullie in de beurt. Was gewoon een smerige jump, thats it.

Smerige jump verkregen door VV draaien van vijand en al geclearde dorpen over laten nemen door je eigen stam, zelf benoemd nu door jou als smerig spel. Prima, jullie smerig en wij smerig. Ga je nog langer naar argumentjes proberen te zoeken of ga je gewoon inzien dat de eerste fout bij designated ligt voor het niet in de hand hebben van zijn moraalbreker en het uitschelden ervan. Daarnaast heb ik ook al aangegeven dat jullie daarna 3 dagen de tijd hadden om deze mb te internen, doe je dat niet is het gewoon vrij spel imo en net zo smerig als dat jullie het hebben gespeeld.
 
Reactiescore
47
Voor buitenstaanders van deze discussie die ook nog nooit op het AF zijn geweest insinueert de titel gewoon dat er een stab is gepleegd vanuit DAMAGE. Dit valt gewoon niet goed te praten want het is gewoon ronduit walgelijk dat moderators zich mengen met de diplomatiek op een wereld.

Net als jullie actie die niet goed valt te praten
 
Reactiescore
47
Smerige jump verkregen door VV draaien van vijand en al geclearde dorpen over laten nemen door je eigen stam, zelf benoemd nu door jou als smerig spel. Prima, jullie smerig en wij smerig. Ga je nog langer naar argumentjes proberen te zoeken of ga je gewoon inzien dat de eerste fout bij designated ligt voor het niet in de hand hebben van zijn moraalbreker en het uitschelden ervan. Daarnaast heb ik ook al aangegeven dat jullie daarna 3 dagen de tijd hadden om deze mb te internen, doe je dat niet is het gewoon vrij spel imo en net zo smerig als dat jullie het hebben gespeeld.

1e fout ligt bij DS ja. Maar waarom zou je dan ingodsnaam ingaan op het internen van die dorpen met die mb? Die vraag ontwijk je al meerdere keren. Zegt genoeg
 
Reactiescore
338
Voor buitenstaanders van deze discussie die ook nog nooit op het AF zijn geweest insinueert de titel gewoon dat er een stab is gepleegd vanuit DAMAGE. Dit valt gewoon niet goed te praten want het is gewoon ronduit walgelijk dat moderators zich mengen met de diplomatiek op een wereld.

Ik heb me nergens gemengd in de discussie? Buitenstaanders moeten dan het topic lezen en de argumenten die pro en contra gegeven worden analyseren en daaruit zelf een mening vormen. Zo werkt een forum toch?
 
Reactiescore
7
Hi,

Als ik het goed begrijp als soort buitenstaander, ookal ben ik DU van DS.

Cf's zijn nooit leuk of eerlijk in TW geweest, hebben idd al meerdere werelden om zeep geholpen.
Een backstab zou ik dit nu ook niet noemen. Is gewoon manier van communiceren naar de MB/DU toe. Op deze manier praat je idd zeker niet met mensen die je enkel willen helpen.

Dat Damage hier dan op ingaat stelt ook vragen maar hiervoor moet je niet elkaar gaan bekogelen met woorden en andere insinuaties van voordien.

Wat ik me gewoon af vraag is wat wil je nu bereiken met hier elkaar openlijk te bekokstoken? Is het omdat het met PM's niet opgelost geraakt? Dat je het hier wat moet komen uitvechten wie zodanig zijn gelijk heeft?

Wat er via OF gebeurd is Cf's in het verleden of via Damage met Niels Antiek blablabla wat doet het ertoe?
Nieuwe jaar nieuwe voornemens, begin al eens met gewoon een mooie lijn te trekken tussen elkaar. Geef langs beide kanten de CF's terug en speel de wereld gewoon uit.

Met woorden/argumenten gaan we nergens komen. Los het probleem op persoonlijk en niet via algemeen forum.

Het bericht vanuit de mods is idd not done, dit gaat ver buiten het boekje.

Voor de rest heb plezier aan het spel, vecht het in-game uit en dan kan dit forum achter slot, want we komen gewoon nergens...
 
Reactiescore
134
Gratis dorpjes pakken in iemand anders zn cluster kan je ook als tactiek zien dan:redface:
Dat is zeker zo. Een tactiek is een plan om een doel te bereiken. Dat gaat op veel manieren. Natuurlijk is niet elke weg even netjes. Was miss idd niet goed verwoord.

Ik heb nooit gezegd dat ik tegen CF´s ben. Het is hier de manier waarop. Er is een vertrouwensbreuk tussen die MB en OF, maar dan hoeft er nog niet gestabbed te worden. Dat gebeurt pas als iemand de dorpen effectief overneemt. En dat hebben jullie zonder pardon gedaan. Ik vind jullie daardoor ook medeplichtig aan deze stab, die initieel wel is veroorzaakt door de mb.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Ik heb me nergens gemengd in de discussie? Buitenstaanders moeten dan het topic lezen en de argumenten die pro en contra gegeven worden analyseren en daaruit zelf een mening vormen. Zo werkt een forum toch?

Ooit gehoord van scannend lezen? Het eerste waar mensen naar kijken is de titel en de openingspost. De titel van het topic insinueert een stab. Een simpel vraagteken zou al wonderen doen.
 
Reactiescore
0
Het enige kansloze van dit spel is dat de admins zelf teams toelaten. Terwijl grootste gedeelte van dit spel gewoon solo speelt. De TW admins geven maar om 1 ding, En dat is de speler uitmelken als een koe voor geld. Dit spel is al lang niet meer eerlijk, premium functies, scripts die mogen worden gebruikt, premium beurs en dan ook nog eens dat teams mogen, terwijl in de eigen regels, ja en hier heb ik gisteren nog contact mee overgehad met support:
Paragraaf 4, accounts punt 5: Het is niet toegestaan in te loggen op een account van een andere gebruiker. Zelfs de poging tot inloggen is strafbaar.

Er staat toch hier echt gebruiker, wat enkelvoud is en geen meervoud. Maar zoals gebruikelijk cared dit het TW team totaal niet omdat deze waarschijnlijk zelf deel uit maken van deze teams.

En dan hebben we inderdaad het 'internen' wat ook gewoon is toegestaan zolang het de admins kan helpen.

Dus ja? Klagen dat Tw niet eerlijk is? Heeft totaal geen zin, de admins vinden alles best zolang ze geld kunnen melken en zelf kunnen winnen.

Btw, ik ben al veel vaker 'gestabd' en heb er nog nooit over geklaagd.

En na dit mooie verhaal,
MAND
Dit merk ik ook
Na 5 jaar opnieuw begonnen
Dit spel is helemaal veranderd
Stammen van 4 that s*cks
 
Reactiescore
143
1e fout ligt bij DS ja. Maar waarom zou je dan ingodsnaam ingaan op het internen van die dorpen met die mb? Die vraag ontwijk je al meerdere keren. Zegt genoeg

Heb niks ontweken mijn beste vriend. Ik bestrijd op dit moment laag spel met laag spel, omdat dit blijkbaar is hoe de wereld zich heeft ontwikkelt.
 
Reactiescore
338
Als je niet kan inzien dat je met de titel van de PM al impliciet een kant kiest, kan je het beste gewoon deze functie naast je neerleggen.

Moest je kunnen lezen, dan had je al meermaals gelezen, dat de titel gebaseerd is op de openingspost. Die post is niet van mij + de titel van de PM is niet van mij ;)
 
Reactiescore
47
Heb niks ontweken mijn beste vriend. Ik bestrijd op dit moment laag spel met laag spel, omdat dit blijkbaar is hoe de wereld zich heeft ontwikkelt.
Vindt het vrolijk edelen van die dorpen wel lager dan laag
 
Bovenaan