Stab Damage?

Reactiescore
736
Ik leg die woorden niet in je mond, dat ik een arrogant klootzakje ben komt uit mn eigen mond, ik zeg ook nergens dat dit van jou komt :p

Dat die MB stabt, daar geef ik je gelijk ik, want die had idd een vertrouwensband met de moraalheer, maar daar heeft DAMAGE niets mee te maken, bijgevolg geen stab van DAMAGE denk ik dan.

Ze maken zichzelf toch op grote schaal 'medeplichting' aan deze stab? Dat is imo net zo erg als de initiële stab plegen.
 
Reactiescore
493
Misschien moeten jullie meer de focus gaan leggen op designated survivor dat je zo niet omgaat met je MB's.

In plaats van janken dat je mb je genaaid heeft via DAMAGE en dan boos worden op DAMAGE.
 

DeletedUser84257

Guest
Ze maken zichzelf toch op grote schaal 'medeplichting' aan deze stab? Dat is imo net zo erg als de initiële stab plegen.

Zij spelen gewoon hun eigen oorlog lijkt me, dat die MB rogue gaat is jullie eigen schuld. Zo zou ik het zien als het gebeurt op een wereld waar ik speel...
 
Reactiescore
5
Hoe partijdig kan je als moderator zijn??? Echt belachelijk dit gaat nergens over!

OF weent al maanden over heel deze troep. Het is gewoon langs welke kant je het wil bekijken? Langs beide kanten zijn CF's gepakt waar vragen over gesteld kunnen worden. Blijven doorhameren op AF en je krijgt een PM'tje in je voordeel voor de hele wereld? Lekker bezig hoor @moderators , zeer professioneel :dislike:
 
Reactiescore
736
Misschien moeten jullie meer de focus gaan leggen op designated survivor dat je zo niet omgaat met je MB's.

In plaats van janken dat je mb je genaaid heeft via DAMAGE en dan boos worden op DAMAGE.

Heb je gelijk in dat die MB beter behandeld had moeten worden? Absoluut. Zulke pm's hoor je niet naar je MB te sturen. Echter, hoeft het ook geen argument te zijn om jezelf medeplichtig te maken aan zo'n stab.

Wij hebben zelf ook zo'n aanbod ontvangen vanuit een DU van Damage en wij hebben kort en prompt aangegeven hier niet aan mee te willen werken. Dit is naar mijn mening de enige juiste keuze. Daarom is het gewoon kennelijk jammer om te zien dat dit niet voor iedereen geldt.
 
Reactiescore
101
Even voor de duidelijkheid, ik heb niks gedaan, en heb ook helemaal niks met Damage of wie dan ook te maken, gaat er mij om het feit, dat zulke pm's door mij en waarschijnlijk meerdere spelers niet wenselijk zijn en riekt naar belangenverstrengeling!

Men leest het altijd vanuit zijn eigen kaders, de zin is echter vragend opgesteld en niet stellend. Tegenwoordig zoekt men al gauw iets achter woorden en hoe deze geschreven zijn. Mij gaat het er meer om dat de moderators even aangeven wat het nut moet zijn via in-game meer mensen te betrekken bij dit topic, wat uitleg zou daarin fijn zijn.
 
Reactiescore
143
De laatste 3 zijn zelfs geprenobled door de stabbende MB

onjuist
Geef eens concrete voorbeelden over ´vanaf begin van de wereld hebben jullie de toon gezet ´ alsjeblieft

Al meerdere keren aangehaald over het early game VV pakken van onze vijand, toen zelf de dorpen geinternd die wij gecleard hadden terwijl zij daarmee een enorme jump maakten naar ons cluster. Die dorpen zijn nu nog steeds in bezit van het account Arithmetic die daarmee nu al 4 massa’s edels uit aan het spammen is en dat account laten ze express op 40% moraal zodat wij de cf’s niet kunnen bashen. En dan het raar vinden als wij geen afspraken willen met dit soort stammen :)
 
Reactiescore
736
onjuist


Al meerdere keren aangehaald over het early game VV pakken van onze vijand, toen zelf de dorpen geinternd die wij gecleard hadden terwijl zij daarmee een enorme jump maakten naar ons cluster. Die dorpen zijn nu nog steeds in bezit van het account Arithmetic die daarmee nu al 4 massa’s edels uit aan het spammen is en dat account laten ze express op 40% moraal zodat wij de cf’s niet kunnen bashen. En dan het raar vinden als wij geen afspraken willen met dit soort stammen :)

Je vergeet alleen te melden dat er toen ook al een stab vanuit jullie kant is gepleegd. Een stab bij Boyman, uitgevoerd door Antiek. Notabene jullie mb stam? Toen destijds ontkenden jullie de banden, maar inmiddels weten we wel beter. Zegt meer dan genoeg, toch?

Dan is het ook zo dat jullie Niels via Antiek early absurd gespekt hebben en daar ook op laag moraal mee doen edelspammen? Dus waarom deze hypocrisie?
 
Reactiescore
143
Je vergeet alleen te melden dat er toen ook al een stab vanuit jullie kant is gepleegd. Een stab bij Boyman, uitgevoerd door Antiek. Notabene jullie mb stam? Toen destijds ontkenden jullie de banden, maar inmiddels weten we wel beter. Zegt meer dan genoeg, toch?

Dan is het ook zo dat jullie Niels via Antiek early absurd gespekt hebben en daar ook op laag moraal mee doen edelspammen? Dus waarom deze hypocrisie?

je hebt geen eens de juiste feiten over boyman dus ik weet niet waar je allemaal over praat met een stab van ons op boyman. Je bent nu echt aan het gissen naar argumentjes en ik vind het sowieso echt al heel triest dat OF de mods inschakelt. Je zegt dat ze niks insinueren maar heb je de titel van die PM al eens gelezen? Echt heel triest dat tw zo laag gaat als dit, ongelofelijk
 
Reactiescore
134
4 dorpen overlaten is gwn tactiek imo.
OF kan er ook geen Def v krijgen en neemt een stamplaats in. Niks belet jullie om hetzelfde te doen.

Over de rest ben ik nog niet uit :p
 
Reactiescore
736
Een stam die een account internt, en dan 4 dorpen overlaat om edels te spammen, heeft überhaupt geen recht van spreken

mvg

Damage doet hetzelfde met hun ex-lid Niels :redface:

Het enige verschil is dat wij er een eigen stamplaats voor opofferen.
 
Reactiescore
736
je hebt geen eens de juiste feiten over boyman dus ik weet niet waar je allemaal over praat met een stab van ons op boyman. Je bent nu echt aan het gissen naar argumentjes en ik vind het sowieso echt al heel triest dat OF de mods inschakelt. Je zegt dat ze niks insinueren maar heb je de titel van die PM al eens gelezen? Echt heel triest dat tw zo laag gaat als dit, ongelofelijk

Alle feiten staan in mijn eerdere topic. Dat was ook een stab van jewelste, done by Antiek. Lees het topic maar eens na ;)

Edit: Hoe kunnen wij precies de mods inschakelen? :confused2:
 
Reactiescore
5
heb je stab op je borstkast getatoeëerd ofzo kerel?

Maargoed dat VV pakken bij enemy oké is voor je moreel kompas.
 
Reactiescore
143
Damage doet hetzelfde met hun ex-lid Niels :redface:

Het enige verschil is dat wij er een eigen stamplaats voor opofferen.

haha ga lekker buitenstaanders voeren met de verkeerde feitjes om jezelf omhoog te praten.

niels heeft early game 1 massa meegedaan en dat was gewoon op 100% moraal. Sinds hij daarna als mijn mb is gaan spelen heeft ie nooit aan massa’s of edelspams meegedaan dus je bent gewoon wederom aan het liegen hier.

denk ook dat mensen een beetje moe beginnen te worden van je stab verhaaltje. Houden jullie je duizenden mb’s nou maar gewoon in toom en als er 1 geblitzd wordt dan zorg je er gewoon voor dat je die helemaal internd en niet uitscheldt met ziektes.
 
Reactiescore
736
haha ga lekker buitenstaanders voeren met de verkeerde feitjes om jezelf omhoog te praten.

niels heeft early game 1 massa meegedaan en dat was gewoon op 100% moraal. Sinds hij daarna als mijn mb is gaan spelen heeft ie nooit aan massa’s of edelspams meegedaan dus je bent gewoon wederom aan het liegen hier.

denk ook dat mensen een beetje moe beginnen te worden van je stab verhaaltje. Houden jullie je duizenden mb’s nou maar gewoon in toom en als er 1 geblitzd wordt dan zorg je er gewoon voor dat je die helemaal internd en niet uitscheldt met ziektes.

Al mijn feiten liggen gewoon open en bloot, waar zijn de jouwe dan? Jullie komen nooit verder dan de ander voor leugenaar uitmaken, maar de bewijzen blijven uit. Dus toon maar eens aan dat ik de leugenaar ben dan?

Want dat kun je simpelweg niet.
 
Reactiescore
143
Al mijn feiten liggen gewoon open en bloot, waar zijn de jouwe dan? Jullie komen nooit verder dan de ander voor leugenaar uitmaken, maar de bewijzen blijven uit. Dus toon maar eens aan dat ik de leugenaar ben dan?

Want dat kun je simpelweg niet.

ik vertel je gewoon net letterlijk hoe het zit met niels, moet ik het nogmaals voor gaan kauwen voor je? Heb al meerdere keren aangehaald dat jullie de toon early game hebben gezet en dit is nooit proper opgelost. Dusja er wordt nu van beide kanten vuil gespeeld, so be it. Maar ga alsjeblieft niet lopen zeveren hier dat jullie zogenaamd alles volgens het boekje doen.
 
Reactiescore
338
Hoe partijdig kan je als moderator zijn??? Echt belachelijk dit gaat nergens over!

OF weent al maanden over heel deze troep. Het is gewoon langs welke kant je het wil bekijken? Langs beide kanten zijn CF's gepakt waar vragen over gesteld kunnen worden. Blijven doorhameren op AF en je krijgt een PM'tje in je voordeel voor de hele wereld? Lekker bezig hoor @moderators , zeer professioneel :dislike:

Bewijs dan de titel ongelijk heeft? De titel is gebaseerd zoals eerder gezegd op de openingspost, omdat die altijd zo gebeurt. Door er niets op te zeggen en te klagen over de titel ga je je gelijk niet halen.
 
Reactiescore
736
ik vertel je gewoon net letterlijk hoe het zit met niels, moet ik het nogmaals voor gaan kauwen voor je? Heb al meerdere keren aangehaald dat jullie de toon early game hebben gezet en dit is nooit proper opgelost. Dusja er wordt nu van beide kanten vuil gespeeld, so be it. Maar ga alsjeblieft niet lopen zeveren hier dat jullie zogenaamd alles volgens het boekje doen.

Niels heeft wel degelijke meerdere malen edels gespammed op DS.

Plus wat had er early opgelost moeten worden? Een jump, nog niet eens bij jullie in de beurt. Was gewoon een smerige jump, thats it.
 
Bovenaan