Stab Damage?

Reactiescore
1
Hmm ziet er op het eerste oog uit als stab, MB's die dorpen verliezen waardoor je zelf CF's krijgt en dan maar op een andere manier de dorpen bij de tegenstander proberen te pakken als CF. Hoe kwam Damage aan die dorpen? Overgenomen met een blitz? Leeg gezet? Meer info!
 
Reactiescore
101
Zojuist heb ik in-game de pm binnen gekregen van het tw team dat deze discussie gaande is op het forum, moderators willen jullie een publiekelijke stemming hierover of kunnen jullie zelf het oordeel vellen?

Binnen de Nederlandse community wordt al langere tijd cf's niet gewaardeerd, dit geeft een te groot voordeel en zijn al meerdere werelden op stuk gelopen. Ook is het spel veel spelers door bijbehorende irritatie verloren over de jaren, het spel is daarin allang niet meer wat het geweest is maar ik denk dat deze argumenten niet doorslaggevend zijn voor de top van de game ontwikkelaars.

Dus ik kan er heel resoluut in zijn, als cf's niet worden gewaardeerd doe het dan niet en delete elk dorp die mee doet aan een cf of hou de overtredende partij verantwoordelijk met een penalty die de overtreding compenseert. Je eigen cf goedpraten met dat van een ander in het verleden is ook nutteloos, we hebben het over het hier en nu. Als er toen een overtreding begaan is had dit toen gemeld en afgewegen moeten worden.
 
Reactiescore
14
Ik heb hetzelfde gehad op w65, had 27 dorpen, binnen 30 min kreeg ik meer dan 300+ aanvallen binnen, klinkt eerlijk he?
 
Reactiescore
146
Wat is dat nu weer om rond te gaan sturen?, is dit een Mod welke tegen Damage is of zoiets, en proberen een vuurtje aan te wakkeren, van mij hoeft zulke pm's niet!



e04a101270f1fcb3d2e894204d7fb977.png
 
Reactiescore
736
Binnen de community die vaak meespeelt voor de winst, is er simpelweg een algemene TW norm. Tijdens de strijd tussen OF en Damage is deze vanuit beide kanten lange tijd gerespecteerd.

Maar nadat de 1ste cf's legaal door OF zijn gepakt, heeft Damage besloten deze normen overboord te gooien en dit gaat van kwaad tot erger. Eerst pakte ze cf's via neutrale spelers, maar nu hebben ze gewoon een enorme stab in het zadel geholpen.

Vanuit OF wordt meerdere malen toenadering gezocht om een gepaste oplossing te vinden, maar Damage houdt al 2 dagen een radio stilte.
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Schandalig dat het TW-team respectloze en grove woorden als clusterfuck gebruikt in hun officiële communicatiekanalen. Vergelijkbare vergrijpen zouden mij zomaar een permban of berisping op kunnen leveren, heb ik het vermoeden.
 
Reactiescore
146
Is ook neutraal, er staat nergens in het bericht dat het gedaan zou zijn. Alleen een vermelding om hier het gesprek over te openen. Niet te snel op het slurfje getrapt zijn gozer :)

Even voor de duidelijkheid, ik heb niks gedaan, en heb ook helemaal niks met Damage of wie dan ook te maken, gaat er mij om het feit, dat zulke pm's door mij en waarschijnlijk meerdere spelers niet wenselijk zijn en riekt naar belangenverstrengeling!
 
Reactiescore
736
Hmm ziet er op het eerste oog uit als stab, MB's die dorpen verliezen waardoor je zelf CF's krijgt en dan maar op een andere manier de dorpen bij de tegenstander proberen te pakken als CF. Hoe kwam Damage aan die dorpen? Overgenomen met een blitz? Leeg gezet? Meer info!

De laatste 3 zijn zelfs geprenobled door de stabbende MB
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Maakt niet uit, een mod hoort neutraal te zijn

Kun je aanwijzen waar in de PM staat dat het een clusterfuck is? Ik denk dat jullie gewoon bang zijn dat het nu toch aandacht krijgt. Tot zover is een groot deel van de posts en PM’s genegeerd en werd gepoogd dit in de doofpot te stoppen. Met deze PM wordt de discussie juist opnieuw geopend, hetgeen jullie duidelijk bang voor zijn.
 
Reactiescore
134
Tuurlijk valt zo een stab niet goed te keuren. Ik doelde meer op dat bericht van het TW team. Maar het is nu gebeurd en het ziet er (voorlopig) nog niet naar uit dat de dorpen worden teruggegeven. Hoeft niet erg te zijn.

Stammen die betrekkingen hebben met Damage zouden deze kunnen opschorten, aangezien ze anders onrechtstreeks akkoord zijn met dit soort acties. Verder zouden andere stammen zich kunnen verenigen en Damage langs meerdere fronten kunnen bestoken.
 
Reactiescore
736
TW team mag zich idd niet uitspreken over een stab of insinueren dat er een stab zou gepleegd zijn.
Het kwaad is helaaskes geschied, aangezien het verleden aantoont dat het TW team nooit hun fouten erkent, laat staan rechtzet.

Vgm wordt er enkel geprobeerd om de discussie terug te openen, gezien Damage al 2 dagen niet thuis geeft.
 

DeletedUser84257

Guest
Vgm wordt er enkel geprobeerd om de discussie terug te openen, gezien Damage al 2 dagen niet thuis geeft.

Er wordt ook wel geïnsinueerd dat er gestabbed is, wat niet heel fijn is voor DAMAGE denk ik dan.

Als TW team een mailtje rondstuurt waarin ze insinueren dat Dom Perignon stinkt zou dat bij sommige spelers kunnen blijven plakken en zonder dat ze je kennen zouden ze ervan uitgaan dat je stinkt, ook al is dat misschien niet het geval :)
 
Bovenaan