Stab Damage?

DeletedUser84257

Guest
@DenDuvel ik zie dit toch eerder als een stab ipv vies spel, gelieve de naam van het topiqueske te wijzigen
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Anders laat @Dom Perignon daarover oordelen @DenDuvel. Hij heeft immers 1e post, dus ook “eigenaar” topic?
 
Reactiescore
1.365
Teering sta die cfs gewoon af man bende janknoobs. bakkes houden en legit die lui wegspelen. Anders ben je noob
 
Reactiescore
736
Topic mag gewoon stab Damage heten @DenDuvel

Het is gewoon een grandioze stab, valt niet eens omheen te draaien. Noch doen ze moeite zich nog te verdedigen. Kansloze figuren :redface:

Het is vooral jammer dat het zo moet, op een eerlijke faire manier valt klaarblijkelijk niet te winnen?
 
Reactiescore
34
als tom nie was komen floaten was je acc allang weg, die heeft me zelf destijds verteld hoe slecht jullie acc erbij stond en hoe die ervan baalde jullie overschat te hebben
Klopt Tom is idd bijgesprongen en mag ons overschat hebben maar wat heeft dit te maken met jullie stabs?
 
Reactiescore
65
als tom nie was komen floaten was je acc allang weg, die heeft me zelf destijds verteld hoe slecht jullie acc erbij stond en hoe die ervan baalde jullie overschat te hebben

Als je ons toch zo makkelijk weg kan spelen, waarom ga je dan zo stabben met CF's?
 
Reactiescore
1.226
Succes met het overkomen van eventuele psychologische schade die opgelopen is bij het ondergaan van deze stab. Mijn gedachten gaan uit naar de slachtoffers. Mocht er behoefte zijn aan nazorg dan kunnen jullie contact opnemen met @FarmoX, deze man is van alle markten thuis.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
10
Los van het feit dat dit soort topics erg vermakelijk zijn, even wat realiteit. Is het niet zo dat beide stammen (DAMAGE en OF) veel bondgenoten hebben, deals sluiten en mensen internen? Volgensmij hebben jullie ook CFs in het cluster van DAMAGE liggen, en die dorpen zijn niet overgenomen van DAMAGE leden maar van mensen die jullie de dorpjes gratis gegeven hebben.

Het enige verschil is dat hier iemand is overgelopen van OF naar DAMAGE en ze vervolgens de dorpjes heeft gegeven. Dit kun je smerig noemen, maar om eerlijk te zijn, als ik een MB/DU van iemand ben en hij stuurt me zo'n bizar berichtje als dat Designated Survivor stuurde zou ik ook denken stik er maar in. Dus misschien ook beetje eigen schuld? Als iemand je helpt kun je ze op z'n minst met respect behandelen toch?

Miss een idee om alle CFs te ruilen en vervolgens samen het gevecht aan te gaan!
 
Reactiescore
736
Los van het feit dat dit soort topics erg vermakelijk zijn, even wat realiteit. Is het niet zo dat beide stammen (DAMAGE en OF) veel bondgenoten hebben, deals sluiten en mensen internen? Volgensmij hebben jullie ook CFs in het cluster van DAMAGE liggen, en die dorpen zijn niet overgenomen van DAMAGE leden maar van mensen die jullie de dorpjes gratis gegeven hebben.

Het enige verschil is dat hier iemand is overgelopen van OF naar DAMAGE en ze vervolgens de dorpjes heeft gegeven. Dit kun je smerig noemen, maar om eerlijk te zijn, als ik een MB/DU van iemand ben en hij stuurt me zo'n bizar berichtje als dat Designated Survivor stuurde zou ik ook denken stik er maar in. Dus misschien ook beetje eigen schuld? Als iemand je helpt kun je ze op z'n minst met respect behandelen toch?

Miss een idee om alle CFs te ruilen en vervolgens samen het gevecht aan te gaan!

Ik ben oprecht blij dat er weer eens een reactie komt vanuit kamp Damage, echter is het wel zo dat alle cf's die vergaard zijn door Dom Perignon met blitzjes op Damage leden en aanverwante zijn gepakt. Om dan zulke dorpen te ruilen, tegen inmiddels 4 illegale van Damage, vind ik to much.

We staan zeker open voor een soort van onderhandeling, want er moet een lijn getrokken worden, dit loopt namelijk uit de hand. Maar het feit dat er zo weinig recognitie vanuit jullie komt, dat dit een zeer lage streek is, vind ik wel beangstigend.

Laat het duidelijk zijn dat die PM ook door ons niet approved wordt, maar het is nog geen reden om zo'n stab te plegen. Het een mag niet resulteren in het ander.

Damage weet mij te vinden, ik blijf open voor een conversatie.
 
Reactiescore
10
Ik ben oprecht blij dat er weer eens een reactie komt vanuit kamp Damage, echter is het wel zo dat alle cf's die vergaard zijn door Dom Perignon met blitzjes op Damage leden en aanverwante zijn gepakt. Om dan zulke dorpen te ruilen, tegen inmiddels 4 illegale van Damage, vind ik to much.

We staan zeker open voor een soort van onderhandeling, want er moet een lijn getrokken worden, dit loopt namelijk uit de hand. Maar het feit dat er zo weinig recognitie vanuit jullie komt, dat dit een zeer lage streek is, vind ik wel beangstigend.

Laat het duidelijk zijn dat die PM ook door ons niet approved wordt, maar het is nog geen reden om zo'n stab te plegen. Het een mag niet resulteren in het ander.

Damage weet mij te vinden, ik blijf open voor een conversatie.

Ik ben helaas gestopt met spelen op deze wereld, had het te druk met werk en school dus ben niet meer echt actief op de wereld. Wel werkte ik inderdaad eerst samen met Damage, maar spreek ze eigenlijk niet meer dus kan niet voor ze praten.
Maar ik zat te kijken naar dorpsaktes van de CFs die jullie in DAMAGE hebben, en dat zijn niet allemaal dorpjes van DAMAGE spelers. Veel zijn er van kleinere spelers die geen verslagen tegenstanders hebben als verdediger, dus neem aan dat jullie die dorpjes hebben gekregen? (ik kan dit mis hebben hoor)
 
Reactiescore
736
Ik ben helaas gestopt met spelen op deze wereld, had het te druk met werk en school dus ben niet meer echt actief op de wereld. Wel werkte ik inderdaad eerst samen met Damage, maar spreek ze eigenlijk niet meer dus kan niet voor ze praten.
Maar ik zat te kijken naar dorpsaktes van de CFs die jullie in DAMAGE hebben, en dat zijn niet allemaal dorpjes van DAMAGE spelers. Veel zijn er van kleinere spelers die geen verslagen tegenstanders hebben als verdediger, dus neem aan dat jullie die dorpjes hebben gekregen? (ik kan dit mis hebben hoor)

Waren hele kleine mb dorpjes, dus stonden bijna geen troepen in. Maar gekregen zeker niet, de betreffende spelers zijn ook nog altijd MB voor Damage.
 
Reactiescore
10
Waren hele kleine mb dorpjes, dus stonden bijna geen troepen in. Maar gekregen zeker niet, de betreffende spelers zijn ook nog altijd MB voor Damage.

Hmm okeee, nja dat is my bad dan. Alleen zijn dit wel redenen waarom ik eigenlijk steeds meer klaar ben met tribalwars lol. Ben er een paar jaar tussenuit geweest, maar CFs waren vroeger echt not done. Of je ze nu pakt via diplomatie of via het aanpakken van MBs, enige gerechtvaardigde manier was toen als je ze overnam van de desbetreffende speler zelf. Maargoed, het is naar mijn mening veelste veel samenwerken, diplomatiek geneuzel en dit soort gezeik geworden.

Ik zou zeggen, CFs zijn smerig als je ze niet direct van je tegenstander afpakt dus ruil ze terug en speel vervolgens lekker verder. Dit is denk ik ook de enige manier om tot een compromis te komen.
 
Reactiescore
736
Hmm okeee, nja dat is my bad dan. Alleen zijn dit wel redenen waarom ik eigenlijk steeds meer klaar ben met tribalwars lol. Ben er een paar jaar tussenuit geweest, maar CFs waren vroeger echt not done. Of je ze nu pakt via diplomatie of via het aanpakken van MBs, enige gerechtvaardigde manier was toen als je ze overnam van de desbetreffende speler zelf. Maargoed, het is naar mijn mening veelste veel samenwerken, diplomatiek geneuzel en dit soort gezeik geworden.

Ik zou zeggen, CFs zijn smerig als je ze niet direct van je tegenstander afpakt dus ruil ze terug en speel vervolgens lekker verder. Dit is denk ik ook de enige manier om tot een compromis te komen.

Dat is wel redelijk veranderd. Tegenwoordig is de norm CFen via tegenstanders of hun mb's is legit. Dit kan doormiddel van een blitz, of gewoon tijdens een massa. Barbs en neutrale spelers zijn uit den boze. Tevens ga je ook geen mb internen in het cluster van je vijand, niet als die er al lag op het moment van aanstelling.

Damage heeft momenteel 3 geinternd, 1 neutrale cf en 1 legit.
 
Reactiescore
14
Het enige kansloze van dit spel is dat de admins zelf teams toelaten. Terwijl grootste gedeelte van dit spel gewoon solo speelt. De TW admins geven maar om 1 ding, En dat is de speler uitmelken als een koe voor geld. Dit spel is al lang niet meer eerlijk, premium functies, scripts die mogen worden gebruikt, premium beurs en dan ook nog eens dat teams mogen, terwijl in de eigen regels, ja en hier heb ik gisteren nog contact mee overgehad met support:
Paragraaf 4, accounts punt 5: Het is niet toegestaan in te loggen op een account van een andere gebruiker. Zelfs de poging tot inloggen is strafbaar.

Er staat toch hier echt gebruiker, wat enkelvoud is en geen meervoud. Maar zoals gebruikelijk cared dit het TW team totaal niet omdat deze waarschijnlijk zelf deel uit maken van deze teams.

En dan hebben we inderdaad het 'internen' wat ook gewoon is toegestaan zolang het de admins kan helpen.

Dus ja? Klagen dat Tw niet eerlijk is? Heeft totaal geen zin, de admins vinden alles best zolang ze geld kunnen melken en zelf kunnen winnen.

Btw, ik ben al veel vaker 'gestabd' en heb er nog nooit over geklaagd.

En na dit mooie verhaal,
MAND
 
Bovenaan