Stab Damage?

Reactiescore
1.918
Zodra de vredesperiode eindigt zullen mijn katapulten dansen naar de miezerige dorpkes van dabbeljoe
 
Reactiescore
235
Jammer dat na dit bericht Damage niet meer thuis geeft, mijn in-game pm wordt tevens ook genegeerd.

Damage heeft maar weinig zin in een sportieve wereld, schrijnend.

Ook bijzonder. Ik ben ook wel benieuwd naar stamgenoten van Dabbel en Challenge. Ik zou zelf niet echt achter zulke acties kunnen staan die stamgenoten maken. Maargoed.

Blijkbaar zijn ze wel bereid geweest om de CF bij de stam LT terug te geven.
 
Reactiescore
470
Zou niet zo heel moeilijk moeten zijn aangezien heel de wereld toch al samen speelt.
 
Reactiescore
271
Ha Fritske de wappie, gooi anders nog meer fake nieuws er in?

Dat je merkt dat steeds meer stammen zich tegen Damage keren zou ook kunnen liggen aan jullie eigen acties. Er zijn nu al meerdere stabs en illegale CF praktijken verbonden aan damage dat je daar niet meer van moet opkijken. Dat jullie dan je eigen allies in bijvoorbeeld Antiek en Fiets internen is dan ook niet handig in dit alles :)
 
Reactiescore
919
Ha Fritske de wappie, gooi anders nog meer fake nieuws er in?

Dat je merkt dat steeds meer stammen zich tegen Damage keren zou ook kunnen liggen aan jullie eigen acties. Er zijn nu al meerdere stabs en illegale CF praktijken verbonden aan damage dat je daar niet meer van moet opkijken. Dat jullie dan je eigen allies in bijvoorbeeld Antiek en Fiets internen is dan ook niet handig in dit alles :)
Gelieve mijn favoriete co frits nie wappie te noemen?
 
Reactiescore
65
Jou acc is letterlijk Overeind gehouden met vv's vanuit xmas en fvd, heb je meer uitleg nodig?

Hoe kom je daar nu bij?
Moeten wij VV lijstje erbij halen?
IJKYO heeft idd 1x ff vv gedraaid, houd dat een massa van week overeind?
 
Reactiescore
490
Reactiescore
903
Bovenaan