Stab Damage?

Reactiescore
736
Haha die intern op Boyman is verre van legaal en dat weet je zelf ook. En Niels is gewoon als mb gaan fungeren dus is in Antiek geplaatst waar alle mb's zaten en ja het is dan gewoon slim om eerst def te sturen en 1 min van tevoren in Antiek te zetten, daar is helemaal niks vuils aan. Dat is gewoon omgaan met de os regels. Mag hij dan niet gestacked worden ofzo?

Toen destijds ontkende jullie alle banden nog :redface:

Er zijn gewoon bepaalde zaken die je niet doet binnen tw, algemene normen. Maar dat is teveel gevraagd schijnbaar. Je kunt die cf's echt niet goed praten, dus wanneer krijgen ze weer terug? Zodat we deze wereld netjes houden :)
 
Reactiescore
30
Dit lijkt me helemaal nergens op te slaan? Je kunt het niet eens zijn met iemand zijn mening, maar dan zijn moeder een ziekte toewensen, is wel heel laag?

Met een ziekte spotten waar mijn moeder, en jaarlijks duizenden mensen aan doodgaan is wel vol respect? Maak je niet belachelijk. Zijn jullie nog steeds 15 om zulke woorden te gaan gebruiken? En dat je hem nog durft te verdedigen zegt mij genoeg dat je nooit een goeie stomp op je neus daarvoor hebt gehad
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Met een ziekte spotten waar mijn moeder, en jaarlijks duizenden mensen aan doodgaan is wel vol respect? Maak je niet belachelijk. Zijn jullie nog steeds 15 om zulke woorden te gaan gebruiken? En dat je hem nog durft te verdedigen zegt mij genoeg dat je nooit een goeie stomp op je neus daarvoor hebt gehad

Je spot er zelf mee?
 
Reactiescore
736
Met een ziekte spotten waar mijn moeder, en jaarlijks duizenden mensen aan doodgaan is wel vol respect? Maak je niet belachelijk. Zijn jullie nog steeds 15 om zulke woorden te gaan gebruiken? En dat je hem nog durft te verdedigen zegt mij genoeg dat je nooit een goeie stomp op je neus daarvoor hebt gehad

Ik keur de woordkeuze zeker niet goed, ik heb ook mijn persoonlijke ervaringen ermee. Maar omdat een mening jou niet aanstaat, wens je een ander die ziekte toe?

Dus wie verdedigt wie? Iemand zou jou tegen jezelf moeten beschermen, met zulke uitlatingen. Ook gerapporteerd, mensen die dit andere toewensen horen hier niet :)
 
Reactiescore
30
Ik spot dus niet met ziekte, maar wens je dat je precies hetzelfde overleefd wat ik voor paar jaar kon overleven. Misschien ga je dan meer respect voor krijgen en je prioriteiten stellen.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Je zegt nog dat je een fucking "actie" uit het spel erger vindt dan spotten met ziektes. Hoe laag moet je zijn om deze uitspraak te maken? Ben je helemaal dom geworden dat je spelletje belangrijker vindt dan respect voor mensen en niet spotten met ziektes? Ben je echt 12 dat je paar pixels belangrijker vindt als een idioot uit je omgeving die met kamker durft te spotten alsof het een leuk woordje is? Mag hopen dat ik je nooit tegenkom

Je doet het anders zelf ook? Je kunt je hier wel helemaal de lazarus op laten jutten, maar je posts boeien mij op dit moment vrij weinig hoor. Je zegt dat je er tegen bent en doet het vervolgens in dezelfde post direct zelf. Hypocriet is het woord waarnaar je zoekt.
 
Reactiescore
201
Gaat dit nog ergens heen? Of zullen we weer smullen van deze heerlijk smerige stabs?

Ik hoor argumenten van eerder genomen cf’s maar deze lijken me niet geheel evenredig te zijn aangezien daar destijds geen dorpen rond lagen?

Vraag me af waar dit gaat stoppen want lijkt een klassiek 1-2-3-4-5-6-… verhaaltje worden.
Sneu
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.769
Ik spot dus niet met ziekte, maar wens je dat je precies hetzelfde overleefd wat ik voor paar jaar kon overleven. Misschien ga je dan meer respect voor krijgen en je prioriteiten stellen.

Oké, laat ik het eens even voor je uittypen: want clearly snap je het echt niet. Allereerst, dat doe je wel zeker. Je verantwoordt het doordat je moeder eraan overleden is: waarvoor mijn condoleances, niemand zou dat moeten gebeuren.

Je legt bij mij wel woorden in mijn mond, wat je niet zou moeten doen. Je maakt hier namelijk de aanname dat ik een actie in een spel erger vindt dan de ziekte zelf krijgen. Dat is niet waar, en dat je die aanname baseert op niks. Ik zeg letterlijk in mijn eigen post dat ik zijn actie vervelender vind dan zijn taalgebruik. Ja, hij had het woord niet moeten gebruiken. Maar ik heb het niet over het toewensen aan iemand die kanker krijgt, maar op de manier waarop deze persoon communiceert. Dit zijn twee essentieel verschillende dingen.
De manier hoe jij daarna communiceert is buitengewoon exceptioneel, zwaar buiten proporties. Nogmaals, ik vind het vervelend wat met jouw moeder gebeurd is, maar jouw manier van verwerken is dan om het aan anderen toe te wensen? Zeg ik ergens dat ik de ziekte niet erg vind? Nee. Je reageert hier extreem vanuit emotie en laat daardoor de slechtste kant van jezelf zien: eentje die menig persoon hier duidelijk niet kan waarderen.

Futhermore, ontopic: wat ook erg is, is dat taalgebruik van iemand gebruikt wordt als argument om een actie in het spel te valideren. Nogmaals, het taalgebruik hoort niet, maar het een moet niet resulteren tot het ander.

Het feit is ook gewoon: Dabbeljoe heeft duidelijk contact gehad met de MB. Deze MB heeft zich om (begrijpbare) redenen niet fijn gevoeld, maar heeft daarbij een verkeerde keuze gemaakt: de MB in kwestie wilde namelijk overgaan tot een stab. Dabbeljoe is in deze stab zelfs meegegaan en heeft zich medeplichtig gemaakt door mee te werken aan deze stab. Dabbeljoe is daarmee dus ook schuldig aan de uitvoering van deze stab.
 
Reactiescore
903
Sorry hoor maar als je actie uit spelletje erger vindt dan spotten met een ziekte, dan wens ik je dat jou moeder ook op hetzelfde ziekte sterft als mijne. Je bent totaal respectloos, en zo ga ik vanaf nu met je om.

Heb jij wel alles op een rijtje staan?? Jou moeten ze gewoon meteen perma ban geven!
 
Reactiescore
95
Sorry hoor maar als je actie uit spelletje erger vindt dan spotten met een ziekte, dan wens ik je dat jou moeder ook op hetzelfde ziekte sterft als mijne. Je bent totaal respectloos, en zo ga ik vanaf nu met je om.
Dus in de tw discord server word je gebanned voor de lichtste dingen. Maar op het AF mag je mensen de dood wensen. Goed gemodereerd @DenDuvel
 
Reactiescore
235
Echt wel een ontzettend treurige manier waarop hier dorpen worden gepakt door Damage.
Ben benieuwd of het fatsoen opgebracht kan worden om deze dorpen gewoon terug te geven.
 

DeletedUser84257

Guest
Walgelijk spel van leider @NachtFritz.
Ik meen me te herinneren dat er early game ook vies gestabbed werd door deze persoon!!
 
Reactiescore
7
De manier waarop de cf's werden gepakt is triest. Een MB vragen voor te prenoblen, en dan deze proberen te rechtvaardigen dat deze legaal zijn. De taal die gebruikt wordt kan je moeilijk als argument aanhalen aangezien je pas achter jullie actie hoorde van de taalgebruiken van die persoon.

Hou de eer aan jezelf, en zie de fout in.
 
Reactiescore
101
Voor en tegen argumenten lijken mij duidelijk, daarnaast geheel eens met @Conceived by Communism dat dit soort taalgebruik niet nodig is op het AF, verder graag voor de post starter: Graag even een appart topicje voor dit soort zaken, ik dacht 'leuk! Er worden weer nominaties binnen Golden Rewards uitgereikt'. Ik kwam van een koude kermis thuis :biggrin:
 
Reactiescore
338
Voor en tegen argumenten lijken mij duidelijk, daarnaast geheel eens met @Conceived by Communism dat dit soort taalgebruik niet nodig is op het AF, verder graag voor de post starter: Graag even een appart topicje voor dit soort zaken, ik dacht 'leuk! Er worden weer nominaties binnen Golden Rewards uitgereikt'. Ik kwam van een koude kermis thuis :biggrin:

Ik zou het niet beter kunnen zeggen!
 
Reactiescore
736
Reactiescore
736
Oké, laat ik het eens even voor je uittypen: want clearly snap je het echt niet. Allereerst, dat doe je wel zeker. Je verantwoordt het doordat je moeder eraan overleden is: waarvoor mijn condoleances, niemand zou dat moeten gebeuren.

Je legt bij mij wel woorden in mijn mond, wat je niet zou moeten doen. Je maakt hier namelijk de aanname dat ik een actie in een spel erger vindt dan de ziekte zelf krijgen. Dat is niet waar, en dat je die aanname baseert op niks. Ik zeg letterlijk in mijn eigen post dat ik zijn actie vervelender vind dan zijn taalgebruik. Ja, hij had het woord niet moeten gebruiken. Maar ik heb het niet over het toewensen aan iemand die kanker krijgt, maar op de manier waarop deze persoon communiceert. Dit zijn twee essentieel verschillende dingen.
De manier hoe jij daarna communiceert is buitengewoon exceptioneel, zwaar buiten proporties. Nogmaals, ik vind het vervelend wat met jouw moeder gebeurd is, maar jouw manier van verwerken is dan om het aan anderen toe te wensen? Zeg ik ergens dat ik de ziekte niet erg vind? Nee. Je reageert hier extreem vanuit emotie en laat daardoor de slechtste kant van jezelf zien: eentje die menig persoon hier duidelijk niet kan waarderen.

Futhermore, ontopic: wat ook erg is, is dat taalgebruik van iemand gebruikt wordt als argument om een actie in het spel te valideren. Nogmaals, het taalgebruik hoort niet, maar het een moet niet resulteren tot het ander.

Het feit is ook gewoon: Dabbeljoe heeft duidelijk contact gehad met de MB. Deze MB heeft zich om (begrijpbare) redenen niet fijn gevoeld, maar heeft daarbij een verkeerde keuze gemaakt: de MB in kwestie wilde namelijk overgaan tot een stab. Dabbeljoe is in deze stab zelfs meegegaan en heeft zich medeplichtig gemaakt door mee te werken aan deze stab. Dabbeljoe is daarmee dus ook schuldig aan de uitvoering van deze stab.

Jammer dat na dit bericht Damage niet meer thuis geeft, mijn in-game pm wordt tevens ook genegeerd.

Damage heeft maar weinig zin in een sportieve wereld, schrijnend.
 
Bovenaan