Stab Damage?

Reactiescore
30
Wij hebben nu een voorstel gedaan. Als beide blood en OF positief reactie kunnen geven dan kunnen wij het zeker in werking setten
 
Reactiescore
736
Ah ja ofcourse, gaan eerlijke cf's voor al die illegale van jullie ruilen. Fair deal :)

En daarna pakken jullie weer 5 illegale en hebben jullie al het voordeel.

No thanks.
 
Reactiescore
30
Het is een oneindig discussie of het beide cfs legaal zijn. Nog paar posts terug zeide je dat je het probleem wilt oplossen, en nu zoek je nieuwe discussiepuntje. Op deze manier krijgt iedereen gelijke kansen en kunnen wij in 2022 verder spelen als conculegas
 
Reactiescore
201
Beste mensen,

Wellicht een idee om elkaar nieuwe start te geven. Alle CF's teruggeven en 2022 zonder haat te beginnen?

Wij zijn bereid om met jullie te ruilen voor alle cfs. Legaal of niet, maakt er nu verder niets uit.

Laten we allemaal menselijk zijn en stoppen met elkaar beledigen.

Zijn jullie bereid om mijn voorstel te accepteren?


Goeie deal hoor, brood gaan halen bij de bakker en het willen ruilen tegen de bloem die je net gestolen hebt.

Ik heb een betere deal voor jullie.
Al de smerige/illegale cf’s ruilen maw 4 van damage in ruil voor 1 van arith?

En als jullie zo graag die legale van arith ook hebben ruil je die lekker voor het dorpje vn niels
 
Reactiescore
228
Hier moet ik toch eens op reageren. Ben het met je eens dat dit wel smerig is vanuit moderator team. Maar jullie acties zijn nog smeriger! Dus hoe praat je dat goed? We hebben het alleen over de cf van OF bij damage en andersom. Slabiack is ook een vieze speler dan hoor. mbs aanschrijven om hun dorpen leeg te latten zetten voor een cf.

En dan ten tweede nog het feit dat jullie half fiets internen terwijl jullie nooit samen hebben gespeeld? Als je iemand internt doe het dan iig nog van iemand waarmee je al de hele wereld samenspeelt. Valt wel onder boosten lijkt mij. Helaas is dat nog niet bannable..
wat ga jij praten over Boosten, was de stab/boost op classic niet genoeg?
 
Reactiescore
30
Blijkbaar zijn de meesten van OF niet bereid om problemen op te lossen, maar doelen vooral om nog meer discussie te creeeren. Jammer om te zien dat jullie zo haatdragend zijn en geen plezierig wereld willen spelen.
 
Reactiescore
473
Goeie deal hoor, brood gaan halen bij de bakker en het willen ruilen tegen de bloem die je net gestolen hebt.

Ik heb een betere deal voor jullie.
Al de smerige/illegale cf’s ruilen maw 4 van damage in ruil voor 1 van arith?

En als jullie zo graag die legale van arith ook hebben ruil je die lekker voor het dorpje vn niels
1) wat heeft Niels er mee te maken.
2) dat dorpje van arith was al eens voorgesteld maar dat wouden ze niet.
 
Reactiescore
201
1) wat heeft Niels er mee te maken.
2) dat dorpje van arith was al eens voorgesteld maar dat wouden ze niet.

Ik biedt jullie een aannemelijke deal aan waarin beide kampen af kunnen komen van een laag moraal spamdorp aan en achter het front. Dit is zowaar een cadeautje voor jullie me dunkt?

Jullie wilde eerder de cf vn arith ruilen voor jullie illegale cf’s, vandaar het simpele voorstel.

Als we het beide fijn willen hebben dan gaan beide water bij de wijn moeten doen
 
Reactiescore
30
Met alle cfs bedoel ik alle cfs. Zodat iedereen weer een verse start krijgt en deze discussie wordt beeindigd. Fair en square?
 
Reactiescore
201
Met alle cfs bedoel ik alle cfs. Zodat iedereen weer een verse start krijgt en deze discussie wordt beeindigd. Fair en square?

Naja, als je zo een deal voorstelt dan kom je niet met de intentie om het weer goed ge maken naar de onderhandelingen.
Je wil letterlijk 10 legale cf’s van ons ruilen tegen jullie gestolen bloem van bij de bakker
 
Reactiescore
30
gesprek met iemand die nog steeds een voordeel probeerd te pakken ipv elkaar hand te geven en zich gedragen als een volwassene heb ik geen behoefte aan
 
Reactiescore
201
Dit is best een beschamend voorstel van je Slabiack.
Ik had je toch iets hoger zitten na onze ‘fijne’ pm’s van laatst
 
Reactiescore
30
Dit is best een beschamend voorstel van je Slabiack.
Ik had je toch iets hoger zitten na onze ‘fijne’ pm’s van laatst

Ik snap echt niet wat je probleem is. Ondertussen kon ik met mcm wel een strijdbijl begraven en cf op nette manier te bespreken om deze af te geven. Ik heb dus niet enkel intenties, maar doe werkelijk waar iets mee.
 

Conceived by Communism

Casanova W36
Reactiescore
1.779
Ik snap echt niet wat je probleem is. Ondertussen kon ik met mcm wel een strijdbijl begraven en cf op nette manier te bespreken om deze af te geven. Ik heb dus niet enkel intenties, maar doe werkelijk waar iets mee.

Dit is bullshit. Je gebruikt CF’s die met een stab verkregen zijn om CF’s die legaal verkregen zijn op te lossen? Je gebruikt hier “goede voornemens” als schone schijn, maar je laat je met deze China praktijken alleen maar van een slechtere kant zien. Wat dacht je ervan om met een actual eerlijk voorstel te doen? OF is niet onredelijk, maar de drie CF’s waar dit topic mee begonnen zijn geven je geen onderhandelpositie.
 
Reactiescore
30
Dit is bullshit. Je gebruikt CF’s die met een stab verkregen zijn om CF’s die legaal verkregen zijn op te lossen? Je gebruikt hier “goede voornemens” als schone schijn, maar je laat je met deze China praktijken alleen maar van een slechtere kant zien. Wat dacht je ervan om met een actual eerlijk voorstel te doen? OF is niet onredelijk, maar de drie CF’s waar dit topic mee begonnen zijn geven je geen onderhandelpositie.

In jou mening is dus oneindig discussie en steeds kleinere werelden ivm haat wel veel leuker? Ik speel namelijk het spel wel voor fun en niet om mn bloeddruk te verhogen.
 
Bovenaan