Stab BaD AttitudE

DeletedUser80062

Guest
Als je het zo bekijkt en verdere chats er niet bij betrekt is het correct.
Enkel de chats van 08-01 laten zien dat er na de Nap van 7 of 10 dagen een BG wordt aangegaan.

Nu kan gezegd worden er is geen bevestiging hiervan, maar een ontzegging hiervan is er ook niet.
Dus nu op een eerdere bericht blijven hangen en vervolg van de chat er niet bij nemen is schuilen onder iets om een andere goed te praten.

Als een partij een bg voorstelt en de andere geeft daar geen reactie op dan lijkt het mij (of je het nou netjes vindt of niet) dat er geen bg is. Zwijgen is toestemmen klinkt leuk, maar zo werkt het nou eenmaal niet.
 

DeletedUser73681

Guest
Niet onnodig. Dit toont juist aan hoe makkelijk de term "stab"gegooid wordt tegenwoordig.
 
Reactiescore
1.476
Opnieuw, er is een groot verschil tussen een stab en niet helemaal eerlijk spel, maar we verwachten beiden niet op tw.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Het is niet ethisch van Bad Attitude om na Coruscant meerdere malen genegeerd te hebben ineens Coruscant gaat aanvallen ZONDER opzegtermijn. Het woord “stab” is misschien overdreven maar na een succesvolle samenwerking tussen beide partijen het ineens negeren en het ineens aanvallen zonder opzegtermijn is niet netjes.
 
Reactiescore
533
Het is niet ethisch van Bad Attitude om na Coruscant meerdere malen genegeerd te hebben ineens Coruscant gaat aanvallen ZONDER opzegtermijn. Het woord “stab” is misschien overdreven maar na een succesvolle samenwerking tussen beide partijen het ineens negeren en het ineens aanvallen zonder opzegtermijn is niet netjes.
Ik zie echt enkel een skype-bericht waarop staat dat er 7 dagen NAP is en waar Mark dit bevestigd.
Daarna komt de vraag van een langere NAP vanuit Bad Attitude maar daar kwam geen respons op.

Ik zie zelfs niet in waarom je het niet netjes zou noemen.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ik zie echt enkel een skype-bericht waarop staat dat er 7 dagen NAP is en waar Mark dit bevestigd.
Daarna komt de vraag van een langere NAP vanuit Bad Attitude maar daar kwam geen respons op.

Ik zie zelfs niet in waarom je het niet netjes zou noemen.

Tot dusver heb ik elke wereld gespeeld met opzegtermijn bij NAP. Vooral na een succesvolle samenwerking. En vanuit Bad is er ook geen iniatief gekomen voor verlenging van NAP. Zoals je in skypelogs kan zien was Bad Attitude ook overduidelijk ons aan het negeren dus leg het niet allemaal bij Coruscant neer ;)
 

DeletedUser73681

Guest
Tot dusver heb ik elke wereld gespeeld met opzegtermijn bij NAP. Vooral na een succesvolle samenwerking. En vanuit Bad is er ook geen iniatief gekomen voor verlenging van NAP. Zoals je in skypelogs kan zien was Bad Attitude ook overduidelijk ons aan het negeren dus leg het niet allemaal bij Coruscant neer ;)

Ze hebben toch gevraagd om een 10 dagen Nap dat is al iets van initiatief
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Ze hebben toch gevraagd om een 10 dagen Nap dat is al iets van initiatief

Ja daarna nooit meer naar gevraagd en andere berichten van Coruscant meerdere malen genegeerd. Getuigd van weinig iniatief, geen was niet juiste woord :p
 

DeletedUser80373

Guest
Tot dusver heb ik elke wereld gespeeld met opzegtermijn bij NAP. Vooral na een succesvolle samenwerking. En vanuit Bad is er ook geen iniatief gekomen voor verlenging van NAP. Zoals je in skypelogs kan zien was Bad Attitude ook overduidelijk ons aan het negeren dus leg het niet allemaal bij Coruscant neer ;)

Waarom moet er op en NAP met einddatum een opzegtermijn afgesproken worden? "De NAP eindigt na 7 dagen maar eigenlijk dus na minstens 12 want je moet hem nog opzeggen" Geef toe dat dit pure onzin is.
 
Reactiescore
533
Tot dusver heb ik elke wereld gespeeld met opzegtermijn bij NAP. Vooral na een succesvolle samenwerking. En vanuit Bad is er ook geen iniatief gekomen voor verlenging van NAP. Zoals je in skypelogs kan zien was Bad Attitude ook overduidelijk ons aan het negeren dus leg het niet allemaal bij Coruscant neer ;)
Mag Bad Attitude dan niet negeren?

Ik zie toch echt wel: NAP 7 dagen (bad). OK (corus). NAP mag zelfs langer (bad). Moet overlegd worden (Corus). Dusja, zolang dat niet kan worden weerlegd is het toch echt gewoon normaal spel hoor.
Dat hij een mogelijke gezamenlijke aanval verder negeert is toch echt weinig verkeerd mee lijkt me.
 

DeletedUser80074

Guest
BaD AttitudE staat in deze in zijn goed recht. Dat staat buiten kijf. Een opzegtermijn is alleen van toepassing als er een NAP wordt aangegaan voor onbepaalde tijd.
 
Reactiescore
1.476
Maar in het gesprek word daarna verteld dat corus akkoord gaat of door wil gaan met de samenwerking. (als ik het zo goed zeg.) dit betekend imo dat de nap dus wel aangenomen word. Maar daar word dan weer geen reactie op gegeven. Die screentjes zijn wel ergens gedeeld, skype wellicht?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Zorg er in t vervolg voor dat de namen doorgestreept worden in de Skype screentjes voordat de moderators stukken bewijs deleten. ;)

Voor zover ik kan zien, geen stab. Echt wat te snel in de mond genomen. Communicatie van Bad Attitude is inderdaad niet even lekker en kan de reactie van Ima na de aanvallen wel enigzins begrijpen. Maar hier is zeker geen sprake van een stab, maar geen nette communicatie. Ik snap dat je teleurgesteld kan zijn in het account @Ima (dat is prima P&P voer), denk dat dat een betere vermelding is dan een account in de beginpost direct af te schilderen als een vuile stabber, zonder ook het hele verhaal er op te zetten.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Waarom moet er op en NAP met einddatum een opzegtermijn afgesproken worden? "De NAP eindigt na 7 dagen maar eigenlijk dus na minstens 12 want je moet hem nog opzeggen" Geef toe dat dit pure onzin is.

Omdat dat normaal is met NAPs?

Mag Bad Attitude dan niet negeren?

Ik zie toch echt wel: NAP 7 dagen (bad). OK (corus). NAP mag zelfs langer (bad). Moet overlegd worden (Corus). Dusja, zolang dat niet kan worden weerlegd is het toch echt gewoon normaal spel hoor.
Dat hij een mogelijke gezamenlijke aanval verder negeert is toch echt weinig verkeerd mee lijkt me.

Bad had ook kunnen navragen over overleg. Ik zeg ook niet dat het een stab is, zie je mij ook nergens zeggen. Vind het persoonlijk alleen niet netjes na een goede samenwerking om ineens aan te vallen zonder opzegtermijn.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Bij een NAP met x aantal dagen geen opzegtermijn. Met onbepaald aantal dagen NAP wel een opzegtermijn.

Er staat in ieder geval. Dus er was niet echt een einddatum he ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.630
Er staat in ieder geval. Dus er was niet echt een einddatum he ;)

Snap ik en zoals ik zei met deze context had het netter gekund. Officieel gezien was er een einddatum, maar er had gewoon besproken moeten worden of het daarbij zou blijven of niet. Is niet gebeurd en teleurstellend.
 

rikkert1234

Beste Stamlid 20/21
Reactiescore
1.005
Snap ik en zoals ik zei met deze context had het netter gekund. Officieel gezien was er een einddatum, maar er had gewoon besproken moeten worden of het daarbij zou blijven of niet. Is niet gebeurd en teleurstellend.

Precies dat is waar ik me aan stoor. Vooral omdat we goed contact vooraf hadden.
 
Bovenaan