Stab BaD AttitudE

Reactiescore
634
Ja hoor weer is het zover

Account BaD AttitudE valt tijdens de Nap zonder vooraf opzeggen account Coruscant aan.
Enige wat door Team BaD AttitudE wordt aangevoerd zijn hun excuses voor plots opzeggen de Nap.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser80044

Guest
wtf is dit nu weer?

word dit een enorme stab wereld ofso?
 
Reactiescore
634
Weet je wat leukste is.
Voor BaD AttitudE hadden wij het nog opgenomen toen zij in Trains zaten en door Lor gestabt werden.

Nu flikken ze zelf een goedkope Stab
 

DeletedUser80074

Guest
Bewijs svp. Ik zie overal stab, stab en stab. Laten we de integriteit van het woord 'stab niet 'stabben'.
 
Reactiescore
634
mjd1y0ssli.png
https://www.mupload.nl/img/mjd1y0ssli.png
 

DeletedUser80074

Guest
Meestal wordt een NAP gesloten gepaard met een opzegtermijn. Althans, dat was vroeger gebruikelijk.

Was er een opzegtermijn afgesproken tijdens het sluiten van de NAP?

Maar goed, dat terzijde. Ziet er vies uit. Wel of geen opzegtermijn, NAP opheffen en terstond aanvallen is bedenkelijk.
 
Reactiescore
760
mag ik kata,s gooien:eek:
 

DeletedUser80370

Guest
Cor zegt dat wij een stab hebben gedaan maar toont wel maar 1 bericht. In de bijlagen kan je het hele gesprek tussen ons vinden van de laatste 2 weken.
 

Bijlagen

  • 01.PNG
    01.PNG
    97,1 KB · Weergaven: 59
  • 02.PNG
    02.PNG
    37 KB · Weergaven: 56
  • 03.PNG
    03.PNG
    55,9 KB · Weergaven: 53
  • 04.PNG
    04.PNG
    14,8 KB · Weergaven: 52
  • 05.PNG
    05.PNG
    40 KB · Weergaven: 54
  • 06.PNG
    06.PNG
    12,4 KB · Weergaven: 54

DeletedUser13822

Guest
Opportunistisch gedrag, jammer.

Opzegging had zeker gemogen....
 

DeletedUser80373

Guest
Ik zie het probleem niet. Iedereen wist dat er een oorlog tussen IMA en INF ging uitbreken. Omdat Bad Attitude en Coruscant een samenwerking hadden spraken ze een NAP van 7 dagen af. Een NAP van 7 dagen duurt in mijn ogen 7 dagen. Bad Attitude vroeg voor een verlening zonder reactie. Dus mag er in mijn ogen vanuit gegaan worden dat de NAP na 7 dagen voorbij is. Anders spreek je een NAP van onbeperkte duur af en een opzegperiode. Er is geen NAP van onbeperkte duur afgesproken en geen opzegperiode.
Bad Attitude is hier volledig in zijn recht en Coruscant zou zich moeten schamen om hier meteen op het AF te komen janken en Bad Attitude zwart te maken.
 
Bovenaan