Spy Interdictum en Gregory12345

DeletedUser83201

Guest
Beste AF gebruiker,

Na recente ontwikkelingen in W74 vond ik dat ik niet langer mijn mond kon houden en de kaarten op tafel moest gooien. Om volgend betoog kracht bij te zetten zal ik op chronologische volgorde door de gebeurtenissen heenlopen.

Zoals de titel al doet vermoeden ga ik het vandaag hebben over het bespioneren van vijandige stammen en de praktijken op W74. Om specifiek te zijn de spion Interdictum (MSICS) en ontvanger van de informatie Gregory12345 (F!x.).


De connectie tussen Interdictum. en Gregory12345

Zoals voor een hoop spelers niet als een verassing zal komen kennen deze spelers elkaar al een tijd. Hun vriendschap stamt al terug uit de tijd van W67, mogelijk zelfs daarvoor, waar zij al buren samen met stam KaKaKa de wereldwinst pakten (Afbeelding 1 en 2).
1594222313837.png
Afbeelding 1 - Gregory en Interdictum joinen samen de stam W67 - https://gyazo.com/8ceeae32a6eac3d6891671fc4318f37b

1594222292995.png
Afbeelding 2 - Gregory en Interdictum samen aan het eind van de wereld in 1 stam W67 - https://gyazo.com/ed5e6eb88da2a34ce8da794d98cf8b52

Zoals in afbeelding 1 en 2 is te zien zijn samen in deze stam begonnen waarna zij hier tot de wereld winst zijn blijven hangen. Gezien de wereldwinst blijkt Interdictum + Gregory een succes formule! Dit zal dus ook zijn waarom beide heren het op W73 nogmaals hebben geprobeerd. Zie afbeelding 3.


1594222460202.png
Afbeelding 3 - Gregory en Interdictum samen in Imago W73 - https://gyazo.com/632d8f6575e4eebc22a3bc5d63dd95a0

Helaas mocht W73 niet uitpakken zoals gehoopt en Gregory werd geinternt door de stam Imago. Dit leiden ertoe dat het account Gregory12345 geen actieve wereld meer had en dus op W74 begon.

Interdictum en Gregory op W74

Het begon allemaal weer lekker dicht bij elkaar. Zoals op afbeelding 4 is te zien begonnen maatjes Gregory en Interdictum lekker knus naast elkaar. Je zou wel kunnen stellen dat Interdictum was gestart om zijn maatje iets te boosten op zijn nieuwe wereld terwijl hijzelf pp kon farmen.

1594222553170.png
Afbeelding 4 - https://gyazo.com/e42dee536556f566b3f564bef7e1430b

Huidig cluster Gregory (Lichtblauw)
Start dorp Gregory (Donkerblauw)
Start dorp Interdictum (Zwart)

Echter liep dit PP farmen al snel uit de hand. Interdictum bleef lang hangen en joinden de stam MSICS, waar vriend Gregory het grote F!x. joinden. 2 stammen die later in dit verhaal de “oorlog” met elkaar zouden aan gaan. Waar Gregory hard groeide op W74 bleef Interdictum toch wat achter. Iets wat we op vorige werelden niet gewend waren van het account Interdictum.

1594222699355.png
Afbeelding 5 – Groei Interdictum - https://gyazo.com/0c5b7d1644484f3c97530dc61ec1f1bf

1594222717807.png
Afbeelding 6 – Groei Gregory12345 - https://gyazo.com/5bccb76d0a2e35ae2afa36d48ea04d4c



Zou er soms een reden zijn voor Inter om zo lang op 74 te blijven? Het PP farmen is inmiddels niet al te lucratief meer.



F!x. en MSICS

Zoals inmiddels pijnlijk duidelijk is geworden waren de mannen van MSICS niet opgewassen tegen de offensieve kracht van F!x. De gehele stam MSICS was binnen 1 week van de kaart (24 juni – 3 juli). Afbeelding 7 en 8. Een glansrijke overwinning zou je kunnen zeggen. Iedereen was weg behalve onze vriend Interdictum.. Die zoals in afbeelding 4 te zien is toch echt tegen het cluster van Gregory aanlag en zelfs gewoon door groeide, zie Afbeelding 5.

1594222784342.png
Afbeelding 7 – Punten aantal MSICS - https://gyazo.com/f2d926892e37f26161bcc0585b9a3e0b

1594222800659.png
Afbeelding 8 – ODD MSICS - https://gyazo.com/c913b5b1c225e61b7cf95d049af5f51c

Nu zou je kunnen denken, maar Interdictum is een goeie speler dus die heeft als enige zolang stand kunnen houden? Dat zou kunnen, of Interdictum heeft nooit een aanval ontvangen… Zie afbeelding 9.

Afbeelding 9 – ODD scores Interdictum - https://gyazo.com/08a16cefc2569496d5af2853badc4af6

Deze ODD scores van Interdictum zijn genomen ná dat maatje Gregory zijn dorpjes heeft overgenomen (geinternt) heeft op 6 juni. 3 dagen na de val van MSICS. Was het pp farmen toen ineens niet rendabel meer?

1594222973280.png
Afbeelding 10 - Gregory internt Interdictum - https://gyazo.com/db0a380d80bc4cf868a1b78759133953


Het heden

Nu hoor ik je denken, vreemd maar ik zie nog geen bewijzen dat er daadwerkelijk informatie vanaf het account Interdictum naar Gregory is doorgespeeld. Klopt. En het harde bewijs zal waarschijnlijk ook nooit boven tafel komen… Gregory12345 en Interdictum. zouden wel gek zijn. Enkel is niet iedere tw speler even voorzichtig met het doorspelen van informatie in discord servers. Zo kwam ik namelijk al enige tijd geleden het volgende berichtje tegen. Zodoende ben ik deze zaak gaan volgen.


1594223146529.png
Afbeelding 11 – Gregory en Inter sluizen daadwerkelijk info door- https://gyazo.com/38f64147bd97836b991a4f206d9efcf1

Indien Gregory en Interdictum zulke info doorgeven aan omstanders is de rekensom voor mij niet moeilijk. 1 + 1 = 2. Interdictum heeft MSICS van binnen uit kapot gemaakt door informatie door te spelen naar vriend Gregory.

Met vriendelijke groet,

NotreDame
 
Reactiescore
1.380
als dit serieus waar is is dit echt vuil spel van FIX.

Maar weten de leiders van FIX dit?

Kan mij niet voorstellen dat die zo willen werken. Ik ken er een aantal en ik denk als dit waar is dat ze gregory wel gaan kicken..

Maargoed het klinkt plausibel wat je zegt maar harde bewijzen zijn er niet echt in dit verhaal.
 
Reactiescore
141
Dit baseert niet echt op feiten? Waar komt die info vandaan? Die is niet op onze discord langsgeweest. Is het daarna niet mogelijk dat heel MSICS is gaan runnen? Het is immers niet zo dat een hele stam kan vallen door het toedoen van een speler in de stam.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Gregory was op 73 vgm ook intern van Interndictum (z’n stam).
 
Reactiescore
1.380
Dit baseert niet echt op feiten? Waar komt die info vandaan? Die is niet op onze discord langsgeweest. Is het daarna niet mogelijk dat heel MSICS is gaan runnen? Het is immers niet zo dat een hele stam kan vallen door het toedoen van een speler in de stam.

naja dat kan zeker wel als alles door gegeven wordt wat def is wat off waar de stacks staan dus dat kan dus prima.

Hoe meneer het uitlegt klinkt het zeker plausibel want als de hele stam valt en inter niks geen incs heeft of wat dan is het wel dubieus en heeft fix de schijn tegen ondanks in zulke situaties de harde waarheid nooit boven tafel komt aangezien die spelers dan een naam krijgen.

Dus echte feiten zijn er niet maar het klinkt dubieus maar kan me niet voorstellen dat ze zoiets doen.
Alhoewel er meer verhalen zijn wat FIX doet dus ja hahah weer een sappig verhaal om te lezen.

Ben benieuwd wanneer planet aan de beurt is
 
Reactiescore
141
Als het al zo is, dan is die info niet bij ons terecht gekomen. Wij hebben MSICS zelf net volle massa weggevaagd. Maar hoe ik greg ken, heeft hij niet op deze manier gehandeld. Zoals je zelf al zegt gaat dit inderdaad tegen onze principes in.
 

DeletedUser83201

Guest
Dit baseert niet echt op feiten? Waar komt die info vandaan? Die is niet op onze discord langsgeweest. Is het daarna niet mogelijk dat heel MSICS is gaan runnen? Het is immers niet zo dat een hele stam kan vallen door het toedoen van een speler in de stam.

Zoals aangegeven in de begin post en zoals AAO al aangaf zal het harde bewijs waarschijnlijk nooit op tafel komen. Men zal niet zomaar de vuile was buiten hangen.

Mogelijk is het nooit binnen F!x. besproken. Mogelijk heef Interdictum nooit een woord gerept over MSICS anders dan het bijgevoegde screentje. Feit blijft dat Interdictum nooit is aangevallen in deze grote massa..

Tip: Bekijk de ODS rang van Interdictum. ook eventjes. Je kan op basis van de groei niet stellen dat Interdictum inactief was.

Zoveel vragen.. Weinig antwoorden.
 
Reactiescore
743
Dit is dus gebaseerd op 1 (klein) stukje gesprek waaruit ook in mijn ogen weinig context te halen valt. Zover ik, en al mijn stamgenoten op de hoogte zijn kent Greg Interdictum inderdaad. Dit ga ik zeker niet ontkennen. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat er informatie of wat dan ook doorgegeven is.
Dit is eigenlijk een beetje hetzelfde als: We Like Turtles. kent het account Pain heel goed (dit is volledig niet waar, maar gewoon een voorbeeld). F!x. doet massa op zijn stam en haalt grote winsten. Dat wil toch niet zeggen dat hij info doorgestuurd heeft?

Hoe je die screenshot kunt interpreteren ligt aan de persoon die het leest. Je kunt het interpreteren zoals je nu zelf doet, maar ik kan het bv ook begrijpen als in: Interdictum geeft inderdaad info aan een buitenstaander (in dit geval kleine speler die niks met F!x. te maken heeft) en Gregory heeft eerder ook voorspeld dat Basje zou gaan langstkomen. Ik zie nergens zekerheid hierover. MSICS is ook voor 50 procent weggespeeld na 1 wave. Of wij nu info hadden of niet, maar als de 3-4 grootste spelers op 60-70 procent van zijn dorpen edels krijgt, dan heeft info doorspelen gewoon 0,0 nut.

Ik ga het intern verder wel uitzoeken, maar ik denk, en vertrouw Gregory zelf ook, dat dit nooit gebeurd is, en ook nooit zal gebeuren.

Overigens, Martijn, ben ik wel benieuwd wat F!x. volgens jou nog gedaan heeft wat als vuil bekeken kan worden :)

Anyway, vuil spel word binnen F!x. NIET getollereerd. Helaas kan ik zonder bewijs niks beginnen.
 
Reactiescore
1.380
Wat ik dus al zei ik kan dat niet geloven aangezien ik jullie ken maar veel mensen roddelen graag.

Dus deze kan weer gesloten worden haahha
 
Reactiescore
972
Kan me niet voorstellen dat Nicolas (de bespeler op W74) dit zou doen. Hij zal nog wel reageren, maar dit lijkt me gewoon gebakken lucht.

Bovendien zie ik echt nergens bewijs. Ik zie enkel dat betreffende spelers bij elkaar in de stam hebben gezeten in het verleden. Is dat verboden? Als dat verboden zou zijn, vraag ik me af of je überhaupt nog een TW-community hebt hier... Ik heb met zat mensen in de stam gezeten, die nu mijn vijand zijn, betekent dat meteen dat ik info zou doorspelen?
 
Reactiescore
1.365
Verbaasd me niks. Kunnen ook nooit eerlijk spelen. Zie ook w63 bijv en w67 itt.
 
Reactiescore
524
Beste AF gebruiker,

Leuke naam, opmerkelijk dat ik voor deze naam een ban heb gekregen omdat deze 'niet door de beugel kon'.

Verder is je hele verhaal enkel gebaseerd op aannames, en wordt het nergens ondersteund door feiten. Ik verwacht niet dat de spelers van MSICS een AF-acc hebben en het acc staat op W74 al een aantal dagen op delete dus ik kan mijn verhaal niet ondersteunen met screens.

Later vanavond (of morgen) zal ik zover mogelijk inhoudelijk reageren op mijn pp-farm campagne. De 50k PP die het acc rijker is geworden zal er in ieder geval niet minder op worden :biggrin:
 
Reactiescore
1.365
Haha, wat een simpele ziel blijf jij ook hè Chris :biggrin:
Moet jij zeggen kerel ;).
Snap niet wat er simpel aan is, jullie spelen gewoon oneerlijk vies. Dus spyen verbaasd me niks.
 
Bovenaan