Spring games

DeletedUser

Guest
en het gaat om de beste 25 ?? van elke qualifier

de beste 50 gaan door , dus lijkt me de beste 25 van Q1 en Q2 ?
maakt niet uit voor ons ... we staan toch top 10 ... kunnen nog wel 15 plaatsen vallen staan we nog top 25 ...

en worden we ge-edeld , waren er andere "beter" of hadden meer geld :D
 

DeletedUser71860

Guest
50 van elke ronde. Heb ff de regels er op nagekeken. Maar geen nood. Weeral een W22'er zijn dorp kwijt deze ochtend, zitten nu al ruim buiten de top50.

Go Bipolar. Al is het niveau/activiteit van sommigen beetje bedenkelijk nog. Als je een gooi wil doen naar de prijzen moet de bezetting nog ietsiepietsie beter denk ik. Probleem is dan natuurlijk dat je moeilijk prijzen kan delen door co's. Maar het kan wel een eervolle plek opleveren. Anders maak je geen schijn van kans tegen de nolifers ;)
 

DeletedUser

Guest
Lol, als w21 wint (wat sws niet gaat gebeuren) dan houden alle hoofdspelers de prijzen voor zichzelf. Zij arrogant zijn die idioten wel die hier rondlopen.
 

DeletedUser

Guest
Lol, als w21 wint (wat sws niet gaat gebeuren) dan houden alle hoofdspelers de prijzen voor zichzelf. Zij arrogant zijn die idioten wel die hier rondlopen.

Kijk jij maar eerst in de spiegel voor je over arrogantie spreekt. Jij bent nog steeds de man die Plague in zijn uppie aan zou kunnen.. dat noem ik pas arrogant
 

DeletedUser

Guest
Jammer dat ik een nieuwe computer heb en ik daarom niet meer oude Skypeberichten kan kopiëren, maar ik heb meerdere malen aangegeven dat ik niet dacht dat ik zou gaan winnen maar ik wilde dat jullie eens door zouden krijgen wat voor arrogante idioten jullie zijn. Niet gelukt, helaas...
 

DeletedUser

Guest
Lol, als w21 wint (wat sws niet gaat gebeuren) dan houden alle hoofdspelers de prijzen voor zichzelf. Zij arrogant zijn die idioten wel die hier rondlopen.

praat voor je zelf naab ....

als wij zouden winnen ( wat ik ook niet direct denk ;) ), ik hoef die telefoon niet ... er zijn vast wel arme studentjes in resist die hem willen hebben
 

DeletedUser

Guest
50 van elke ronde. Heb ff de regels er op nagekeken. Maar geen nood. Weeral een W22'er zijn dorp kwijt deze ochtend, zitten nu al ruim buiten de top50.

Go Bipolar. Al is het niveau/activiteit van sommigen beetje bedenkelijk nog. Als je een gooi wil doen naar de prijzen moet de bezetting nog ietsiepietsie beter denk ik. Probleem is dan natuurlijk dat je moeilijk prijzen kan delen door co's. Maar het kan wel een eervolle plek opleveren. Anders maak je geen schijn van kans tegen de nolifers ;)

Achja, als je naar bijvoorbeeld mezelf kijkt, is de activiteit idd niet helemaal top :D Heb ook nog andere dingen te doen :p
Maar sowieso gaan we niet winnen, denk ik. Top 3 waarschijnlijk ook niet. Er zijn gewoon veel te veel mensen die pay2win spelen en in BiPo gebruikt niemand deze verderfelijke speelstijl. Maar ik snap hen natuurlijk wel. Je koopt voor 200 euro aan PP ofzo, maar je maakt wel een grote kans op prijzen die 3x je investering waard zijn. Niet slecht hé :D
 

DeletedUser

Guest
Achja, als je naar bijvoorbeeld mezelf kijkt, is de activiteit idd niet helemaal top :D Heb ook nog andere dingen te doen :p
Maar sowieso gaan we niet winnen, denk ik. Top 3 waarschijnlijk ook niet. Er zijn gewoon veel te veel mensen die pay2win spelen en in BiPo gebruikt niemand deze verderfelijke speelstijl. Maar ik snap hen natuurlijk wel. Je koopt voor 200 euro aan PP ofzo, maar je maakt wel een grote kans op prijzen die 3x je investering waard zijn. Niet slecht hé :D

Maar, maar

W21 is noob
 

DeletedUser

Guest
Jezus man jij hebt echt helemaal geen vrienden om iets buiten TW te doen ofzo he...
 

DeletedUser62248

Guest
Zozo, jullie zijn 11 dorpjes kwijt binnen 1 dag. Doen jullie goed :p
 

DeletedUser

Guest
Zozo, jullie zijn 11 dorpjes kwijt binnen 1 dag. Doen jullie goed :p

niet echt :p ach ja helaas was die stam beter dan onze stamgenoot goed georganiseerde aanval :(

75 incommings ... waarvan dus edeltreinen en edelclears ... dus ja stamgenoot helaas weggespeelt , valt niet te deffen zeker niet omdat hij ook wat afgelegen ligt kwam os te laat :( ... maar goed netjes gedaan van het andere team
 

DeletedUser62248

Guest
niet echt :p ach ja helaas was die stam beter dan onze stamgenoot goed georganiseerde aanval :(

75 incommings ... waarvan dus edeltreinen en edelclears ... dus ja stamgenoot helaas weggespeelt , valt niet te deffen zeker niet omdat hij ook wat afgelegen ligt kwam os te laat :( ... maar goed netjes gedaan van het andere team

Naja, jullie staan nog altijd top 50. Meer is niet belangrijk gedurende deze ronde.
 

DeletedUser62862

Guest
Dit heet toch spring games ?
Saaie wereld volgens mij !

Alleen maar springen :D

11620d1158444054-strichmaenchen-animationen-sprung.gif
 

DeletedUser

Guest
Ik ben atm aan het wachten op het smoesje 'ja ik was aan het slapen'.
 

DeletedUser

Guest
Nou kom op, leg dat dorpenverlies dan eens uit. Ik ben benieuwd.
 
Bovenaan