Spring games

DeletedUser60153

Guest
Zou ik niet doen. Serieus, ik zou gewoon 10 acc's maken en dan met zoveel mogelijk lui op die acc's spelen. Gewoon goed indelen, sommige off andere deff, veel overleg etc.
 

DeletedUser68583

Guest
Ik speel bijna altijd solo, zeker in het begin.
Dan vind ik co's maar in de weg lopen. Daarbij gaat het starten me altijd goed af.
 

DeletedUser60153

Guest
Ik speel bijna altijd solo, zeker in het begin.
Dan vind ik co's maar in de weg lopen. Daarbij gaat het starten me altijd goed af.

Solo slaat in die wereld nergens op. Het gaat om een zo goed mogelijke stam bouwen, kortom een team maken van zo goed mogelijk bespeelde acc's met een van te voren uitgedachte tactiek. Daarnaast zullen er stammen zijn die 24/7 online zijn en dan heb je niet veel aan een solo speler. Je kan veel online zijn, maar altijd is niet wenselijk en menselijk.

Je moet zorgen dat je een perfecte stam maakt, offensieve acc's met sterke offensieve spelers, goede gasten op een safe acc zodat ze altijd kunnen deffen, deff acc's om te kunnen attacken. Het draait erom dat je als stam iets wint, niet je eigen. Kortom, discipline en een goed uitgedacht plan is nodig. En natuurlijk skills, maar die bezitten beide stammen.
 

DeletedUser68583

Guest
Met 0-1500 punten etc heb ik echt geen Co nodig, dan kan ik op mobiel en laptop gewoon zelf altijd mijn accie bijhouden in de top20.
Op een +/- doordeweekse dag ben ik op die manier minimaal 17uur online :)
 

DeletedUser

Guest
als ik die zou kunnen linken aan de app ben ik 24/7 on, telkens alarmpje wel zetten en dan mot krijgen van u madam voor als ge u snipe / time moet doen :D, ...
 

DeletedUser60153

Guest
Misschien ff een skype groepje opzetten? Er zijn binnen Resist ook wel lui die willen. Add harremans2 maar.
 

DeletedUser

Guest
Maak dan ff al een groep aan. Mij mag je in elk geval toevoegen.
 

DeletedUser53787

Guest
Ben bang dat ik mezelf hier niet goed genoeg voor vind:(
Maar wil wel graag meedoen als co.
 

DeletedUser

Guest
Add Harmen (of mij :p) dan even, dan kun je worden toegevoegd aan de groep.
 

DeletedUser62361

Guest
Maar stel je gaat met co spelen, en jr wint 1 van de prijzen. Wie krijgt het dan???
 

DeletedUser60153

Guest
Dat overleg je met je co... Maar denk gewoon marktplaats en hopsa verpatsen.
 

DeletedUser

Guest
Dat overleg je met je co... Maar denk gewoon marktplaats en hopsa verpatsen.

iedereen die de prijzen niet wilt ... andy wil graag een nieuwe telefoon, dus als ik hem win krijgt andy hem :D

(btw , er is een stam zo gek om mij mee te laten doen ja )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan