Spring Games

  • Topicstarter kevin seeldrayers
  • Startdatum
Reactiescore
1.089
Ja kan je wel lachen. Maar kan flink raar in gemanipuleerd worden...

Ik kan nog wel herinneren dat toen ik Summergames speelde met mijn team, wij een bepaalde speler daar hadden weggespeeld (zeker niet de eerste de beste, maar dat doet er ff niet toe), die hield uiteindelijk nog ergens 1 dorpje over diep in de rim. Niemand gaf daar eigenlijk meer aandacht aan. Maar die speler zat wel in de #2 stam, en die lieten hem/haar er gewoon inzitten.
Gevolg -> speler was gewoon terug te zien in de finale ronde, en werd nog ff flink geboost ook...

Maarja, ik speel geen spring games, dusja.. Slechts een tip voor degene die wel spelen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser62248

Guest
Ja kan je wel lachen. Maar kan flink raar in gemanipuleerd worden...

Ik kan nog wel herinneren dat toen ik Summergames speelde met mijn team, wij een bepaalde speler daar hadden weggespeeld (zeker niet de eerste de beste, maar dat doet er ff niet toe), die hield uiteindelijk nog ergens 1 dorpje over diep in de rim. Niemand gaf daar eigenlijk meer aandacht aan. Maar die speler zat wel in de #2 stam, en die lieten hem/haar er gewoon inzitten.
Gevolg -> speler was gewoon terug te zien in de finale ronde, en werd nog ff flink geboost ook...

Maarja, ik speel geen spring games, dusja.. Slechts een tip voor degene die wel spelen.

Aanbod staat nog steeds open he maatje ^^
 

DeletedUser

Guest
Ja, gemotiveerde spelers zullen jullie wel kunnen gebruiken zeker. Misschien heeft hij nog zin om een dorpje op te bouwen :D
 

DeletedUser62248

Guest
Ja, gemotiveerde spelers zullen jullie wel kunnen gebruiken zeker. Misschien heeft hij nog zin om een dorpje op te bouwen :D

Ik en mijn co zijn anders behoorlijk actief hoor ;) We hadden nogal pech met de farms, maar dat is nu beter. Jasper, mijn co, is ook volop aanwezig geweest. Ook toen het minder ging en hij zit nu ook alweer veel op het acc. Alleen een speler extra kan nooit kwaad.
 

DeletedUser59349

Guest
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Alleen jammer dat we de prijzen dan onder meer man moeten verdelen :/
 

DeletedUser71860

Guest
Ik volg het nu ook hier :D

Ff actualiseren voor de geïnteresseerden. Weer iemand z'n dorp kwijtgespeeld deze ochtend. 0-8 is de stand qua veroveringen

27.jpg
 

DeletedUser62248

Guest
Mooi om zien hoe jouw posts (in dit topic en op dat van W21) als een boomerang in je gezicht slaan nu blijkt dat jullie effectief weinig kunnen :)

En waarop bazeer je dat als ik vragen mag? ^^ (vond je onderbouwing daar tot nu toe namelijk nog niet zo best bij...)
 

DeletedUser59349

Guest
Gijs zet die kerel gewoon op je negeerlijst, is beter voor iedereen :)
 

DeletedUser

Guest
Wat kunnen die jongens van w21 een grote mond opzetten.

Wij hebben flink gestreden tegen POKE.. Finale ronde halen we zeker. Ik zie ons nog top 25 spelen hoor ;-)
 
Reactiescore
1.367
de finale ronde, hoe zal dat zijn?

weer alle stammen tegen elkaar?
 

DeletedUser52513

Guest
Top 50 stammen van Q1 en Q2 zullen deel nemen aan de finale, is dus weer alle stammen tegen elkaar :p
 

DeletedUser59349

Guest
Het verschil is alleen dat wij nu weten hoe aan de slag te moeten vanaf begins af aan, nu ging het ook niet verkeerd maar POKE liep gewoon een paar stappen op ons voor (zie farmen/AH)
 
Bovenaan