[SPQR] ( het vroegere O-KORE verklaart ons de oorlog

DeletedUser

Guest
ja ik weet niet ik kon er niet echt veel aan doen dat ze ons een oorlog willen verklaren he maar ja als ze het willen wrm niet ik was trouwens hun gezaag al even beu maar ja...
 

DeletedUser3866

Guest
lol ik wist niet dat je het hat gepost op forum bram

whatever je akn het geen oorlog noemen ik en 2 andere leden hebben 4dorpen zonder eenige tegestand over genomen van [SPQR]
 

DeletedUser

Guest
Nog iets raar wij zijn bondgenoten van [spqr] en die zeggen niks over oorlog ....
lossen het zeker liever zelf op maar of dat hun lukt ? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Nog iets raar wij zijn bondgenoten van [spqr] en die zeggen niks over oorlog ....
lossen het zeker liever zelf op maar of dat hun lukt ? :rolleyes:

ik kan een quote gebruiken van JC dat ze het liefst de strijd tss ons bijden houden ik heb nog niet echt veel gezien van aanvallen van hun enkel een gefakte aanval op 1 van onze leden en voor de rest nog niets gezien.

Ik wacht nog rustig af tot dat er aanvallen gaan komen van hun want ik wil ivm met die "oorlog" wel wat meer zien hoor:D
 

DeletedUser

Guest
ik vind het gwn een domme zet van hun om dit te doen maar ja als het is wat ze willen dan is het maar zo he ;)
 

DeletedUser

Guest
KORE is best noob een opleidingsstam gaat altijd weg....(ervaring) gewoon een compacte stam van minder dan 40 leden maken!:D
 

DeletedUser

Guest
wat denk je dat ik nu probeer te bekomen er is te weinig geschidenis geweten over die stam zoals al vaak gezegt mijn leider positie is er nog niet zo lang ik probeer er een goed functionerende stam van te maken
 
Bovenaan