Spotprentjestopic

DeletedUser78552

Guest
Ook geinig is die CF van Fred en het breken van de NAP. Als uitleg werd gegeven dat een van mijn VOORMALIG MB's fluffydog had aangevallen. Bewijs werd niet geleverd en is diep in mijn cluster. Er kan veel gezegd worden, het gaat wel echt elke keer fout. Nu zal het waarschijnlijk wel weer goedgepraat worden want zo gaat dat nou eenmaal.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Beste, je zit er behoorlijk naast.

Laat mij even de situatie schetsen. Vix-V heeft Vinage een nap verleend. Net zoals bij katapulteren en cf'en, leven de moraalbrekers naar de regels van de moraalheren. Dit ging bij Pages nogal fout, door meerdere verschillende accounts. Vanaf zondag valt Chaosstorm Thefluffydog aan. Hierbij schond Pages dus zeer duidelijk de verleende nap. Het is nog erger zelfs; Chaosstorm is Vinage nu. En wat doet Chaosstorm? Die valt Vix-V aan. Terwijl de nap tussen Vinage en Vix-V niet ten einde is. Wil je bewijs? Ik kan op fluffy wel 50 rapporten vinden van de afgelopen week waar chaosstorm clears en edels heeft gegooid.

Dat maakt de volgende conclusie: Vinage heeft niet alleen de nap geschonden via Pages maar ook zelf, gezien een Vinager op dit moment een Vix-V speler aan het aanvallen is. Vix-V klaagt er zelfs niet over, wij doen die moeite niet meer. In tegenstelling tot jullie, je klaagt nu over een zogenaamde CF. Heb je door dat de bezitter van dat dorp op het moment dat de aanvallen werden verstuurt nog altijd in Pages zat, nota bene de moraalbrekersstam van Flipping Pages zelfs? Maar stel; hij had nooit in Pages gezeten. Zelfs dan is het geen clusterfuck, check de regels van Vinage (die ken ik uit mijn kop onderhand..). Wat zie je daar staan? Iets over dat barbarendorpen per definitie een clusterfuck zijn (volgens sommige enkel onder de 3000 punten) en dat 'neutralen' van enige grootte nooit clusterfucks zijn. ''had je je cluster maar moeten opruimen''. Conform de Vinage regels - de norm op w59 voor velen - is het dus geen clusterfuck.

Denk voortaan even na voordat je klakkeloos onzin op het forum gaat verspreiden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Roald de neutralen moesten nog wel boven de 3000punten zijn, maar voor de rest heb je gelijk.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.744
Klopt, vandaar de vermelding ''neutralen van enige grootte''. Echter bevatte deze ''clusterfuck'' op het moment van overname een neutraal dorp van 10.000 punten. Neutraal tussen haakjes, kijk op tw stats en op de kaart. Zes uur voor de overname van het dorp behoorde het account nog tot Pages, de moraalbrekersstam van Flipping Pages. De trein van Banana moet minimaal 10 uur hebben gelopen als je de hoeveelheid hokjes op de kaart tussen bananas dichtstbijzijnde dorp telt. Op het moment van sturen is er dus zelfs geen sprake van een overname van een neutrale speler, maar van een vijandelijke moraalbreker. Wiens stam de verleende nap zelf grootschalig en meerkoppig heeft geschonden.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.322
Jammer dat de meme ook nog eens fout gebruikt wordt :eek:
 

DeletedUser79841

Guest
wWwCkgE.png
 

DeletedUser79841

Guest
oeps, ik zocht memes in de searchbar en koos deze thread uit, ook geen zin om een nieuwe te starten. ook geen idee wat een LH wereld is :rolleyes:. maar aub gratis meme :D
 
Bovenaan