Spotprentjestopic

Reactiescore
476
Ewa,

Ik vond dit altijd een gouden topic vroegaah, dus ik plaats hem hier ook.
Om het wel geordend te houden, heb ik van een topic van vroeger wat regels geript ^^

Regel 5: Regels voor spotprententopics
  • Het is de bedoeling dat je moeite en creativiteit opbrengt voor je spotprent. Enkel een afbeelding zonder bewerking / toevoeging van tekst is niet voldoende. Ook het gewoon plaatsen van een afbeelding en daarboven in de post je tekst is niet toegestaan.
  • Foto's van personen zijn niet langer toegestaan, ook al hebben deze personen geen enkele band met tribalwars.nl of hebben ze voor het gebruik van de afbeelding toestemming verleent.
  • Spotprenten dienen tw-gerelateerd te zijn. Ze moeten dus met tribalwars & de desbetreffende wereld te maken hebben (afhankelijk van welk forum de spotprenten gepost worden). Dit mag accountgericht, stamgericht, wereldgericht zijn.
  • Grappige foto's/comics/afbeeldingen kun je in het vrije forum posten
Brand maar los :)
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Ook ik ben enorm fan van dit topic en wil hem al een tijdje starten, maar traditie is eigenlijk dat je dan ook met een prent van start moet @De Sukke :oops::rolleyes: en een echt leuke ben ik nog niet tegen gekomen :p
 
Reactiescore
476
Vooruit dan maar, om de spits af te bijten

84974cdbed1cb4f9a8514004f1e74658.png
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
2hckepy.jpg


Ik had liever Juf Ank met 'dat vinden wij niet raar, dat vinden wij gewoon heel bijzonder' gepost, maar gezien ik geen levende personen mag posten... :p
 

DeletedUser78975

Guest
Dat is meer een inside joke tussen ons dan een werkelijk aanbod.

"Jokken". Lekker moddergooien! Misschien een keertje meedoen met de mud run? Dan kun je met je bezwete vrienden door de modder rennen! Wij als stam hebben het niet zo op moddergooien dus besloten wij niet te veel te reageren op dit kinderdagverblijf. VV was de leider bij ons maar deze ene taak heb ik op mij genomen.

Sukke is van harte welkom om bij ons dingetjes recht te zetten! :engel:



deepthroat-feels-like.jpg
 

DeletedUser78552

Guest
Ben meer van het fisten eigenlijk... een verbaal deepthroatje is al weer lang geleden...
 
Bovenaan