Spotprentjestopic

Reactiescore
1.167
LWBang_Maker.jpg


Oops, heb ik iemand kwaad gekregen? :)
"If you can't laugh at yourself, I will"

Benieuwd hoelang het gaat duren voordat LW jouw een aanbod doet :D
 

Deleted User - 487776907

Guest
Moet een goede aanbieding zijn gezien de hoeveel mensen die hem aanneemt. Speelt er misschien een vrouw op, if u know what I mean? :eek:
 

DeletedUser8174

Guest
Misschien bied hij je wel wat PP aan aangezien hij daar genoeg van heeft haha.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
''niemand zijn gezicht durft te laten zien'' Haha.

Ikzelf lurk nog wel eens op t af maar reageer eigenlijk nergens op, Grafisch forum niet meer, W59 niet meer, Classic niet meer... Dat heeft niks te maken emt niet durfen maar gewoon omdat het AF niks aan is op de algemene fora, het grafisch fora om andere redenen en he W59 fora stikt van de oogkleppen.

Als ik dan verder over chill mag praten zijn de leden die wel het AF gebruiken inactief binnen TW of niet actief op het AF. Esca zit hier niet zo veel meer als dat hij deed, Jus Solli idem en Rens speelt niet meer in Chill. Dan houd het wel zoon beetje op met onze AF gangers.

Dat onze stam zich niet zo met het AF bezighoud is voor mij een eerste en heeft voor mij een enerzijds negatief effect maar vooral een positief non-drama effect. Ik krijg prive pms van spelers uit Vinage om hun hart te luchten over 59 omdat wij op t AF niet bulderen, wat toch wel een beetje aan toont dat wij ons vooral met eigen spel bemoeien en niet met dat van een ander, wat toch wel fijn is tot op zekere hoogte.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
''niemand zijn gezicht durft te laten zien'' Haha.

Ikzelf lurk nog wel eens op t af maar reageer eigenlijk nergens op, Grafisch forum niet meer, W59 niet meer, Classic niet meer... Dat heeft niks te maken emt niet durfen maar gewoon omdat het AF niks aan is op de algemene fora, het grafisch fora om andere redenen en he W59 fora stikt van de oogkleppen.

Als ik dan verder over chill mag praten zijn de leden die wel het AF gebruiken inactief binnen TW of niet actief op het AF. Esca zit hier niet zo veel meer als dat hij deed, Jus Solli idem en Rens speelt niet meer in Chill. Dan houd het wel zoon beetje op met onze AF gangers.

Dat onze stam zich niet zo met het AF bezighoud is voor mij een eerste en heeft voor mij een enerzijds negatief effect maar vooral een positief non-drama effect. Ik krijg prive pms van spelers uit Vinage om hun hart te luchten over 59 omdat wij op t AF niet bulderen, wat toch wel een beetje aan toont dat wij ons vooral met eigen spel bemoeien en niet met dat van een ander, wat toch wel fijn is tot op zekere hoogte.

Goed verhaal, maar noem mij één fatsoenlijke stam die geen enkele vorm van vertegenwoordiging kende op het algemeen forum. Elke stam die de boeken in gaat heeft dat enerzijds te danken aan principes/normen en waarden en anderzijds aan propaganda en verhaalverspreiding. Chill heeft geen van beide, ze clusterfucken, rekruteren stammen dood en als kers op de taart hebben ze talloze spelers die continu trieste laagwaardige acties plegen die dicht tegen stabberij aan hangen.

Het is niet voor niets dat men steeds minder Chill ziet op het forum en de laatste fatsoenlijke spelers afhaken, het zijn gewoon de gevolgen van een structureel wanbeleid <--- wat al vele malen is aangetoond en niet ontkracht werd / kon worden door een chill-speler. Fijn dat jij optimistisch blijft maar het feit is dat Chill nagenoeg elke fatsoenlijke speler afschrikt met haar laagwaardige praktijken en Vinage goed moeten zoeken waar nog een plaatsje vrij is voor de vele aanmeldingen - wat zeer positief is.

Zelf speel ik praktisch nooit in premades en join ik juist graag de stam met de slechtste kaarten of de beslissende partij (op w47 Psycho, terwijl ik in Angels en Meow uit velen accounts keuze had), maar ik zou mijzelf enorm opvreten als lid van Chill. Neem alleen het feit dat je al een kwantitatief overwicht hebt en toch bereid bent om de bondgenoot van je vijand dood te rekruteren, terecht dat de laatste actieve AF'ers van Chill terug in schulp kruipen wegens plaatsvervangende schaamte. Ik zou je bijna adviseren hun voorbeeld te volgen.

Daarnaast blame je die zogenaamde oogkleppen, ik blame het ontbreken van enig vermogen tot een fatsoenlijke discussie vanuit de chill kant, aan mij zal het niet liggen. Tot dit moment heb ik ook vanaf jouw account nog geen enkele poging gezien tot discussie en ben je de zoveelste allemansvriend, chapeau.
 

DeletedUser69112

Guest
lol

Nee lekker bezig eerst zeggen dat chill niks op het AF doet en dan post ik iets krijg je zo'n reactie:oops:

In een spotprenttopic notabene. Holy shit

Een spotprentjes topic is een topic zoals een ander imo. Propaganda materiaal.
Ik vind het gewoon gek dat je na al deze terechte provocatie niet eens de moeite neemt om Chill te verdedigen :oops:

De bijdrage wordt zeker geapprecieerd, daar niet van. Enkel de inhoud valt me tegen, that's it :biggrin:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Wat wel te prijzen valt: Chill is ontzettend consequent! Posts met inhoud komen nauwelijks voor en het beleid is ook al vanaf dag één ronduit bedroevend, fijn dat ze dat toch wel zeer consequent blijven waarmaken :)
 
Reactiescore
592
Ah oke, nja ik zie het niet zo. Lekker spotprentjes posten en discussiëren mag van mij op een discussietopic :)

En wat Chill betreft, ik ben toch meer een achtergrondspeler. Dus mij mengen in dit soort discussies lijkt me niet op zijn plaats.
Ben sowieso geen fan van het hele drama-aspect van het AF.. Maar ik snap dat anderen dat wel goed/leuk vinden, dus iedere zijn ding toch;)

Ik hou me er alleen buiten en reageer vooral alleen op topics die ik leuk vind!

Wat de chapeau betreft, ik las het en ik dacht misschien kijken er hier ook mensen naar ZML die er ook wel om konden lachen:p
 
Reactiescore
1.049
Ik wil wel even zeggen dat de val van TikTak echt Vinages schuld was. Wat ik allemaal hoorde was niks positiefs. Op het moment dat je weet dat het slecht gaat met ke BG zou ik als leider er een paar prominente spelers heensturen om orde op zaken te stellen. Maargoed dat ben ik
 

DeletedUser69389

Guest
Ik wil wel even zeggen dat de val van TikTak echt Vinages schuld was. Wat ik allemaal hoorde was niks positiefs. Op het moment dat je weet dat het slecht gaat met ke BG zou ik als leider er een paar prominente spelers heensturen om orde op zaken te stellen. Maargoed dat ben ik

Het is zeker zo dat er fouten zijn gemaakt. Maar het verhaal heeft altijd meerdere kanten. Zullen wel interns beloofd zijn. Anyhoe. Het zegt ook veel dat er acccounts zijn geweest die wel geweigerd hebben. Mooie poging om de bal naar Vinage te kaatsen, maar wij houden de wereld tenminste in balans kwa kwantiteit.
 
Reactiescore
1.049
Het is zeker zo dat er fouten zijn gemaakt. Maar het verhaal heeft altijd meerdere kanten. Zullen wel interns beloofd zijn. Anyhoe. Het zegt ook veel dat er acccounts zijn geweest die wel geweigerd hebben. Mooie poging om de bal naar Vinage te kaatsen, maar wij houden de wereld tenminste in balans kwa kwantiteit.
Omdat niemand binnen Chill/Rose aankomt om met de hele stam over te lopen?
 
Bovenaan