Spotprentjestopic

DeletedUser78552

Guest
Ik weet alleen niet of De Sukke wel zijn vuist in jouw reet wil duwen... je kunt het altijd voorstellen ;)

hopen kan altijd he... Ik heb wel de voorkeur om zelf de handschoentjes aan te trekken en de mouwen op te stropen maar de kloof opentrekken lijkt mij ook wel spannend...
 

DeletedUser78975

Guest
Ojeej @De Sukke lees je mee? Rota heeft nu al het verlangen om jullie te fisten en de samenwerking moet nog beginnen :O
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser78644

Guest
Sowieso, ben benieuwd wat ik morgenochtend weer terug zie van mezelf op filmpjes haha

gisteren wedde een vriend van me dat een Duvel 4,20 euro was, als het fout was zou hij naakt in de fontein op de markt zwemmen en roepen 'ik ben een behr'
Nou, 3 keer raden , hij had het fout :cool:

Dat beeldmateriaal moet vereeuwigd worden
 

DeletedUser78644

Guest
Zou eens toestemming moeten vragen van de persoon in kwestie, als hij instemt dan mogen jullie meegenieten hahaha
 

DeletedUser78975

Guest
2ihxbah.jpg


:tongue:
 

DeletedUser78552

Guest
hahahahaha die is wel leuk zeg... naam was wel mijn eigen idee, en het doorstartplan ook. Toch maar ff de credits opeisen he...
 

DeletedUser78972

Guest
Damn, Dat ik m als Goez speler ni snap...
Niels Niels Niels... Tell me more!

Het rechter poppetje ben jij, na die info plaatste je redelijk dramatisch 21 berichten in het top/flop topic. (terwijl jullie geen haar beter zijn)
Doordat ik dit plaatje moet uitleggen vraag ik me af of er geen draadje bij je is los geschoten toen je die info kreeg lol.

en als je het tegen mij had, ik ben geen niels.

gruutjes
 
Bovenaan