Spotprentjes

Reactiescore
3.452
Dat vervolgens team AAO besluit door te spelen is aan hun, maar ga er niet vanuit dat andere zich aanpassen naar jouw keuzes. Ik denk dat Fier al lang geen "geheel" meer is namelijk.
Gaat om het stukje eerst deff sturen en dan ineens gaan terugtrekken zonder communicatie of wat,denk dat je zelf wel snapt dat dat niet heel correct is?
Dat jij nu AAO en Fier erbij gaat halen terwijl account FF geheel fout zit vind ik ook een beetje apart
 
Reactiescore
1.476
Er word meerdere kanten op gediscussieerd nu. Ik denk niet dat er vanaf account AAO enig verwijt naar FF is over de vlaggendeal, het is logisch dat er om extra def is gevraagd als AAO aangevallen word. Als de def er dan eenmaal staat, is het vervelend dat het op een onverwacht moment terug word getrokken. Maar dat zal in game wel uitgewerkt worden tussen AAO QQ en FF.
 

Deleted User - 487924308

Guest
Gaat om het stukje eerst deff sturen en dan ineens gaan terugtrekken zonder communicatie of wat,denk dat je zelf wel snapt dat dat niet heel correct is?
Dat jij nu AAO en Fier erbij gaat halen terwijl account FF geheel fout zit vind ik ook een beetje apart
Het acc FF zat hier idd fout (voornamelijk mezelf) en ik heb dit al toegegeven. Nu heeft martijn zelf al aangegeven om er een streep onder te trekken en dit achter ons te laten dus deze discussie is echt niet meer nodig. Sowieso is deze hele discussie over een al gespeelde wereld vrij onnodig.
 
Reactiescore
1.476
Het acc FF zat hier idd fout (voornamelijk mezelf) en ik heb dit al toegegeven. Nu heeft martijn zelf al aangegeven om er een streep onder te trekken en dit achter ons te laten dus deze discussie is echt niet meer nodig. Sowieso is deze hele discussie over een al gespeelde wereld vrij onnodig.
Daar is het AF voor. :)
 
Reactiescore
1.380
Ach jongens heel vervelend wat gebeurd is. De reactie kwam voornamelijk omdat het zonder melding gedaan werd of zonder communicatie.

Het is jullie door mij allang vergeven.

Denk alleen dat andere co's dit nog moeten verwerken omdat er een dorpje kwijt is daardoor hahah
 
Reactiescore
1.962
Weet ook niet waarom je een deal moet maken voor vlaggen farmen, laat je dorpen lekker opedelen dan krijg je alleen maar sneller vlaggen.
 
Bovenaan