Spotprentjes

Reactiescore
766
2D4B691F-89CB-40FC-82D6-D32D36302EF3.jpeg
 
Reactiescore
766
Zo zo, 0 dorpen kwijt. 1 maand voorbereidingstijd en een lekkere 1c regel welke enorm in jouw voordeel werkt door je cluster. Maar goed jongens, AAO was dé sterkhouder van Fier!!
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Zo zo, 0 dorpen kwijt. 1 maand voorbereidingstijd en een lekkere 1c regel welke enorm in jouw voordeel werkt door je cluster. Maar goed jongens, AAO was dé sterkhouder van Fier!!

Vanwaar nu opeens zo toxic doen? Nog steeds salty dat Hi Ho onder Fier is geëindigd? AAO is iig ten alle tijde z’n stam trouw gebleven.
 
Reactiescore
5.598
Vanwaar nu opeens zo toxic doen? Nog steeds salty dat Hi Ho onder Fier is geëindigd? AAO is iig ten alle tijde z’n stam trouw gebleven.
VTCpro serieus nemen is al een kwalijke zaak, maar dan ook nog een meme van hem serieus nemen, daar moet je gewoon niet aan beginnen.
 
Reactiescore
786
VTCpro serieus nemen is al een kwalijke zaak, maar dan ook nog een meme van hem serieus nemen, daar moet je gewoon niet aan beginnen.

Ik mag hem wel :p
 
Reactiescore
1.380
Zo zo, 0 dorpen kwijt. 1 maand voorbereidingstijd en een lekkere 1c regel welke enorm in jouw voordeel werkt door je cluster. Maar goed jongens, AAO was dé sterkhouder van Fier!!

het is een spotprentje man. gewoon ff chillen. Wat is het idee van spotprentjes? of moet ik jou dat uitleggen?
Hoezo werkt 1c in mijn voordeel? Ons cluster kon bijna volledig aangevallen worden dus wat bedoel je daarmee. En alles verder achter edelafstand is toch dodge ok dus zoveel meer werk was dat niet geweest.

en nee wij zijn geen sterkhouder. Wij zijn noob en eisen alle def op, denken alleen aan onszelf, Wij hebben ook nooit wat voor de stam gedaan.
 
Reactiescore
786
het is een spotprentje man. gewoon ff chillen. Wat is het idee van spotprentjes? of moet ik jou dat uitleggen?
Je ging anders ook wat op je achterste poten staan door zijn spotprent haha
 
Reactiescore
1.380
naja als het waar was had ik hem een duimpje gegeven. Wou alleen aangeven dat wat ie zegt niet waar was maar je hebt gelijk. Ben snel getriggert als er onwaarheden gezegd worden. Verbeter puntje. Zelfs als exmentor leider help je me haha
 
Reactiescore
766
het is een spotprentje man. gewoon ff chillen. Wat is het idee van spotprentjes? of moet ik jou dat uitleggen?
Hoezo werkt 1c in mijn voordeel? Ons cluster kon bijna volledig aangevallen worden dus wat bedoel je daarmee. En alles verder achter edelafstand is toch dodge ok dus zoveel meer werk was dat niet geweest.

en nee wij zijn geen sterkhouder. Wij zijn noob en eisen alle def op, denken alleen aan onszelf, Wij hebben ook nooit wat voor de stam gedaan.
Ik reageerde niet op jouw spotprent? Jij reageerde op die van mij? :(
 
Reactiescore
1.380
Ik reageerde niet op jouw spotprent? Jij reageerde op die van mij? :(

heb je wel gezien wat je geschreven hebt?

Ik zei op jou spotprentje dat het niet klopt niks vervelends wat ik daar schrijf.
Daarin tegen ga jij vol in op mijn reactie.

Welk account speelde je ook al weer in HIHO?
 
Bovenaan