Spotprentjes

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
obmk1hgiflh41.jpg
 
Reactiescore
259
Armada is oprecht wel de meest unlucky stam op deze wereld ja.

Excuses als er mensen door de spotprent van me hierboven naar de opticien moeten.
 
Reactiescore
490
Armada is oprecht wel de meest unlucky stam op deze wereld ja.

Excuses als er mensen door de spotprent van me hierboven naar de opticien moeten.
verklaar je nader
 
Reactiescore
490
Reactiescore
490
Reactiescore
54
JAJA dankjewel en gefeliciteerd, Alles gegeven Mooie strijd mogen leveren maar helaas moet er soms ook geslapen/gewerkt worden!

Daarbij hebben met namen Bas en Mark(speler no.9/10) Facta gered! Verder vind ik het mooi te zien hoeveel account's zich offensief bezig hebben gehouden met IAA en armanda voor weken! voordat IAA/armanda braken.

Heb een leuke wereld gespeeld en wil jullie weer bedanken voor het gelach en het GEJANK !

Tot over een tijdje Bitches!
 
Reactiescore
259
JAJA dankjewel en gefeliciteerd, Alles gegeven Mooie strijd mogen leveren maar helaas moet er soms ook geslapen/gewerkt worden!

Daarbij hebben met namen Bas en Mark(speler no.9/10) Facta gered! Verder vind ik het mooi te zien hoeveel account's zich offensief bezig hebben gehouden met IAA en armanda voor weken! voordat IAA/armanda braken.

Heb een leuke wereld gespeeld en wil jullie weer bedanken voor het gelach en het GEJANK !

Tot over een tijdje Bitches!

Maak ik uit dit bericht nou op dat dit je afscheidspost is?

Anyway, was een leuke strijd. Ik wil daarbij wel een waardering uitspreken over je uithoudingsvermogen in deze battle. Had offensief van jou liever wat meer gezien, behalve de keer dat ik noodgedwongen een paar dagen niet online kon zijn. Defensief heb je het best aardig gedaan maar uiteindelijk gezwicht onder de 1e beste lading stamclaers..:)
 
Reactiescore
54
Niet helemaal waar de eerste wave koste me 5 dorpen ;) toen ik eindelijk om 17:00 ging slapen ging het mis...... het is dat RL het niet toelaat actief te spelen en ik geen zin heb om te gaan dweilen met de kraan open....

Daarbij spelen er weel meer dingen waardoor voor mij het hier ophoud op w71
 

Pedik

Casanova w23
Reactiescore
458
Bovenaan