Spotprentjes

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Tenslotte kan die man enkel BLOK OK’en en recappen. Dat hebben we gezien op Kanade
 
Reactiescore
1.075
Precies! Beetje salty fzo, wetende dat 70% van de edels nog niet liepen toen ik vv had maar hey
 
Reactiescore
2.064
Defkoning lau, hoeveel dorpen had jij verloren als je vv van kanade had
 
Reactiescore
68
Hij had er 5 gepakt van Hi Ho
 
Reactiescore
1.075
Defkoning lau, hoeveel dorpen had jij verloren als je vv van kanade had
Als lau nou eens een vv durfde pakken wisten we dat. Ipv mensen te blamen die tussentijds nog iets van een kapotgeschoten acc proberen te maken waar zn eigen stam op tlott na 0 hulp aan bied.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.144
Defkoning lau, hoeveel dorpen had jij verloren als je vv van kanade had

Pff. Ik had er allesinds geen 50 proberen recappen.
Als lau nou eens een vv durfde pakken wisten we dat. Ipv mensen te blamen die tussentijds nog iets van een kapotgeschoten acc proberen te maken waar zn eigen stam op tlott na 0 hulp aan bied.

Wij wisten pas zeker dat we geen target waren rond 5 uur. Dat is wel redelijk laat, niet? :p
Hadden gewoon 1600 aanvallen op de teller en wat edels waardoor we dachten dat er edelspam ging komen. Dan zou ik dus 1000 edels over 2 accounts moeten snipen. Ik ben snel en goed, maar zo snel nou ook weer niet.
 
Reactiescore
1.075
Pff. Ik had er allesinds geen 50 proberen recappen.

Wij ook niet, daarvoor moet je elders zijn lol
Wij wisten pas zeker dat we geen target waren rond 5 uur. Dat is wel redelijk laat, niet? :p
Hadden gewoon 1600 aanvallen op de teller en wat edels waardoor we dachten dat er edelspam ging komen. Dan zou ik dus 1000 edels over 2 accounts moeten snipen. Ik ben snel en goed, maar zo snel nou ook weer niet.
Dat bedoel ik dus, ik ben er zelf afgegaan rond half 6 en toen kwamen pas de eerste edelspams op kanade, idk waarom je sint gaan blamen dan terwijl ik tot dan enkel wzt lijstje moest doorsturen voor verdere snipes enz
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.772
Haha imagine The Snipe 2019 zijn en je kunt niet inschatten waar de massa landt!
 
Reactiescore
3.575
7d815a750467ad3b828ab981d06a55bf.png
 
Bovenaan