Spotprentjes

Reactiescore
300
Moet jij niet eens wat gaan edelen noobke? xD

Nee joh? Veel leuker om buiten de tw carrière om ook een beetje pedagogisch werk aan de zijkant te doen hier op het AF. Hebben kids zoals jij hard nodig in deze maatschappij. Daar draag ik natuurlijk graag mijn steentje aan bij en ontferm me over jou, geheel op vrijwillige basis trouwens, puur zodat jij je verder kan ontwikkelen en ontplooien. Helaas nog een lange weg te gaan, maar we komen er wel!
 
Reactiescore
5.598
Maak dan iets Lars
 
Reactiescore
94
Heb je weer aandacht tekort noobje?
Heb het nu eens uitgelegd met bewijs, iets waar je over zat te janken knul.
Waarom bijzonder? Die dude pmt mij zelf random.. heb nog expres mn eigen acc er neer gezet, omdat ik wist dat zo'n noobknulletje als jij ging lopen janken. Heb erop alles gezien wat ik wou. Dus lul er maar niet omheen svp.
Dat eerdere gejank van jou bleek ookal ongelijk te zijn, want melvin begon er zelf over, hoe fkin dom kun je zijn.
Daarnaast ben ik blij dat ik die ss van de vvs erop heb gegooid, zijn veel dingen mee opgelost en weer dom gejank voorkomen.

Waar haal jij die ontzettend grote bek eigenlijk vandaan anderen constant 'knulletje' of 'noob' te noemen? Heb tot nu toe nog geen speler gesproken die positief over jou spreekt. Zowel huidige als ex stamgenoten van je beschrijven je als een bron van onrust in de stam. Men zou door jou stammen leaven gezien het gemis van ingame skills en sociale vaardigheden. ;)
Moet hier dan nog wel bij vermelden dat ik je totaal niet ken, wellicht door een 2,5jaar stop, en moet dus oppassen dingen te zeggen waar ik niet alles van af weet, iets wat jij ook eens proberen kan ;)

Maar goed on topic, vind het nog steeds vreemd dat je niet doorhebt dat je zowel over dit onderwerp, het terugsturen van killb' Def, als het onderwerp in andere topic, niet genoeg weet om dit soort conclusies te trekken. Prima dat je het vv schema dropt, prima dat je weet wie het heeft teruggestuurd. Maar als je uiteindelijke conclusie is dat Melvin het account express verneukt heeft moet je toch eens wat beter rondvragen bij betrokkenen.

@Justin (toch?)
Zeeeer sterke :p
 
Reactiescore
1.363
Waar haal jij die ontzettend grote bek eigenlijk vandaan anderen constant 'knulletje' of 'noob' te noemen? Heb tot nu toe nog geen speler gesproken die positief over jou spreekt. Zowel huidige als ex stamgenoten van je beschrijven je als een bron van onrust in de stam. Men zou door jou stammen leaven gezien het gemis van ingame skills en sociale vaardigheden. ;)
Moet hier dan nog wel bij vermelden dat ik je totaal niet ken, wellicht door een 2,5jaar stop, en moet dus oppassen dingen te zeggen waar ik niet alles van af weet, iets wat jij ook eens proberen kan ;)

Maar goed on topic, vind het nog steeds vreemd dat je niet doorhebt dat je zowel over dit onderwerp, het terugsturen van killb' Def, als het onderwerp in andere topic, niet genoeg weet om dit soort conclusies te trekken. Prima dat je het vv schema dropt, prima dat je weet wie het heeft teruggestuurd. Maar als je uiteindelijke conclusie is dat Melvin het account express verneukt heeft moet je toch eens wat beter rondvragen bij betrokkenen.

@Justin (toch?)
Zeeeer sterke :p

Dan spreek jij de verkeerde mensen. En het feit dat jij je aangevallen voelt om noob en knul dan ben je echt n fking dom figuur man :p. En als je me moest kennen, w53 zwoele toyboys speelde ik toen ik nog noob was :p. Heb serieus in geen tijden meegemaakt dat iemand zo serieus hapt op dingen, tering. Daarnaast gaf Mel gewoon de reden aan en ik zeg dat het duidelijk is, dan is het ook klaar. Dus LEZEN domme knul.
En nee ik heet geen justin xd. Dan heb je toch echt de verkeerde voor je. Daarnaast praat ik gewoon zoals ik wil. Accepteer het of hou je waffel gewoon.. Als ik zo slecht was, waarom vragen mensen mij wel constant op accounts te spelen etc? Ookal vind ik mezelf echt slecht :p. Daarnaast is n beetje banter altijd leuk, aan gezien ik een grote troll ben. + direct ben en geen blad voor de mond neem. Hopelijk is dit voldoende, geen zin in dit domme gejank, want wil kunnen lachen om spotprenten en niet verhalen gaan typen op de verkeerde plaatsen... daaag x
 
Reactiescore
451
Dan spreek jij de verkeerde mensen. En het feit dat jij je aangevallen voelt om noob en knul dan ben je echt n fking dom figuur man :p. En als je me moest kennen, w53 zwoele toyboys speelde ik toen ik nog noob was :p. Heb serieus in geen tijden meegemaakt dat iemand zo serieus hapt op dingen, tering. Daarnaast gaf Mel gewoon de reden aan en ik zeg dat het duidelijk is, dan is het ook klaar. Dus LEZEN domme knul.
En nee ik heet geen justin xd. Dan heb je toch echt de verkeerde voor je. Daarnaast praat ik gewoon zoals ik wil. Accepteer het of hou je waffel gewoon.. Als ik zo slecht was, waarom vragen mensen mij wel constant op accounts te spelen etc? Ookal vind ik mezelf echt slecht :p. Daarnaast is n beetje banter altijd leuk, aan gezien ik een grote troll ben. + direct ben en geen blad voor de mond neem. Hopelijk is dit voldoende, geen zin in dit domme gejank, want wil kunnen lachen om spotprenten en niet verhalen gaan typen op de verkeerde plaatsen... daaag x

Noob chris
 
Reactiescore
94
Dan spreek jij de verkeerde mensen. En het feit dat jij je aangevallen voelt om noob en knul dan ben je echt n fking dom figuur man :p. En als je me moest kennen, w53 zwoele toyboys speelde ik toen ik nog noob was :p. Heb serieus in geen tijden meegemaakt dat iemand zo serieus hapt op dingen, tering. Daarnaast gaf Mel gewoon de reden aan en ik zeg dat het duidelijk is, dan is het ook klaar. Dus LEZEN domme knul.
En nee ik heet geen justin xd. Dan heb je toch echt de verkeerde voor je. Daarnaast praat ik gewoon zoals ik wil. Accepteer het of hou je waffel gewoon.. Als ik zo slecht was, waarom vragen mensen mij wel constant op accounts te spelen etc? Ookal vind ik mezelf echt slecht :p. Daarnaast is n beetje banter altijd leuk, aan gezien ik een grote troll ben. + direct ben en geen blad voor de mond neem. Hopelijk is dit voldoende, geen zin in dit domme gejank, want wil kunnen lachen om spotprenten en niet verhalen gaan typen op de verkeerde plaatsen... daaag x

Ik voel me zeker niet aangevallen, ken je ook niet dus zou een mening me ook eigenlijk niks uitmaken :p Noem het ouderwets, maar toen ik nog speelde (klink wel bejaard zo, lente '17 stopte ik) werd er gewoon wat normaler op AF gepost voor mn gevoel, uiteraard praat iedereen zo als ie wil, naar mij mening kom je wat debiel over, maar zal dan voor nu wel ffkes 't waffeltje sluiten. Dat je voor accies gevraagd wordt is in deze laatste fase van Tw met een erg beperkte supply spelers niet gek :)

Ik doelde met Justin de poster van die laatste spotprent, die vond ik vet goed, weet alleen niet zeker of dat hem ook echt is. Verder is dit mn 3e wereld met Melvin op account, ben dus ook een heleboel banter, vv's in mensen hun rim, getroll en gezeik gewend, maar dat is neemt niet weg dat je in tot nu toe beide discussies niet genoeg op de hoogte bent. (Melv poste mogelijke redenen, maar van de echte situatie weet je namelijk alsnog ni genoeg). Op t laatste stuk heb je gelijk, had een leuke (denk ik) spotprent op mn telly gemaakt maar kan hem naar ni goed gecropt en geedit posten, dus die komt snel :)
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.320
Waar haal jij die ontzettend grote bek eigenlijk vandaan anderen constant 'knulletje' of 'noob' te noemen?
Hij ziet dat het voor @dragonshield3 werkt, maar vergeet dat hij niks heeft om dit te ondersteunen
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

Hahaha leuke spotprent dat wel, maar zou je dit niet ff lekker ingame met iemand in de buurt van Laagland bespreken ipv met mij. Ik heb al eens aangegeven dat ik geen Laagland ken en niet weet wat Laagland allemaal uitspookt.

Dan spreek jij de verkeerde mensen. En het feit dat jij je aangevallen voelt om noob en knul dan ben je echt n fking dom figuur man :p. En als je me moest kennen, w53 zwoele toyboys speelde ik toen ik nog noob was :p. Heb serieus in geen tijden meegemaakt dat iemand zo serieus hapt op dingen, tering. Daarnaast gaf Mel gewoon de reden aan en ik zeg dat het duidelijk is, dan is het ook klaar. Dus LEZEN domme knul.
En nee ik heet geen justin xd. Dan heb je toch echt de verkeerde voor je. Daarnaast praat ik gewoon zoals ik wil. Accepteer het of hou je waffel gewoon.. Als ik zo slecht was, waarom vragen mensen mij wel constant op accounts te spelen etc? Ookal vind ik mezelf echt slecht :p. Daarnaast is n beetje banter altijd leuk, aan gezien ik een grote troll ben. + direct ben en geen blad voor de mond neem. Hopelijk is dit voldoende, geen zin in dit domme gejank, want wil kunnen lachen om spotprenten en niet verhalen gaan typen op de verkeerde plaatsen... daaag x


Dan ben je nog mijn co geweest ook lol
 
Reactiescore
5.598
Hahaha leuke spotprent dat wel, maar zou je dit niet ff lekker ingame met iemand in de buurt van Laagland bespreken ipv met mij. Ik heb al eens aangegeven dat ik geen Laagland ken en niet weet wat Laagland allemaal uitspookt.
Dan zeg je dat toch eventjes, dan is dat voor ons ook gelijk duidelijk. Verder sorry als je het gezegd hebt en ik er overheen heb gelezen.
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Dan zeg je dat toch eventjes, dan is dat voor ons ook gelijk duidelijk. Verder sorry als je het gezegd hebt en ik er overheen heb gelezen.

Ik heb de afgelopen dagen mijn naam eer aan gedaan.
 
Bovenaan