Spotprentjes

Deleted User - 487957763

Guest
Wrm oude spotprent reposten :O
Kan je hem ff quoten dan kan hem niet terug vinden :( dacht ook eens uniek te zijn :tongue:

Vond hem wel leuk aangezien Turtle ze front off aan doodgooien is.

Offen doe je zo!
A91831A5-70C3-4F09-963A-D1855D4CBE5D.jpeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Deze snap ik niet
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
Ben niet blind ofzo :boer: Maar dat kan in sommige gevallen gewoon slim zijn. Het is goedkoop herbouwen toch?
 

DeletedUser81000

Guest
Kan je hem ff quoten dan kan hem niet terug vinden :( dacht ook eens uniek te zijn :tongue:

Vond hem wel leuk aangezien Turtle ze front off aan doodgooien is.

Offen doe je zo!
Bekijk bijlage 17221

Desondanks de minimale info zullen velen deze actie wel begrijpen. We gaan ons niet verlagen naar dit niveau door de bal terug te gooien. Je maakt er ons alleen maar blij mee door het te posten.
 
Reactiescore
5.609
Desondanks de minimale info zullen velen deze actie wel begrijpen. We gaan ons niet verlagen naar dit niveau door de bal terug te gooien. Je maakt er ons alleen maar blij mee door het te posten.
Jij hebt zeker je lolbroek aan.
 

Deleted User - 487957763

Guest
jij bent een nieuwkomer? welkom bij dit oh zo leuk spel! voor vragen stuur maar een PM, je kan nog wel wat nieuws leren zo te zien :)
Mensen raken wel triggered van een grapje zeg. Nieuwkomer nah check me profiel maar :tongue:

Zit gewoon beetje te geinen op een vv waarop de tegenstander zijn front off kansloos doodloopt. Maar tegenwoordig mag je AF enkel nog gebruiken om te zaniken volgens mij
 
Reactiescore
1.542
Backtime zeker?

Nee, een fakemolen met hier en daar een cleartje erbij =) het gebruikelijke dagelijkse ritueel tussen TAS en Murus.
 
Reactiescore
1.283
1 clear voor 2 dorpen accepteer ik wel, beetje slechte counter vanuit jullie.. Daarnaast hebben jullie ook genoeg dodgefouten, die kunnen wij ook even posten?

Niet zo zuur schat, vlg mij complimenteert Luc jullie gewoon met de blitz in dezelfde post.
De verhoudingen in dodgefouten liggen hier gelukkig een stuk gunstiger dan daar, maar dat ter zijde
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan