Spotprentjes

Reactiescore
451
Dat zie je dan compleet fout. Boosten en internen is nogmaals een verschil. Stel Whale start met Ethereal en UBM (zijn boost accounts) zoals HiHo beweerd is het vreemd Whale amper tot niets van zijn boost accounts zal gaan edelen. In hoeverre kan je dan nog spreken van boost accounts als ze niet worden gefarmed en niet worden ge edeld door het account waarvoor ze in functie spelen.

Tenzij je nu gaat beweren Whale in opdracht van Fier is gestart en hij boost accounts moest regelen voor ons. Dan zou je uitleg nog steek houden maar dwalen we enkel maar verder af in de onzinnigheid.

Ik denk zelf dat ze fier nu boosten omdat ze door fier zn edellijnen niet meer naar save kunnen ze maar naar dorine op the dessert fox gaan:(
 
Reactiescore
3.536
Dus als ik het goed begrijp ben jij het met mij eens dat Whale niet meer zal gaan boosten en Fier wel geboost word? Enkel heeft Fier geen intentie gehad om UMB op deze wereld te laten starten om onze stam te boosten.

Dus in het geval van jullie beweringen gaan alle partijnen (Fier en Whale) vrijuit omdat Fier geen intentie had te boosten en Whale wel die intentie had maar het niet gedaan heeft.


Ongeacht dat Whale niet de intentie had te boosten maar ik ga maar even mee in jullie hypothese.
 
Reactiescore
451
Dus als ik het goed begrijp ben jij het met mij eens dat Whale niet meer zal gaan boosten en Fier wel geboost word? Enkel heeft Fier geen intentie gehad om UMB op deze wereld te laten starten om onze stam te boosten.

Dus in het geval van jullie beweringen gaan alle partijnen (Fier en Whale) vrijuit omdat Fier geen intentie had te boosten en Whale wel die intentie had maar het niet gedaan heeft.


Ongeacht dat Whale niet de intentie had te boosten maar ik ga maar even mee in jullie hypothese.

Whale had de gedachten maar mag het niet door fier dus geeft die zn boosts af waardoor je dus random andere boost wat ook niet mag
Aangezien ze voor te boosten zijn gemaakt
 
Reactiescore
3.536
En jij weet wat de gedachten zijn van Whale? Zou een mooie wereld zijn als we zelfstandig bepalen wat iemand zijn gedachte is zonder dat die persoon daar enige aanleiding toe heeft gegeven.
 
Reactiescore
306
En jij weet wat de gedachten zijn van Whale? Zou een mooie wereld zijn als we zelfstandig bepalen wat iemand zijn gedachte is zonder dat die persoon daar enige aanleiding toe heeft gegeven.
Ik ruik een hypocriet
 
Reactiescore
3.536
Ik heb de verschillen tussen Ice en Whale al meermaals uitgelegd dus er is geen vergelijking te trekken tussen de verschillende conclusies tussen beide accounts. Bij Ice zijn er heel veel aanleidingen om van mening te zijn dit account heeft zitten boosten, deze zijn niet van toepassing op Whale.
 
Reactiescore
306
Ik heb de verschillen tussen Ice en Whale al meermaals uitgelegd dus er is geen vergelijking te trekken tussen de verschillende conclusies tussen beide accounts. Bij Ice zijn er heel veel aanleidingen om van mening te zijn dit account heeft zitten boosten, deze zijn niet van toepassing op Whale.
Ik ruik een hypocriet
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
He mag ik even vragen: jij was daar toch ook in de mb stam en in het begin van de wereld verkondigde je toch dat alles daar heel prettig verliep en er een leuke sfeer was? Hoezo komt het dat je nu zo kritisch bent dan, wat is er veranderd?

O binnen de mb-stam is het nog steeds heel gezellig en sfeer nog steeds goed (iets minder nu er een abuser noob rondloopt :p). Beetje gekscherend doen over zaken moet kunnen (zoals je stamleider van w66 openbaar belachelijk maken), zeker als bepaalde dingen gewoon terecht zijn. Verder ben ik het op persoonlijk vlak idd lang niet met alles eens wat hiho doet, enkel is het niet genoeg om te stoppen met mijn huidige doel (vlaggen farmen).
 
Reactiescore
1.918
Oke duidelijke taal en mooi dat je het toegeeft ondanks dat je er nog speelt. Die abuser noob is idd wel een irritant mannetje, moet je echt mee oppassen
 
Reactiescore
967
@slizz, ik waardeer je zeer als poster maar hier sla je wel even de plank mis. Ik heb nergens gezegd dat UMB en Ethereal geen of nooit intern zullen worden.

Zoals je ziet in de citaat zei ik vooral ze niet interned zullen worden door Whale maar niet dat ze niet interned zouden worden. Dat terzijde deed ik deze uitspraak toen ik op mijn werk zat en op de gsm, uit men hoofd ging Whale er 0 pakken maar blijken er dan wel 4 ofzo te zijn geworden. Doet alsnog niets af van het punt ik toen wou maken dat het geen boost acc is want slechts 0,0000... % beland bij Whale uiteindelijk.

Conclusie; Je spotprent is fout.

Ach spotprenten zijn er nou eenmaal om mensen te triggeren. Ik zou zeggen maak je er niet te dik om en neem ze met een korreltje zout.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.762
Beste spotprent die ik in lange tijd zag Daan, accurater vind ik ze niet meer!
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.632
Wat een kutdiscussie en nog steeds in het verkeerde topic. Hoeveel memes moet ik nog gaan sturen voordat het stopt?
 

Deleted User - 1662558

Guest
Ik denk zelf dat ze fier nu boosten omdat ze door fier zn edellijnen niet meer naar save kunnen ze maar naar dorine op the dessert fox gaan:(

Wie ben je mag als ik mag vragen? Weten namelijk niet veel mensen dat Dorine op TDF speelt, zelf zij weet niet wie je zou kunnen zijn
 

Deleted User - 487957763

Guest
Bij de naam The Dessert Fox gaat het wel even rommelen :rolleyes2:
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.310
Laurens en posten zonder zijn titel in beeld?
 
Reactiescore
451
En jij weet wat de gedachten zijn van Whale? Zou een mooie wereld zijn als we zelfstandig bepalen wat iemand zijn gedachte is zonder dat die persoon daar enige aanleiding toe heeft gegeven.

Gast als iemand aangeeft serieus te spelen
Een ubm en hij neemt bijna alleen bb dorpen over hij heeft genoeg werelden gespeeld en een speler met niveau start zo niet die pakken early game geen bb das precies wat een DU doet
 
Bovenaan