Spotprentjes

Reactiescore
603
Noord verwaarlozen? mwa.. wat wil je dan als je op een klein account 1300 clears krijgt en 600+ edels.. We hadden het zo gepland dat eerst zuid zou aankomen en dat ze daar de volle focus op legden, in noord liepen amper fakes alleen de clears waardoor het nep leek. Kanade zat midden in een recap oorlog in zuid toen Gh en Tas nog eens 200/300 edels op hem flikkerden in noord.. wat wil je er dan nog aan doen dan? :p Dat Mi nog zoveel recapte was al een wonder opzich ondanks onze beperkte middelen zo diep.

Feit is wel dat Kanade noord nooit is gebruikt met een massa op Gh, achteraf was dat een gemiste kans.

Ging niet alleen om de massa.

Dorpen die 4 weken geleden gepakt zijn waren blijven steken op 5k (normaal binnen 3 weken uitgebouwd dorp). Volgens de VVer stonden troepen van noord in de core.

Gewoon verwaarlozing van noord in mijn ogen en ons in een moeilijke positie brengen
 
Reactiescore
603
Wij doen het in 2 weken!

Ik zei normaal 3 weken..

Een normaal mens rent ook geen 100m in 9.58 seconde!

Jij bent toch de usain bolt van de bb uitbouwers?
 
Reactiescore
161
Dorpen die 4 weken geleden gepakt zijn waren blijven steken op 5k (normaal binnen 3 weken uitgebouwd dorp). Volgens de VVer stonden troepen van noord in de core.

Dat er wat traag opgebouwd werd in momenten is wel waar , dat noord verwaarloosd werd is zeker niet het geval. Noord werd gewoon gedeffed met minder resources dan ik core had. Core was gewoon een drukke bedoening met de constante incs sommige periodes. En zoals TAS al uitlegd , focus werd eerst zuid gelegd en dan nog edelspam noord erbij. Waarbij we met 2 continue moesten deffen , pc & gsm. Voor Noord werd evenveel moeite gedaan als Core. Maar uiteindelijk moet je het onderspit delven als je geen of amper 2 stacks hebt.

Volgens VVer? Ik heb zelf gezegd dat er def stond van noord in core en dit ging om 5k zc , meer niet. (Kan je overigens terugvinden in de groepschat.
Dus ''def sturen naar core is in hele grote woorden gezegd''
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
Als zelfs kyle en sanne al uitgescholden worden met ziektes loopt het wss niet helemaal lekker daar in taow

Uiteraard begrijp ik het P&P stukje hierin en was ik eigenlijk niet van plan er nog meer woorden aan vuil te maken. Echter zie ik nu allemaal memes aan mij gerelateerd (memes is altijd +1, no offense) en wordt geheel TAoW over een kam geschoren. Ook zie ik enkele dingen voorbij komen die gewoonweg niet waar zijn.

Kyle en Sanne zijn nooit uitgescholden met ziektes, wel is er een keer pissig gereageerd bij dorpverlies. Uiteraard niet netjes, maar ik durf te wedden dat dit binnen elke stam gebeurd (zeker bij betrokken leden die er zelf veel tijd insteken).

En dat noemt mij dan een snotneus? Lieverd kijk een keer goed in de spiegel en naar je manier van communicatie naar je medespelers en hier op het AF, vraag jezelf vervolgens eens af of jij mij een snotneus kan noemen staand in die positie en hou dan wellicht eens wijselijk je mond.

Daarbij ben je echt delusional als je denkt dat het beter was geweest als je MI had geinternt. Want je hebt zelf nog niks laten zien volgensmij met wat je nu hebt, laat staan dat je dat wel zou doen met meer interns en een groter front. Forum stonden trouwens ook gewoon steeds netjes stack aanvragen en dat weet je zelf ook.

Zoals ik al zei, makkelijk praten en een grote mond hebben, mij is gelukkig geleerd om enkel ergens mijn mond over open te trekken als ik zelf ook daadwerkelijk wat heb laten zien op dat vlak / of opbouwende kritiek kan leveren. Dit stukje heb jij klaarblijkelijk gemist.

Ik heb gewoon even een random post van jou gepakt Erik om even op wat dingen in te gaan, aangezien je hier aardig aan het flamen bent op je oude stamgenoten en leiding met als doel het ons 'betaald te zetten' of 'je gram te halen'? Laat ik voorop stellen dat je je best gedaan hebt en je ingezet hebt, zelfs toen het privé even niet lekker ging. Echter kwam de kritiek niet van mensen die zelf geen reet gedaan hebben, integendeel juist, want dat kwam vaak van spelers die er zelf evenveel tot nog meer tijd ingestoken hebben. Daarmee praat ik zeker de manier waarop het gebracht en geformuleerd is niet goed, maar wil ik wel even wat perspectief aan de situatie toevoegen.

Eveneens heb ik al eerder aangegeven dat er met name door mij fouten zijn gemaakt omtrent Mysterious Individual, of misschien beter gezegd er ingrepen mislukt zijn. Echter heb ik, net als voor al mijn leden, altijd mijn best gedaan om Mysterious te ondersteunen zo veel als mogelijk was. Helaas heeft het bij dit account vaak tegen gezeten of bleek het niet genoeg te zijn. Allereerst natuurlijk de stab van Get High, waardoor het front aanzienlijk groter werd. Als reactie daarop is direct Kanade gejumpt, wat helaas minder goed uitgepakt heeft dan ik voor ogen had. Hiermee is twee maal geprobeerd jouw front te verlichten. Daarna is een NAP met Fier gesloten, voornamelijk door de situatie in Noord en de mogelijkheid die zou ontstaan om het account vol def te zetten, zoals je ook wel kan zien aan de ODS van bijvoorbeeld QQEEZZ en Fanta.

Ook wil ik niets afdoen aan jouw inzet en het feit dat je je als hoofdspeler opgesteld hebt en verantwoordelijkheid genomen hebt, maar er zijn zeker wel pogingen ondernomen om jou van ondersteuning te voorzien. In totaal zijn er 12 co's op Mysterious gezet die niet via jouzelf gekomen zijn. Vele hiervan hebben helaas om uiteenlopende redenen niet kunnen aarden op het account. Ook hebben we meermaals tips gegeven om efficienter te deffen, meer controle te houden en meer met communicatie te bereiken. Ook deze tips zijn vaak semi-genegeerd en hebben niet het gewenste effect opgeleverd. Via jouzelf is Elija op het account gezet, een jongen waar jij veel vertrouwen in had. Echter moest hij nog veel leren en werd hij redelijk snel voor de leeuwen gegooid. Ook in hem heb ik geinvesteerd via videobellen waarin ik hem uitlegde hoe hij beter kon deffen en vele gesprekken privé. Elija spreekt mij zelfs nogsteeds regelmatig aan, omdat hij van mening is veel van mijn ervaring te kunnen leren.

Uiteraard had ik dit liever privé gedaan dan op het AF, maar ik vind het jammer hoe je ons hier neerzet. Uiteraard is het jouw visie over de situatie en beschrijf je hoe jij het ervaren hebt, maar ik vind dat je vrijwel alleen kijkt naar de negatieve dingen. Ook ik, en met mij alle TAoW leden (ook Wesley), hadden de situatie graag anders zien uitpakken.. Dat er op momenten uit frustratie over de grens gegaan is met reacties, zeker weten. Daarvoor wil ik dan ook ter afsluiting mijn excuses aanbieden, maar hopelijk begrijp je dat dit uit fanatiekheid was en niet uit haat richting jou als persoon. Het gaat je goed en hopelijk heb je ook leuke herinneringen aan je tijd op W71.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
603
Uiteraard begrijp ik het P&P stukje hierin en was ik eigenlijk niet van plan er nog meer woorden aan vuil te maken. Echter zie ik nu allemaal memes aan mij gerelateerd (memes is altijd +1, no offense) en wordt geheel TAoW over een kam geschoren. Ook zie ik enkele dingen voorbij komen die gewoonweg niet waar zijn.

Kyle en Sanne zijn nooit uitgescholden met ziektes, wel is er een keer pissig gereageerd bij dorpverlies. Uiteraard niet netjes, maar ik durf te wedden dat dit binnen elke stam gebeurd (zeker bij betrokken leden die er zelf veel tijd insteken).



Ik heb gewoon even een random post van jou gepakt Erik om even op wat dingen in te gaan, aangezien je hier aardig aan het flamen bent op je oude stamgenoten en leiding met als doel het ons 'betaald te zetten' of 'je gram te halen'? Laat ik voorop stellen dat je je best gedaan hebt en je ingezet hebt, zelfs toen het privé even niet lekker ging. Echter kwam de kritiek niet van mensen die zelf geen reet gedaan hebben, integendeel juist, want dat kwam vaak van spelers die er zelf evenveel tot nog meer tijd ingestoken hebben. Daarmee praat ik zeker de manier waarop het gebracht en geformuleerd is niet goed, maar wil ik wel even wat perspectief aan de situatie toevoegen.

Eveneens heb ik al eerder aangegeven dat er met name door mij fouten zijn gemaakt omtrent Mysterious Individual, of misschien beter gezegd er ingrijpingen mislukt zijn. Echter heb ik, net als voor al mijn leden, altijd mijn best gedaan om Mysterious te ondersteunen zo veel als mogelijk was. Helaas heeft het bij dit account vaak tegen gezeten of bleek het niet genoeg te zijn. Allereerst natuurlijk de stab van Get High, waardoor het front aanzienlijk groter werd. Als reactie daarop is direct Kanade gejumpt, wat helaas minder goed uitgepakt heeft dan ik voor ogen had. Hiermee is twee maal geprobeerd jouw front te verlichten. Daarna is een NAP met Fier gesloten, voornamelijk door de situatie in Noord en de mogelijkheid die zou ontstaan om het account vol def te zetten, zoals je ook wel kan zien aan de ODS van bijvoorbeeld QQEEZZ en Fanta.

Ook wil ik niets afdoen aan jouw inzet en het feit dat je je als hoofdspeler opgesteld hebt en verantwoordelijkheid genomen hebt, maar er zijn zeker wel pogingen ondernomen om jou van ondersteuning te voorzien. In totaal zijn er 12 co's op Mysterious gezet die niet via jouzelf gekomen zijn. Vele hiervan hebben helaas om uiteenlopende redenen niet kunnen aarden op het account. Ook hebben we meermaals tips gegeven om efficienter te deffen, meer controle te houden en meer met communicatie te bereiken. Ook deze tips zijn vaak semi-genegeerd en hebben niet het gewenste effect opgeleverd. Via jouzelf is Elija op het account gezet, een jongen waar jij veel vertrouwen in had. Echter moest hij nog veel leren en werd hij redelijk snel voor de leeuwen gegooid. Ook in hem heb ik geinvesteerd via videobellen waarin ik hem uitlegde hoe hij beter kon deffen en vele gesprekken privé. Elija spreekt mij zelfs nogsteeds regelmatig aan, omdat hij van mening is veel van mijn ervaring te kunnen leren.

Uiteraard had ik dit liever privé gedaan dan op het AF, maar ik vind het jammer hoe je ons hier neerzet. Uiteraard is het jouw visie over de situatie en beschrijf je hoe jij het ervaren hebt, maar ik vind dat je vrijwel alleen kijkt naar de negatieve dingen. Ook ik, en met mij alle TAoW leden (ook Wesley), hadden de situatie graag anders zien uitpakken.. Dat er op momenten uit frustratie over de grens gegaan is met reacties, zeker weten. Daarvoor wil ik dan ook ter afsluiting mijn excuses aanbieden, maar hopelijk begrijp je dat dit uit fanatiekheid was en niet uit haat richting jou als persoon. Het gaat je goed en hopelijk heb je ook leuke herinneringen aan je tijd op W71.

Hier sluit ik me bij aan :)
 
Reactiescore
1.283
Los van in hoeverre mijn mening hier toe doet kunnen beide partijen hier slechts van leren (als in wesley/taow en Erik.

TW blijft gewoon teveel irl afhankelijk om altijd maar een goed oordeel te geven.

Ik ben van mening dat MI zeker niet de minst intensieve aanvallen te verwerken krijgt.
Het zijn dan wel geen enorme stam massa’s maar de verwerkingstijd hebben we in alle gevallen zo kort mogelijk gehouden.
Of ze dusdanig matig afgeslagen hadden kunnen worden is een tweede maar knappe jongen die er helemaal vlekkeloos vanaf zou komen.

Naar die gekke Wes toe,pik jij een beetje rust mee van je mede Wes en ik een beetje van jouw zodat alles weer in balans is!
Zonder gekheid, ik weet niet hoe en wat er gebeurt is offc maar fix die gezelligheid ff in taow want ik ben nog lang niet klaar met jullie!

Ik hoop dat er een mooie oplossing komt en vooral dat taow en Erik goed uit elkaar gaan ondanks wat er gebeurt is.

Als afsluiter een geruststellend bericht voor @Serenity ,mijn pm werd niet beantwoord voor de gratis dorpen dus dat is van de baan.
Ooh wait die pm kwam er niet want dan hebben mijn slaafjes niks te doen, nu vergeet ik weer dat tas die niet heeft :(

Nou goed, taow maak er het beste van want jullie hebben een mooi clubje zo.

Love
 
Reactiescore
16
Als inge nou zelf eens actief was kon ze ook pmen voor dorpen.. maar helaas
 
Reactiescore
603
Reactiescore
1.075
Vrouwen en independent hm
 
Reactiescore
1.075
Ik schijn altijd salty te zijn!?
 
Bovenaan