Spotprentjes

Reactiescore
344
Dacht dat ik op forum van W68 zat. Heeft Dpschut daar niet identiek hetzelfde gedaan met shakedown8 of vang ik?

Je pist indd naast de pot :)

Heb inderdaad dit bij shakedown gedaan ;) , beetje knullig van mij.
Maar ook niet geheel slim dorpen voor geld aan te bieden hè. Ook al was het voor de fun. Mocht ik een tegen aanbieding gedaan hebben : wie weet kreeg ik de ban ;)

Maar hier stond ik verder buiten, mocht ik dit dus gedaan hebben. Had ik er geen erg in.

Beetje jammer voor je
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
132
Je pist indd naast de pot :)

Heb inderdaad dit bij shakedown gedaan ;) , beetje knullig van mij.
Maar ook niet geheel slim dorpen voor geld aan te bieden hè. Ook al was het voor de fun. Mocht ik een tegen aanbieding gedaan hebben : wie weet kreeg ik de ban ;)

Maar hier stond ik verder buiten, mocht ik dit dus gedaan hebben. Had ik er geen erg in.

Beetje jammer voor je

Bedankt voor je verduidelijking. Dacht al dat we anders met een seriebanaansmeerder zaten , wat trouwens leest als serie-ban-aansmeerder, anders heb je een vervelend iemand die bananen op je boterham komt smeren.
Dat woord heb ik trouwens meteen gecopywright.

Succes nog!
Gr
Tim
 
Reactiescore
1.075
3iz1mb.jpg
 

DeletedUser74418

Guest
Dit intern gejank is w69 all over again. Klein verschilletje is dat W69 beter is
 

DeletedUser78491

Guest
Haha oke is goed jongen, iemand is met verkeerde been uit bed gestapt:rolleyes:
 
Reactiescore
967
Ik kan er niets aan doen dat jij mijn berichten zo gepikeerd opvat. Vind het alleen wel typerend hoe jij hier reageert that's all
 
Bovenaan