Spotprentjes

DeletedUser79767

Guest
Die over S snap ik alleen niet echt.
Iedereen weet dat ik de allereerste was. So what? Als je er nu pas achter komt ben je wel heel erg traag van begrip. Ik heb S trouwens nog geen 1 keer horen klagen over t feit dat we gesloopt worden. 882 daarentegen, krijg ik elke dag wel 1 van in me inbox met allerlei gezeik.

bd heb zich altijd aan de kata afspraken gehouden, dus die klopt ook voor geen meter. Leuk hoor spotprentjes, maar zorg eerst ff dat je wel juist geinformeerd bent ;)
 

DeletedUser79785

Guest
BD be like 'kata-afspraken' ?

Dikke bullshit en dat weet je zelf ook ;)
Als je spotprenten maakt zorg dan wel dat ze relevant zijn

Op die van |S| heb ik niks aan te merken.

Nee dit is niet relevant? Jullie probeerden niet actief te afpsraken te ontwijken?
Oh nee want jullie probeerden er niet onder uit te komen door je bg stam te vragen alles kapot te schieten, om er vervolgens zelf boven op te duiken?

Grappig dat jij reageert trouwens. Als jij alle communicatie tussen 882 en jezelf netjes had doorgegeven aan Bossbassie, dan hadden zij de vervolg afspraken misschien niet geschonden? Hint hint hint
 
Reactiescore
592
Nee, ik heb de gehele tijd geprobeerd die afspraken in stand te houden. Dus daar mis je wat kennis;)
Opzettelijk |S| gebruiken is naar ons weten nooit sprake van geweest. Is ook niet bevestigd door boss, dus dat zijn alleen aannames. Overigens heb ik na dat incident er alles aan gedaan op te proberen een compromis te sluiten voor beide stammen. Is niet gelukt.

Prima, maar ga ons er niet de schuld van geven. Zelf waren jullie ook niet deftig op zoek naar een oplossing ;)

En ja, inderdaad grappig dat ik reageer. Want ook jij bent niet bekend met het hele verhaal. Dus ik ga daar verder niet op in.
 
Bovenaan