Spotprentjes

DeletedUser72496

Guest
Joepie spotprentjes op Casual 5, we vliegen erin! :D

gNwD7Kt.png

MxnvKdi.png

IIau0Zw.png

sD7UCxD.png

fnHb5Ww.png

GSXUDD1.png

OCgwMTo.png

tNCHjGg.png

ku3ja6i.png

CJjcojs.png

i1hlv7R.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser72496

Guest
Q6FRaa0.png


Eerst vertrok Scorpion441 uit de stam, gevolgd door Weedish dat op delete ging. Vandaag gingen willie46 en Heer Jaws uit de stam. willie46 gaf aan via pm dat Ket nog weinig actief is of zoals zij dat omschreef " Ket totaal dood is".
 

DeletedUser78605

Guest
Ik zie een onverwachte opmars komen van het EB account :O
Wat een activiteit!
 
Reactiescore
698
Spotprentjes_01.png
Spotprentjes_02.png

Spotprentjes_03.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser77892

Guest
Q6FRaa0.png


Eerst vertrok Scorpion441 uit de stam, gevolgd door Weedish dat op delete ging. Vandaag gingen willie46 en Heer Jaws uit de stam. willie46 gaf aan via pm dat Ket nog weinig actief is of zoals zij dat omschreef " Ket totaal dood is".
In weze is Ket nooit actief geweest.
In ieder geval niet sinds ik erin kwam
Fusie leek leuk, maar bleek de grootste vergissing die ik gemaakt heb op deze wereld. Waar ket een leuke actieve stam leek, kwam ik er later achter dat de originele ket spelers eigenlijk maar weinig geinteresseerd waren in echt spelen. Denk dat het ook wel gemerkt is dat de aanvallen die ket uitvoerde onder mijn leiding vooral van de Ex S spelers kwamen.

Mede hierdoor ben ik toen zelf inactief geworden. De sfeer die binnen S heerste was weg, ik en Sander kwamen al snel alleen aan het roer te staan in Ket omdat sons of durin te druk was in RL.
De val van ket heb ik dan niet mee gemaakt, was toen al inactief. Maar ik ben in ieder geval erg blij dat ik nu weer terug zit in S waar we elkaar wel actief steunen en spelers de wil hebben om lekker mee te doen. Wat dat betreft is S altijd al onderschat, en toch is S nu DE vijand van 882.
Belooft nog een leuke strijd te worden
 
Bovenaan