Spotprentjes

Reactiescore
1.365
Zal zn redenen wel klaar hebben. Helemaal als die straks weg gespeeld word.
Neem dan een voorbeeld aan rawberry. Das een goede verliezer!

Dan gaat ie schelden he! :oops:
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Hoezo? Mijn inzicht over deze gehele situatie was Da vinci niet rekruten, Onmogelijk te houden cluster met rare NAP constructies internen en een bizar front. Als het aan mij had gelegen had ik zo dergelijk account nooit laten toetreden :p

Neemt jullie stab nog steeds niet weg, ik weet dat je haat heb Joachim, misschien komt het omdat je 24/7 op het AF zit, daar zou ik ook depressief van worden, vergooi niet 20 jaar van je leven hier op dit al reeds dooie forum van een uitstervend spel, ga wat leuks doen!

Is helemaal niet waar ik op doelde hea.
Overigens hoef je het AF niet altijd bloedserieus te nemen, zeker niet in het spotprenten topic.

Geen haat naar jullie hoor, vind enkel dat jullie zwaar overdreven posten en te harde conclusies trekken, zoals dat je nog over een stab begint die er onmogelijk kon zijn ;)
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Wat gaat er rond in de hoofden van Koets :eek:
6395005837684a1840ef083477e2b21a.png
 
Reactiescore
853
Is toch een ernstig iets hoor, Adios die met het rood ervandoor gaat. Nieuw dieptepunt op het AF al zeg ik zelf.
Sowieso slechte prent, beide dames zijn nou niet echt knap o_O. Als hij nou naar wat spectaculairs zou kijken.. :D
 
Reactiescore
1.365

DeletedUser78126

Guest
Nouja, er was een tijd dat deze meme behoorlijk in was..
En nu om ontopic te blijven:
e5887cd9c5cf79b07b836c8a81e86df3.jpg


Zijn koets en adios nu samen? Vs red en adten.


Naja nog altijd beter dan red koets en adten vs adios.

Al denk ik dat een samenwerking tussen koets en adios ook niet werken gaat.
 
Bovenaan