Spotprentjes

Deleted User - 487871837

Guest
Niks meer gebeurd wat een spotprentje waard is?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Zijn er nog creatievelingen hier?

Iemand die de val van UnR kan omschrijven? Aanvallen/verdedigingen van mensen? Iets anders?

Ik ben wel nieuwsgierig :D
 
Reactiescore
408
giphy.gif


Eigenlijk verneukt de tekst dit prachtige plaatje, maar goed.
 

DeletedUser62862

Guest
Ben blij weer eens een prent te zien :cool:
Maar oma heeft er geen zicht op !
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
perfect voorbeeld dat je aangeeft,

is dat de spelers van da vinci verantwoordelijkheid nemen, hun wekker zetten om te deffen, actief om vv vragen en niet runnen / alles weg geven aan de enemy ;) goed punt dat je hier maakt, nog iets waarin KOETS uitblinkt boven RED

Eens, spelers zijn al rennen dus het was een groot succes.
FG8LTQX.png


Tevens vond een speler het ook nodig dat Adios dit wist, van wie ik doodleuk de screen kreeg:
RvbBp8t.png


 

DeletedUser13688

Guest
Nu vraag ik mij af hè, ondanks dat inzicht een zelfstandig naamwoord is, kun je dat woord zelf wel incapabel noemen? Ik bedoel, is het inzicht incapabel, of is een persoon/organisatie met dat bepaalde inzicht incapabel? Is het niet een gebrek aan inzicht?
 

DeletedUser78126

Guest
Nu vraag ik mij af hè, ondanks dat inzicht een zelfstandig naamwoord is, kun je dat woord zelf wel incapabel noemen? Ik bedoel, is het inzicht incapabel, of is een persoon/organisatie met dat bepaalde inzicht incapabel? Is het niet een gebrek aan inzicht?

Nbc
 

DeletedUser79226

Guest
Gewoon beetje spottend, over hoe incapabel het inzicht van NUA is :oops:

Hoezo? Mijn inzicht over deze gehele situatie was Da vinci niet rekruten, Onmogelijk te houden cluster met rare NAP constructies internen en een bizar front. Als het aan mij had gelegen had ik zo dergelijk account nooit laten toetreden :p

Neemt jullie stab nog steeds niet weg, ik weet dat je haat heb Joachim, misschien komt het omdat je 24/7 op het AF zit, daar zou ik ook depressief van worden, vergooi niet 20 jaar van je leven hier op dit al reeds dooie forum van een uitstervend spel, ga wat leuks doen!
 

DeletedUser79168

Guest
Joachim, misschien komt het omdat je 24/7 op het AF zit, daar zou ik ook depressief van worden, vergooi niet 20 jaar van je leven hier op dit al reeds dooie forum van een uitstervend spel, ga wat leuks doen!

Misschien moet die eens wat meer op cala zitten want de afgelopen 48 uur zitten er in zijn cluster 3 nieuwe cf.
 

DeletedUser78126

Guest
Zal zn redenen wel klaar hebben. Helemaal als die straks weg gespeeld word.
Neem dan een voorbeeld aan rawberry. Das een goede verliezer!
 
Bovenaan